Sendt: 25 April 2007 kl. 06:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har nu selv gennemført en handel hos dem, og er godt tilfreds dog kunne levering efter betaling godt være gået lidt hurtigere, deraf også mit indlæg.
22-03 købte via e-bay 2 amps mailede frem og tilbage vedr. betaling og overførte så 40K  30-03 fik mail at pengene var kommet frem og de ville sende ugen efter.(påskeugen)  10-04 fik mail at nu var de klar til at sende men ville da lige sikre sig at jeg ikke var taget på ferie  på det tidspungt var jeg begyndt at undre mig over at de ikke var kommet, men tænkte at det jo havde været påske og de havde haft travlt i butikken, en mail havde været på sin plads her. 11-04 sendte en mail og svarede at jeg var hjemme hver dag 20-04 stadig intet nyt , sendte en mail om aftenen, hvad f.... sker der 23-04 om aftenen fik jeg en mail fra dem,( de har lukket lørdag ) at de ikke forstod at de ikke var kommet og at de ville tjekke med fragtmanden tirsdag. 24-04 fik mail at de ikke kunne få fat i fragtmanden, men havde mailet ham og bedt ham kontakte mig, samtidig kom et bud fra " Kurt's pakketrans " med en palle til mig og DER stod mine nye amps. Chaufføren undskyldte mange gange at han først kom nu, for de var kommet til dem allerede D. 20-04 men de havde GLEMT at få dem med på bilen. HMMmmmm
Alt i alt en OK handel og et seriøst firma, det var jo ikke deres skyld som sådan.
__________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|