Sendt: 06 April 2007 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min mor har købt en beosound 1, den bliver leveret med en pinkode, så man skal aktivere den for at få den til at spille, da den bad om en pinkode da hun fik strøm på den, så troede hun at hun skulle indtaste den pinkode hun gerne ville have, hun havde ikke set at der stod en kode på nogle af de papirer hun havde fået med, så nu vil den ikke rigtigt noget  Er her nogen der har prøvet noget ligende, hvad kan man gøre, der står i manualen at hvis radioen har været uden strøm i 3timer, så skal man indtaste koden igen, men den kommer ikke og beder om en kode, selv om den har været uden strøm hele natten, når man sætter strøm til radioen så blinker standby lampen, jeg mener at det betyder at der er pinkode på. Men jeg har trykket på alverdens knapper og den vil bare ikke bede om en pinkode, jeg kan heller ikke få lov til at ændre pinkoden, man skulle kunne trykke på knappen << og << igen og så stop, dette skulle give lov til at ændre pinkoden og aktivere og deaktivere pinkoden, men intet hjælper. Nogen der har gode forslag?
__________________ Med venlig hilsen
Mindstorm
|