Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har netop (i fredags) bestildt et par plader via www.cdwow.com Efterfølgende har jeg desværre læst at fogedretten har nedlagt forbud mod dem, beslaglagt emails osv... fordi det menes at skiverne kommer fra et ikke EU land. Nu min problemstilling: jeg på min konto se at pengene er trukket, men der er intet der indikerer at et par skiver er på vej til mig. Når jeg logger ind på cd wow s hjemmeside og tjekker min ordrer sker der intet... ER DER NOGEN AF JER DER HAR BESTILT PÅ: www.cdwow.com og har fået handlen (= fysisk skiven i hjemmet  ) i hus?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
MadMik Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 199
|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
masser af gange - ingen problemer....men det er da et par uger siden sidst!
__________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
Til top |
|
|
prodic Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fogedforbuddet er kun nedlagt mod den danske afdeling af CDWOW - altså cdwow.dk På .com siden er der ikke noget at være nervøs for.
Deres "My orders"-funktion har på diverse sites ikke virket længe, så heller ikke der bør du være nervøs. Du kan evt. tjekke på .net/.us/.ie etc. om deres "My orders"-virker, men sandsynligheden er ikke ret stor.
Du bør dog få en mail tilsendt når produktet er afsendt. Alt kører som det plejer bag facaden.
Og til dit sidste spørgsmål - handler tit hos WOW og har så sent som i dag modtaget produkter derfra.
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 581
|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke noget at være bange for. Jeg har handlet snart mange gange hos dem. Der har ikke været problemer af nogen art endnu.
mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine damer og herrer, tak for det. Jeg må væbne mig med tålmod og satse på at varerne dukker op snart. Tålmod kan være en mangelvare når man bestiller nyt
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kan godt gå lang tid inden CDwow leverer, men du får en mail når varerne er afsendt. Næste gang så prøv evt. www.bangcd.com - de har et lidt
mindre udvalg, men de er til gengæld som regel både billigere og hurtigere
/U. __________________ DIY-blog
|
Til top |
|
|
SoundMan Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 188
|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Har også handlet hos CD-WOW flere gange - både CD og DVD'er. Alt er blevet leveret uden problemer. De har været flinke til at oplyse om varerne har været i restordre, på deres hjemmeside, og man dermed må forvente lidt længere leveringstid. Jeg har oplevet en normal leveringstid på 5-8 dage, lidt længere på danske titler. Deres produkter kommer som regel i hvide kuverter hvor der så er sat en sølvstrimmel over titlen på det der er i pakken. Jeg har en enkelt gang været ude for at denne sølvstrimmel var "løftet" halvvejs af.........måske en postarbejder der lige skulle checke
__________________ MVH Allan
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Der kan godt gå lang tid inden CDwow leverer, men du får en mail når varerne er afsendt. Næste gang så prøv evt. www.bangcd.com - de har et lidt mindre udvalg, men de er til gengæld som regel både billigere og hurtigere
/U. |
|
|
Hvis jeg havde kunnet vente, hehe, så havde jeg købt via bangCD som ALLE de andre gange, men... de havde desværre ikke den nye Ozzy, hvorfor fanden tog ved mig og jeg tog cdwow...
Nu må jeg så væbne mig med tålmod
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan anbefale play.com de er ret hurtige og priserne er ok.
|
Til top |
|
|
Jesperthomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
bangcd.com og især play.com bruger jeg også meget. Play har et rigtigt stort udvalg, men er ikke helt så billig som bangcd. Men de har bøger og film oven i sortimentet. Vær opmærksom på at man kun kan betale med euro hvis man bor uden for England og deres priser i Euro er lidt højere end i pund. Det er lidt fusket, men de er altså stadig billige.
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Hamtaro06 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 27 Maj 2007 kl. 02:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Hej, jeg har netop (i fredags) bestildt et par plader via www.cdwow.com Efterfølgende har jeg desværre læst at fogedretten har nedlagt forbud mod dem, beslaglagt emails osv... fordi det menes at skiverne kommer fra et ikke EU land.
Nu min problemstilling: jeg på min konto se at pengene er trukket, men der er intet der indikerer at et par skiver er på vej til mig. Når jeg logger ind på cd wow s hjemmeside og tjekker min ordrer sker der intet...
ER DER NOGEN AF JER DER HAR BESTILT PÅ: www.cdwow.com og har fået handlen (= fysisk skiven i hjemmet ) i hus?
|
|
|
Ja da - mange gange
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 27 Maj 2007 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også handlet hos CD-WOW flere gange. Alt er blevet leveret uden problemer
|
Til top |
|
|
Plissken Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 27 Maj 2007 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
Jeg kan anbefale play.com de er ret hurtige og priserne er ok.
|
|
|
Kan tilslutte mig Play.com - indpakningen er super, og det går stærkt - desuden er det nemt at følge sine orde på vejen. cdwow har jeg mest benyttet når jeg havde nogle vounchers der skulle bruges, udvalget er super, men de kan altså være lidt sløve med at få tingene sendt afsted - og så kan det være lidt bøvlet at få fat i en fra kundeservice. __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
Til top |
|
|