Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 08:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Eltax AVR-900 + Tangent Milleneium (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 26 April 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

NAD-nørd skrev:
Spar op eller ta' et lån i banken. Mit råd er, køb aldrig noget der er så billigt, lyden er simpelthen for dårlig i højttalerne og der er garanteret masser af støj i forstærkeren. Hvis budgettet er det der som for de fleste af os, er det der sætter grænsen så køb brugt, der får du meget mere for 4 kilo.

Så vidt jeg kan læse siger du her at han skal tage et lån i banken eller spare sammen. Så det med at det er der ingen der har sagt det passer vist ikke lige!

Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 26 April 2008 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Harald_G skrev:

Da_saint, jeg vil nu heller ikke sige man skal tage et lån for at købe anlæg. selvom jeg nu fik det for 3000, spiller det altså bedre end et sattelit for 7000!!!

Det er jo ikke alle der hedder Bill Gaids som dig vel?

Og prøv så lige at slappe lidt af, inden din pc går i stykker. Bare rolig, jeg begynder ikke at græde.

Rolig nu.

Hvis du kigger på mit eget anlæg, kan du se at jeg ikke er nogen Bill Gates. Langt fra... Derimod ved jeg lidt om hvad der lyder godt og skidt.

Ingen har sagt, at dit anlæg er dårligt. Du skal bare ikke bilde folk ind (på et hi-fi forum, vel at mærke) at dine højttalere er bedre end Jamo til 15.000 osv. Dermed ikke sagt at pris = kvalitet. Men der er ingen der tror på, at dit Eltax/Tangent sæt til 3000 kr. kan matche anlæg der er 4-5 gange dyrere. 

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint

NAD-nørd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 April 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:

NAD-nørd skrev:
Spar op eller ta' et lån i banken. Mit råd er, køb aldrig noget der er så billigt, lyden er simpelthen for dårlig i højttalerne og der er garanteret masser af støj i forstærkeren. Hvis budgettet er det der som for de fleste af os, er det der sætter grænsen så køb brugt, der får du meget mere for 4 kilo.

Så vidt jeg kan læse siger du her at han skal tage et lån i banken eller spare sammen. Så det med at det er der ingen der har sagt det passer vist ikke lige!

Ja nu vil jeg ikke lige citeres for noget jeg ikke har sagt, nemlig at man skal være så syg i roen at låne sin friværdi ud, men hvis du gerne vil have mit original citat bekræftet vil jeg da gerne skrive det endnu engang, Ta' et lån eller spar op. Det står jeg ved, hvis alternativet er et produkt jeg ikke selv har meget til overs for!

Men som jeg samtidig har skrevet tidligere, hvis du læser tråden igennem håber jeg stadig at Harald er tilfreds med sit anlæg, for det er jo ikke sikkert han har samme forhold til eltax som jeg. Hvor svært kan det være at forstå?

Til top Vis NAD-nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-nørd

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes