Sendt: 15 Februar 2016 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusind tak for all feedbacken! Føler mig godt nok velkommen og det er super dejligt at få hjælp til sit første setup!
Mht. mine lytte-præferencer så kan jeg sagtens undvære at spille enormt højt, et moderat lydtryk er helt fint, og jeg vil langt hellere have en stram og
kontrolleret bas end en tung én. Jeg er vokset op med lyden fra min fars gamle Dali 7s'ere på hans Sansui 555-A, og vil gerne have lidt af den samme
bløde klang.
Jeg var ude og høre et par velholdte Dali 8008 i dag, og det var godt nok en rodet omgang synes jeg. Bassen var alt for tung og over det hele, og syntes
ikke diskanten kunne følge helt med, men det kan selvfølgelig have været fyrens egen forstærker den kneb med
I mine øre vil jeg gerne have en varm klang, kontrolleret bas og ren lyd - men det er måske for meget at forlange med et så lille budget?
Jeg har lige nu kig på et par Dali Evidence 370'ere (betyder standene noget for lyden?) og jeg skal høre de der JBL LX2004 i morgen :)
Haha og selvom jeg nok har stukket hånden i hvepsereden så sætter jeg virkelig pris på jeres forslag og inputs!
Og tak for tippet med forstærkeren RYSZ - det skal jeg huske! Er glad for, at i siger det er fin kvalitet! __________________ Hifi-interesseret studerende
|