Hej Alle!!
Lad mig starte med at sige, det er min butik - jeg hedder Lars, og har ejet den de sidste 3 år, og været på stedet siden 1991.
Jeg er ikke "anmeldt" som branche-medlem - det kan man åbenbart ikke selv, det skal gøres af en administrator.
Til dem, som ku tænke sig at vide, hvad vi gør, vil jeg fortælle, at vi gerne vil være en bedre radio-butik end gennemsnittet.
Vi forhandler kun rigtig radiogrej / Hifi, fladskærme, og lidt Autostereo. Ingen mobil-telefoner, computere mm., og så har vi eget værksted. Nogen vil vide på forhånd, at det de sidste 3 år er os, der har håndteret LC Audio's tekniske support på mail, samt eventuelle reparationer derfor.
I kælderen har vi indrettet en hjemmebiograf med projektor og lidt forskelligt surround.
Intentionen med denne post er at beskrive så objektivt som muligt, hvis nogen vil kritisere eller rose, så skal de være velkommen til det. Intentionen hermed, er ikke at lave skjult reklame. Skulle det hovedsageligt blive opfattet som sådan, så går moderatorerne selvfølgelig ind og sletter / redigerer mit indlæg - helt i orden, og fuldt forståeligt.
Vores hjemmeside er for øvrigt www.sound2vision.dk - den er vist forkert skrevet i en tidligere post af en af vores kunder.
Med Venlig Hilsen
Lars Baden Nielsen / Sound 2 Vision - Fordi vi elsker lyd.