Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juni 2025 | 15:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: KT88 lyden? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Entusiasten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Februar 2015
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

hififreak skrev:
Min kammerat har lige fået nye kt 120 i hans monoblokke,vi samlignede sidegetre,de var næsten ens samtidig med han har avo
rør tester så vi tog
målinger på nye kt 120 vs mine😊

Cool

Det er også mit indtryk at de er ret holdbare og stabile.
Til top Vis Entusiasten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Entusiasten

Entusiasten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 09:05 | IP-adresse registreret  

Det som undre mig en del er, at når der nu er solgt så relativt mange KT-120 rør, som der jo helt klart er, hvorfor er der så ikke flere brugere
som klager over dem på fora rundt omkring i verden?

Hvis det skulle være så skidt?

De har været solgt i over 4 år.

Det er tæt på umuligt at finde noget negativt, og jeg har pløjet nettet tyndt i USA/UK/DE/NO/SE/AUD, og har indtil nu kun fundet 2 sager.
Den ene hvor pladerne på et enkelt rør var "skjoldede"/havde pletter - men røret kørte fint og lød fint.

Den anden var dog af mere alvorlig karakter, det var et USA firma (h o v e r c r a f t) som laver guitar forstærkere (rør), som klagede over at
KT-120 var for ustabile for tiden, så de ville ikke anbefale dem. Men i stedet bruge KT-150 og Shuguang KT-88. Det var i 2014.

KT-120 anbefales dog heller ikke til guitar/bas forstærkere, på grund af deres høje parallelle sider (mikrofoni), hvorimod KT-150 er fino.

Hmmm. Lidt mystisk

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

hififreak skrev:
Min kammerat har lige fået nye kt 120 i hans monoblokke,vi samlignede sidegetre,de var næsten ens samtidig med han har avo
rør tester så vi tog
målinger på nye kt 120 vs mine😊

Jeg garanterer dig for, at hvis du kigger nærmere på de getre, er de ikke ens i størrelse.
Og det er fint at han har i Avo, rørtester, men den kan Ikke teste om vacum er som det skal være, den kan teste stejlhed, gain og andre enkelte
ting, og de kan sagtens være helt fine..... Men som der er skrevet flere gange i tråden, røret kan sagtens virke fint, men vacumet ryger, bla. af de
grunde som solvin beskriver..... Og vacummet er altafgørende for lydkvaliteten.

Allan
Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

Entusiasten skrev:
Det som undre mig en del er, at når der nu er solgt så relativt mange KT-120 rør, som der jo helt klart er, hvorfor er der
så ikke flere brugere
som klager over dem på fora rundt omkring i verden?

Hvis det skulle være så skidt?

De har været solgt i over 4 år.

Det er tæt på umuligt at finde noget negativt, og jeg har pløjet nettet tyndt i USA/UK/DE/NO/SE/AUD, og har indtil nu kun fundet 2 sager.
Den ene hvor pladerne på et enkelt rør var "skjoldede"/havde pletter - men røret kørte fint og lød fint.

Den anden var dog af mere alvorlig karakter, det var et USA firma (h o v e r c r a f t) som laver guitar forstærkere (rør), som klagede over at
KT-120 var for ustabile for tiden, så de ville ikke anbefale dem. Men i stedet bruge KT-150 og Shuguang KT-88. Det var i 2014.

KT-120 anbefales dog heller ikke til guitar/bas forstærkere, på grund af deres høje parallelle sider (mikrofoni), hvorimod KT-150 er fino.

Hmmm. Lidt mystisk

Lars, du får alt din viden, og erfaring fra nettet, vi andre får det fra praktisk anvendelse..... Der er en vis forskel.... Der er masser der ikke gider
skrive på nettet, det er for amatører for det meste, der har brugt nogle få rør igennem årene, og har erfaring for brug i få forstærkere.
Du finder ikke nogen konstruktører, eller folk som reparerer masser af rørforstærker, der gider bruger deres tid på nettet.....
Nettet er for "tomme tønder buldre mest" typerne, dem der gerne vil ses og høres..... Men det er fandme underholdende at læse div. eksperter
på nettet folde sig ud på div, diy forums..... Og folk tror dem blindt.
Men konstruktører, importører, folk der reparere, sælger, køber, og firmaer der konstruerer og sælger rørforstærker snakker sammen..... Og det
er ikke snak der nogensinde når nettet..... Sådan er det i de fleste brancher.
Får man al sin information fra nettet, er der meget man går glip af.... Det må man så tro på, eller lade være.

Allan
Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted

Entusiasten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Allan, det er næsten rigtigt. Jeg får dog også noget praktisk erfaring ved at anvende røret. Det er også godt at tale med andre som bruger røret -
rent praktisk.

Det er sjovt at du så ofte kommer med den der "Der er masser der ikke gider skrive på nettet, det er for amatører for det meste, der har brugt
nogle få rør igennem årene, og har erfaring for brug i få forstærkere".

Du er jo selv ret meget på nettet, og skriver flittigt, henvender du dig så typisk til amatører, dine kunder? Du er jo ikke amatør vel? Men du deler
da din viden på nettet. Hvordan hænger det nu sammen? Jeg behøver ikke noget svar på den

Nettet er et fremragende sted at dele information, så det ikke kun er tilgængeligt hos ABaudio

Roger Modjeski (en af amatørerne, hehe) er ret aktiv på forums, og det er fedt at han gider, på AudioCircle til for nylig. Nu blandt andet på
Dagogo:
http://dagogo.com/forum/amplification/music-reference-at-dag ogo

Han svarer hvis du skriver til ham.

Det med at nettet er for amatører er efter min mening en forstokket og utidssvarende holdning. Det fremmer det at du kan holde din viden for dig
selv, og den stakkels kunde uvidende. Derved har du mere magt som forhandler.

Men det er ikke vejen frem, ikke fremtiden. Den kan man så tage eller lade være.

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Ja Lars, du får praktisk erfaring ved at prøve nogle få rør, i en enkelt forstærker i nogle få år...... Men det er altså ikke det samme som praktis
Erfaring ved at afprøve, og sælge flere tusinde rør til hundredevis af forskellige Rørforstærker igennem mange mange år.... der
Er en vis forskel...... (men i Danmark er man ekspert hvis man engang har haft en rørforstærker, og købt nogle rør)

Nej; jeg skriver for det meste aldrig på nettet, det er meget meget sjældent..... Der kan gå år imellem.....(man gider ikke spilde sin tid på
ekperterne, der læser den evige sandhed på nettet, har set lyset og som ved alt......Og som er fuldstændig umulige at banke bare en lille smule
viden ind i hovedet på).... Før nettet var den eneste mulighed for at lære noget på, at læse de rigtig fagbøger, og blade.... Dengang kunne
Enhver idiot ikke skrive en fagbog, og få den udgivet.... Det kan de idag, på diy forums.... Og der er der at langt de fleste bla. dig får din viden
fra idag.
Og det er det der er problemet, enhver tosse kan skrive hvad som helst på et forum, der er Ingen der tjekker kilden, og dem der læser det
Ved endnu mindre end ham tossen der skrev, og derfor tror de på det..... Og derfor er de forums fyldt med helt forkerte informationer...
Men du har ikke muligheden for at vurderer hvad der er rigtig og forkert lars..... Det har man kun, som solvin så rigtigt skriver, hvis man har
gennemtæsket alle de gamle teoribøger, og artikler i blade, skrevet af alle de gamle mestre..... Det er den eneste måde at lære det på.

Og hvorfor skulle man dele sin viden på nettet??.... Hver eneste gang man gør det, skal man sidde og diskuterer med folk, der intet ved, om hvad
der er rigtig og forkert.... Folk som dig, og flere andre.... Det er der sgu da ingen der gider i længden.... Spild af tid.

Magt som forhandler.... Sikke noget pis at lukke ud..... Man prøver faktisk som forhandler, at skriver herinde for at hjælpe kunder fordi man
kender til nogle problemer, med forskellige rørtyper, og forstærkere..... Det sælger man sgu ikke varer på, og det har da intet med magt at gøre.
Manden der startede tråden havde et problem med lyden i en specifik forstærker.... En forstærker fra en producent, hvor jeg har repareret
utallige forstærker igennem flere år.... En forstærker hvor rørene kører en anelse anderledes end de fleste andre forstærkere, og man skal passe
på med forskellige ting... Derfor giver jeg kunden et råd... Jeg ved faktisk noget om hvordan forstærkeren kører elektrisk.... Det ved du Intet
Om..... Prøv lige og find...(på dit elskede net)... Alle informationer om hvilke anodespænding, skærmgitter spænding, driverspænding,
anodestrøm, skærmgitterstrøm på nettet, og post dem her.... det vil jeg meget gerne se, og bagefter måler vi sammen på forstærkerne, så jeg i
praksis kan vise dig hvad der er rigtig, og så ser vi om du kunne finde Alle de relevante informationer.... Bare som eksperiment.....:-)

Roger forsvarer sit levebrød...:-).... Han lever af at sælge rør....

Allan

hififreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Lydkvalitet fejler intet i mine kt 120😊de spiller stadigvæk fremragende ,det er ikke så lang tid siden jeg har haft mine winged c i ,de slår stadigvæk
dem 😊jeg vil takke for info ang vacuum ,for de bliver tjekket lidt oftere fremover ,men vil stadigvæk prøve kt 150 uanset hvad 😊
Til top Vis hififreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hififreak

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Hvor gamle er dine winged c?..... Svetlane havde desværre de sidste 3-4 år de eksisterede store problemer med netop vacum, og utætheder.
I gamle dage...(for ca 10 år siden og tilbage) lavede svetlana fremragende rør.... Jeg har flere der har kørt mere end 10 år dagligt, vacum og alt
andet er stadig i top.
Det var dengang russerne...(inden amerinkaner kom ind og købte det hele) stadig kunne lave rør.
Og problemerne med russiske rør idag er ens for dem alle.....EH, gold lion, Tungsol, det nye mullard, de amerikanske svetlana, sovtek....(lavet
på samme fabrik, på samme måde, samme amerikanske ejer).... Dårligt vacum, og ringe kvalitet...... Men der skal sælges varer, og med god
marketing kan man sælge alt idag....:-)

Mvh
Allan

johan_gabriel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Maj 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Men hvilke rør vil du så anbefale Allan? Hvis man altså ikke gider tvivlsomme ebay nos auktioner hvor man reelt ikke aner hvad man får.
Til top Vis johan_gabriel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af johan_gabriel

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Hej Johan,
Jeg ville bruge nogle gamle winged C...(gerne fra 2003 og tilbage).... 6550 eller kt88, eller JJ kt88, og i din forstærker skrue lidt for bias til
Ca 50 ma.

Allan

johan_gabriel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Maj 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Okay tak Allan.
Til top Vis johan_gabriel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af johan_gabriel

Entusiasten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

ABaudio skrev:
Ja Lars, du får praktisk erfaring ved at prøve nogle få rør, i en enkelt forstærker i nogle få år...... Men det er altså ikke det samme som praktis
Erfaring ved at afprøve, og sælge flere tusinde rør til hundredevis af forskellige Rørforstærker igennem mange mange år.... der
Er en vis forskel...... (men i Danmark er man ekspert hvis man engang har haft en rørforstærker, og købt nogle rør)

Nej; jeg skriver for det meste aldrig på nettet, det er meget meget sjældent..... Der kan gå år imellem.....(man gider ikke spilde sin tid på
ekperterne, der læser den evige sandhed på nettet, har set lyset og som ved alt......Og som er fuldstændig umulige at banke bare en lille smule
viden ind i hovedet på).... Før nettet var den eneste mulighed for at lære noget på, at læse de rigtig fagbøger, og blade.... Dengang kunne
Enhver idiot ikke skrive en fagbog, og få den udgivet.... Det kan de idag, på diy forums.... Og der er der at langt de fleste bla. dig får din viden
fra idag.
Og det er det der er problemet, enhver tosse kan skrive hvad som helst på et forum, der er Ingen der tjekker kilden, og dem der læser det
Ved endnu mindre end ham tossen der skrev, og derfor tror de på det..... Og derfor er de forums fyldt med helt forkerte informationer...
Men du har ikke muligheden for at vurderer hvad der er rigtig og forkert lars..... Det har man kun, som solvin så rigtigt skriver, hvis man har
gennemtæsket alle de gamle teoribøger, og artikler i blade, skrevet af alle de gamle mestre..... Det er den eneste måde at lære det på.

Og hvorfor skulle man dele sin viden på nettet??.... Hver eneste gang man gør det, skal man sidde og diskuterer med folk, der intet ved, om hvad
der er rigtig og forkert.... Folk som dig, og flere andre.... Det er der sgu da ingen der gider i længden.... Spild af tid.

Magt som forhandler.... Sikke noget pis at lukke ud..... Man prøver faktisk som forhandler, at skriver herinde for at hjælpe kunder fordi man
kender til nogle problemer, med forskellige rørtyper, og forstærkere..... Det sælger man sgu ikke varer på, og det har da intet med magt at gøre.
Manden der startede tråden havde et problem med lyden i en specifik forstærker.... En forstærker fra en producent, hvor jeg har repareret
utallige forstærker igennem flere år.... En forstærker hvor rørene kører en anelse anderledes end de fleste andre forstærkere, og man skal passe
på med forskellige ting... Derfor giver jeg kunden et råd... Jeg ved faktisk noget om hvordan forstærkeren kører elektrisk.... Det ved du Intet
Om..... Prøv lige og find...(på dit elskede net)... Alle informationer om hvilke anodespænding, skærmgitter spænding, driverspænding,
anodestrøm, skærmgitterstrøm på nettet, og post dem her.... det vil jeg meget gerne se, og bagefter måler vi sammen på forstærkerne, så jeg i
praksis kan vise dig hvad der er rigtig, og så ser vi om du kunne finde Alle de relevante informationer.... Bare som eksperiment.....:-)

Roger forsvarer sit levebrød...:-).... Han lever af at sælge rør....

Allan

Allan, jeg respekterer dine synspunkter, men vi bliver nok ikke helt enige. Du har dog ofte fået ret i ting og sager, du sagde også til mig at de
Psvane KT-88 var knap så imponerende, og det fik du ret i. Det viste sig efter 2-3 måneder.

Jeg er ikke bange for at skrive på fora at jeg har taget fejl, modsat mange andre, og hvis det viser sig at jeg tager fejl mht. KT-120, så bliver det
også postet. Men så er jeg også den erfaring rigere - praktiske erfaring - altså ikke noget jeg har læst mig til.

Din dårlige erfaring med KT-120 er vist begrænset til/baseret på de sidste 12-14 måneders tid, for længere siden er det ikke at du anbefalede
dem til selv samme bruger som du igen sidder og skriver med, på det dejlige net

Du har med andre ord taget en anden holdning til røret indenfor det sidste år, fair nok, men så lad os få det indtyk.

Taget fra:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=98453&K W=jo han_gabriel

Sendt: 14 November 2013 kl. 15:46 | IP-adresse registreret     Rapportér indlæg

johan_gabriel skrev:

Hej, jeg håber at I kan hjælpe. Jeg har en Audio Research Vsi55 integreret rør
amp. Den er født med 65mV bias da der blev brugt
Electo Harmonix 6550 rør, men ARC ændrede bias til 55 mV da de skiftede til Svetlana winged "C" rør. Nu
vil jeg gerne prøve de
"nye" Tung-Sol KT120 rør i den og High Performance har været så søde at checke med ARC om det er
muligt. Det skulle det være
uden problemer, men....hvad med bias...55mV, 65mV eller noget helt tredje !?

Jeg håber at der er én der kan hjælpe mig!

Mvh Johan

Hej Johan
Du kan roligt sætte Kt 120 i din ARC forstærker, jeg har gjort det i indtil flere ARC forstærkere, og alle
mulige andre Rørforstærkere.
Hold dig til omkring 60ma pr Rør, så kører det fint i din forstærker.
Din powertrafo bliver en smule varmere i længden, men det kan den sagtens holde til.

Mvh
Allan

Bemærk at du også skriver "alle mulige andre Rørforstærkere" - det vidner om stor erfaring og praktisk viden om røret

hififreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2005
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Allan mine winged c er fra slut 90'erne stadigvæk rigtig gode,var ved at sælge 8 stk for 1000kr glad for jeg ikke gjorde det😊
Til top Vis hififreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hififreak

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Yes lars, du har fuldstændig ret.... Og som jeg også har skrevet, jeg har sat dem i rigtig mange forstærker..... Og det er fandme nedtur
Når man så efterhånden finder ud af at man ikke havde ret..... Og man begynder at se mange af de forstærkere igen, og kan se at rørene
Er ved at være færdige efter få måneder.....Rigtig nedtur... Man lærer sin lektie, og finder ud af at nogle af dem man troede man kunne regne,
kunne man ikke regne med alligevel....De skulle sælge rør.... Dyrt købte erfaringer....
Og bla. derfor prøver jeg at advarer folk om moderne russiske rør.... Det kostede mig meget arbejde, og en masse rør jeg ikke kan sælge.

Som et eksperiment.... (ikke for at hænge nogen ud, og kun hvis du gider)..... Men lidt for at "prove my point"
Prøv på nettet, gerne Diy forums, at finde ud af hvilke arbejdspunkter, spændinger, strømme, hvilke type udgangtrin der bruges i de
omhandlende Rogue forstærkere som tråden startede med.

Nr. 2 spørgsmål..... En kondo Ongaku....(en af de mest omtalte forstærkere på diy forums)..... Hvilke type driver bruger den?, Bruges der
modkobling, hvilke type og hvordan?....(nettet er også med den forstærker fyldt med forkerte diagrammer og forkerte informationer).
Nr. 3..... Det russiske 6n1p...(fantastisk rør).... Hvilke europæiske og Amerikanske rør er disse identiske med...(elektrisk set altså)

Der findes masser og atter masser af andre ting med rør, og rørforstærkere, hvor man ikke kan finde det rigtige svar.... Men for sjov skyld
Prøv og se om du kan finde svaret på de spørgsmål..... (det er lid for at vise hvordan de forums er fyldt med misforståelser, og forkerte
informationer)

Mvh
Allan

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

hififreak skrev:
Allan mine winged c er fra slut 90'erne stadigvæk rigtig gode,var ved at sælge 8 stk for 1000kr glad for jeg ikke gjorde det😊

Jeg vil meget gerne købe dem for kr 1500,.....:-).... Fantastiske rør.... Uopslidelige.

Allan

Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Hvor er det sandt det som Allan skriver, alt for mange tror at bare ben-forbindelserne passer i soklen, ja så passer alt andet også, men sådan forholder det sig ikke.

Jeg ønsker alle held og lykke med deres tube rolling, men pas på jeres sokler, jeg har engang haft en rørforstærker til rep hvor 4 af de 6 rør faldt ud når den blev vendt på hovedet, så tænk jer om.

Mvh

Torben

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin

Entusiasten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Hehe, jeg skal da gerne prøve. Nu siger jeg jo ikke at du kan finde alt på www, heldigvis, men der kommer mere og mere. Det der er kunsten i
dag med alt den information og "støj", fejlinformation, er at få sorteret det fra som er noget fusk/fejlbehæftet eller løgn.

Hvordan gør du så det, jo du sammenholder det med din fornuft og andres syn på sagen - præcis som hvis du havde læst en bog af en skør rør-
konstruktør som ikke kunne sin Ohms lov.

Igen Allan, så kan jeg jo godt følge dig et langt stykke hen ad vejen. Der findes ufatteligt meget misinformation på nettet, og folk der skriver som
om de ved noget om sagerne, det viser sig gang på gang at de faktisk tager fejl.

Nok om det.

Ad 1)
Den er jeg lidt blank på, det er jo heller ikke det mest berømte mærke. Der bliver man nok nødt til at forsøge sig hos Rogue Audio, og hvis de
heller ikke ved det (!), så må man have fat i en der kan tyde en rørforstærker, og ikke mindst måle på sådan en fætter.

Ad 2
1) 5687 - cathode follower driver for directly heated triodes.

2) Ingen modkobling i en ægte Kondo Ongaku. Men Peter Q kom vist lidt på med tiden. Det er en indviklet historie om verdens mest berømte
rørforstærker og Audio Note UK vs. Kondo.
Nu er jeg for resten også stået af, sådan rent el-kredsløbs-mæssigt – og jeg har ikke brug for at få mere forståelse for det. Jeg bygger ikke
rørforstærkere, men høreapparater 

Ad 3
6BQ7A – dem bruger jeg jo selv, og har flere på lager.
ECC85 – dem har jeg også på lager 

Så komme der ikke mere herfra, før jeg har fået kørt noget mere med KT-120, damm det lyder godt og der er SMÆK på - så længe det varer
måske

Entusiasten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Februar 2015 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Solvin skrev:

Hvor er det sandt det som Allan skriver, alt for mange tror at bare ben-forbindelserne passer i soklen, ja så passer alt andet
også, men sådan forholder det sig ikke.

Jeg ønsker alle held og lykke med deres tube rolling, men pas på jeres sokler, jeg har engang haft en rørforstærker til rep hvor 4 af de 6 rør
faldt ud når den blev vendt på hovedet, så tænk jer om.

Mvh

Torben

Ja, fra en rør-fætter til en anden rør-fætter, herligt at I kan være enige. Det kunne der godt være noget mere af.

Herligt at I gider at udbrede jeres viden på nettet alligevel, selv om det ifølge Allan kun er amatør-klaphatte som gør det, hihi

Ej, jeg kunne sku ikke nære mig, sorry...

Tak for advarslen Solvin, når jeg vender min rørforstærker på hovedet, har jeg taget rørene ud først. Jeg skal ikke risikere at knække et af mine
fine rør.

biceps
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Nogen skønne tips I kommer med :-)
Forsæt endelig.
Til top Vis biceps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biceps

Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 Februar 2015 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Quote Entusiasten: "Hvordan gør du så det, jo du sammenholder det med din fornuft og andres syn på sagen - præcis som hvis du havde læst en bog af en skør rør-
konstruktør som ikke kunne sin Ohms lov."

For ligesom at analysere seriøsiteten af dit indlæg............ De findes IKKE 

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum