Forfatter |
|
db89 Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 565
|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
fik så svar fra på min mail til dem der står for det med de 5 gratis HD-DVD film og afspilleren skal åbenbart senest være købt den 31. januar, det er godtnok noget øv  ville ellers have været dejligt med 5 gratis film
|
Til top |
|
|
spawnie Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iflg. andre forums er tilbudet fra toshiba forlænget til 28/2-2008 (5 gratis HD-DVD film)
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
såvidt jeg kan forstå så er det med den 28/2-2008 den dato hvor de der folk over i sverige senest skal have kupon'en...det er godtnok lidt forvirrende
|
Til top |
|
|
spawnie Forum Bruger

|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Giver dig ret i det er forvirrende.  Har selv lige købt en Toshiba EP10. Printede den seddel ud fra deres side (toshiba),valgte de film jeg godt kunne tænke mig,så må vi se om de kommer. Men det er ikke verdens undergang for mig hvis de ikke kommer. Købte primært denne afspiller, fordi den er klasser bedre end min pioneer dv-400. At jeg så også har fået de forskellige iso.filer til at gøre den kode-fri (dvd-delen),gør bare købet mere rigtig.  Hd-dvd delen står bare kanon godt i forhold til SD dvd,men den er købt som opgradering til dvd film,derfor købte jeg den til 1495 .- kr. i komplet.**.
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg havde faktisk kig på den samme men syntes godt jeg kunne give 500kr mere og så få en lidt bedre model(det var så også kun fordi det er en demo), men købte den af samme grund som dig. Hvorhenne kan man hente de filer til at gøre den kodefri? Jeg skal dog bruge dem der er lavet til en EP-35
Men spawnie hvis du ikke får de film så synes jeg at du skal overveje at brokke dig til komplett, for jeg har jhaft skrevet til deres kundeservice om det med 5 gratis film og de reklamerede med det efter 31. januar men efter ham ved kundeservice havde undersøgt det med deres indkøber sagde han at det galdt indtil 28. februar, men kan sagtens være at de også er blevet forvirret over den måde "det med småt" står på
|
Til top |
|
|
spawnie Forum Bruger

|
Sendt: 10 Februar 2008 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
De eneste modeller, jeg kunne finde på nettet, der kunne gøres kodefri er Toshiba HD E1/ EP 10/ XE 1, så jeg kan desværre ikke hjæpe dig  Det var en af grundene, til at jeg valgte EP-10 + den kan gøres RCE-fri.  Jeg er slet ikke i tvivl, om at den afspiller du har købt er bedre harware-mæssigt (chip/bedre billed).  Har skrevet til komplett,men har ikke fået svar endnu.
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok tak for du forsøgte spawnie, jeg har nu også kun region2 dvd-film Var så nede og hente min EP-35 idag og de var så venlige at give mig Batman begins (dog uden danske undertekster  ) og en bbc dokumentar kalder planet earth på HD-DVD gratis med. venter dog på at få min nye fladskærm men har prøvet og haft den sat til en 37" prosonic skærm og det er nu et dejligt skarpt billede man får og desuden kan jeg rigtigt godt lide menu-systemet som HD-DVD har. nu er spørgsmålet så bare om jeg skal prøve at sende den kupon ind til Toshiba for at få de 5 film selvom min er købt efter 31. januar...hvad synes i? Nå nu har jeg været inde for og se hvad det koster at sende et brev til sverige og kan se det kun koster 7,75kr så tror bare jeg sender den kupon når det ikke koster mere
|
Til top |
|
|
slate Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har jo ikke det store at tabe
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej tror nu nok jeg kan undvære de 7,50kr.
Skal nok lige siges at jeg nøjes med at bruge helt almindelige standard HDMI-kabler, det lige nu er det der fulgte med afspilleren og har så købt et andet i HH til 49kr så afspilleren bliver sat til recieveren med HDMI og så videre fra reciever til Fladskærm, begge kabler er kun på 2meter. Jeg ved godt det sikkert ikke er nogen særlig god kvalitet de kabler er i men vil hellere spare lidt penge op og købe nogle ordentlige senere end nogen middelmådige nu
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
update:
nu har jeg så fået sat både min nye fladskærm og Toshibaen til og er vildt begejstret for billedet det giver. Lige nu ser jeg lidt af en DVD-film og synes billedet er godt og skarpt på trods af jeg bruger to discount HDMI-kabler. Købte et på 2m i harald-nyborg til 49kr og det er faktisk med "forgyldte" stik og i en lidt fornuftig tykkelse kabel.
|
Til top |
|
|
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 05:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dief skrev:
Glæder mig virkelig til at høre din mening om billedekvaliteten, tror ikke du fortryder det. |
|
|
Jeg sagde jo du ikke ville fortryde det 
Synes også det er godt at vente med nogle bedre HDMI-kabler til senere, så kan du stille og roligt bygge et bedre og bedre system op. Og økonomien går derved heller ikke i hundene 
God fornøjelse med udstyret __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak, ja det bliver hurtigt temmeligt dyrt hvis jeg skal ud og have f.eks. 2 supra HDMI-kabler. Så tror nu næsten hellere jeg vil bruge pengene på et par HD-DVD film hvis det er istedet for kabler.
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den beste af alle Toshiba´s HD-DVD afspiller er nok Toshiba XE1, men det er et spørsmål om man lige nu skal kaste sig over HD-DVD formter, det
se nemlig ud at at Blu-ray formate er vindren, og der komme måske også Blu-ray afspille fra Toshiba måske i år, så mon ikke at HD-DVD formate
er helt død og man frem over ville få svære og sværre ved at få film i HD-DVD formate.
http://www.reuters.com/article/
rbssConsumerGoodsAndRetailNews/idUSL1627196120080216
Jeg har købe min sidste HD-DVD film (og få den sag skyld også DVD film), alle ny indkøb af film blive i Blu-ray.
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
er meget muligt at XE1 er den bedste men nu har jeg altså købt en EP-35 og havde ikke lyst til at give 3000kr
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad gav du for den
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
gav 2000kr for den, det var godtnok en demo, men der er ingen ridser eller lign og alt inkl kassen fulgte med
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, mon ikke vi snart se Toshiba HD-DVD afspiller med 10 HD-DVD film til under 500,- kr. Når Toshiba skal havde tøm lager
Spænde og se hvornår de først filmselsber der kun støtte HD-DVD går 100% over til Blu-ray, tro ikke der gå lang tid.
Og hvem ved om vi har DVD om 3 år, ville tro at Blu-ray hel har overtaget DVD market på det tidspunk.
|
Til top |
|
|
db89 Forum Bruger

|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvem tror at StarTrek er med i en BlueRay kult?  han har jo tilsyneladende noget imod HD-DVD, helt personligt købte jeg en HD-DVD afspiller for at kunne se alle mine DVD-film på en ordentlig afspiller og så var det med at den afspiller HD-DVD bare en bonus oveni. Og StarTrek har du set hvilken kampagne dit elskede BlueRay snart begynder at køre med? Der får man kylet en håndfuld BR-film i nakken når man køber en BR-afspiller. Hvor mon de har fået den ide fra? hmm
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 16 Februar 2008 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ikke med i nogle "BlueRay kult", et fakta er at Blu-ray er et teknis beder end HD-DVD, desværre er det reg. kodning på Blu-ray (selv og rygter
sige at de skulle kunne omgås, så er det bare hvordan ?).
Men simpenhen at jeg er træt af krigen (som mange andre også er), men jeg har personlig ikke noge imod HD-DVD, siger bare at Blu-ray er
beder og ja jeg ejer en HD-DVD afspille og en Blu-ray afspiller, men købe nu kun Blu-ray film.
Og Sony har udtalet at de om ca. 3 år ville holde om med at prod. DVD og kun at udgivel på Blu-ray, så mange at de tinge jeg komme med er
skam fakta.
Og nu er der ingen grund til at hold sig til HD-DVD formate, som jeg giver max. 1 års levtid.
|
Til top |
|
|