| Sendt: 24 Marts 2008 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg skal bruge et anlæg til mit værelse på omkring 8-9kvm, og i den forbindelse har jeg kigget lidt på B&Ws hjemmeside sammen med hifiklubbens
hjemmesider, og set på et sæt DM685 sammen med en ASW608 og syntes egentligt at det ser ganske fornuftigt ud, jeg har hørt den gamle udgave
af sættet og må sige at jeg syntes det spillede rigtig godt sammen, men jeg har dog ikke hør den nye udgave endnu.
Jeg skal bruge sættet til at spille Electro/House, Dance og Trance med for det meste. Er det noget i vil anbefale.
Efter som jeg jo får en sub under, så skal topkasserne jo sådan set kun spille diskant og mellemtone, vil det så være en bedre ide at købe et sæt
DM686ere i stedet for? har de en bedre mellemtone end deres storebror eller er det DM685eren der er den rigtige vej at gå?
Det skal lige siges at jeg er stor fan af B&Ws diskanter, samt mellemtonelyden i DM683erne, vil dette anlæg kunne levere noget der minder en
smugle om lyden i 683erne? jeg er nemlig bange for at mit værelse bliver for småt til de 4 6,5 tommer basser som 683erne har. Der ud over elsker
jeg også en god gang kickbas samt en dyb bas, kan suben levere det eller skal man have fat i noget større før det kan ske? &n bsp;
B&W
ASW608B&W DM685
|