Emne: Nye rør i Pathos Logos? ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
jchris Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 81
|
Sendt: 21 Februar 2016 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
De rør, du linker til den 8. januar, er det dem, du har fået (og lader til at være rigtig godt tilfreds med), eller er det dem, du bestilte?
Hvad måtte du betale til PostDanmark i told og behandling?
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6372
|
Sendt: 21 Februar 2016 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trådstarter skriver, at han givet 3-400,- for dem... Skal vi så ikke bare lade den ligge dér??? Ingen grund til at gøre mere opmærksom på, at der somme tider er nogle, der vinder i lotteriet  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
malte Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
Sendt: 22 Februar 2016 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jchris skrev:
De rør, du linker til den 8. januar, er det dem, du har fået (og lader til at være rigtig godt tilfreds med), eller er det dem, du bestilte?
Hvad måtte du betale til PostDanmark i told og behandling? |
|
|
Sælgeren har opdateret eBay efter jeg købte. Det fremgik på daværende tidspunkt, at rørene var fra 1986. Men efter jeg havde købt, viste det sig, at han ikke havde nogen 86'ere, men at jeg kunne få 76'ere i stedet. Det tænkte jeg, var et godt bytte. Ingen told og behandling til PostDK. Alt i alt slap jeg med omkring 310 kroner:)
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 22 Februar 2016 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg sagde med lotteriet, der var du heldig, malte . Det burde i virkeligheden ha´ kostet: 80,-kr. + (310 - 80) 230 x 25% 57,50,- Post DK = 160,- altså 80,- + 230,- + 57,50 + 160,- ialt 527,50 så du slap billigt/vandt i lotteriet  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
|
Sendt: 22 Februar 2016 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Som jeg sagde med lotteriet, der var du heldig, malte .Det burde i virkeligheden ha´ kostet:80,-kr. +(310 - 80) 230 x 25%
57,50,-Post DK = 160,-altså80,- + 230,- + 57,50 + 160,- ialt 527,50så du slap billigt/vandt i lotteriet  |
|
|
Lotteri og lotteri??
Hvis prisen er kr. 310,- for to af de russiske rør...så er de godt nok betalt!
Forhåbentlig drejer det sig om 10 af de omtalte rør. Så ville der være lidt rimelighed i det...
MVH.
Niels
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 22 Februar 2016 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau.... Hvis du har checket prisudviklingen, vil du se, at den har fulgt resten af verden. 6N23P-EV har aldrig været helt billigt i forhold til mange af de andre typer. (Det er en super vellydende erstatning for ECC88 i øvrigt). Der er deværre sket rigtig meget på den front. Jeg har altid været en varm tilhænger af 6N16B-EV, og købte for år tilbage en kasse med 40 stk. (gold grids) i Moskva for det samme, som 4-6 stk koster i dag. Udbud og efterspørgsel desværre :-)
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
|
Sendt: 22 Februar 2016 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Nilau....Hvis du har checket prisudviklingen, vil du se, at den har fulgt resten af verden. 6N23P-EV har aldrig været helt billigt i
forhold til mange af de andre typer. (Det er en super vellydende erstatning for ECC88 i øvrigt).Der er deværre sket rigtig meget på den front. Jeg har
altid været en varm tilhænger af 6N16B-EV, og købte for år tilbage en kasse med 40 stk. (gold grids) i Moskva for det samme, som 4-6 stk koster i
dag. Udbud og efterspørgsel desværre :-) |
|
|
Nej, jeg har ikke tjekket prisudviklingen for nylig!
Har købt pæne mængder af 6N1P-EV (EB) fra Voskhod Kaluga (den med raket-symbolet) helt tilbage fra først i 60'erne og fremefter, men de har aldrig
været dyre. Læs: 5-15 kr. pr. stk. Er priserne på disse også eksploderet? Hvis ja, så køber jeg mig et sommerhus på Gotland.... 😉
MVH.
Niels L.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 22 Februar 2016 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte på et tidspunkt (også for længe siden) en kasse med 50 stk. 6N8S. Tror på sigt, at det var en ok investering  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|