| Forfatter |
|
Scarecrow Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke man kan generalisere, mht. rygter. Det siger selvfølgelig sig selv, at rygter ikke er det mest pålidelige. Herhjemme har vi godt nok flere kulørte blade, der udarbejder artikler udelukkende på baggrund af rygter og spekulation.
Husk på, at oplysningen om at Warner ville skifte til udelukkende Blu-ray også startede som rygte. Det viste sig så bare at holde stik...
Mvh Scarecrow
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville håber at Universal og Paramount hurtig tag sig samme og skifter til Blu-Ray, der er mange god film fra disse selskaber som jeg gerne ville
havde på Blu-ray, man må så håber at salgs tal fra efterårte 08 kan hjælpe dette på vej.
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| Ville håber at Universal og Paramount hurtig tag sig samme og skifter til Blu-Ray. |
|
|
Skulle faktisk lige til, at poste det her:
"Paramount Pictures, a unit of Viacom Inc., plans to continue to support the HD DVD format, a spokeswoman said yesterday. The other remaining Hollywood supporter, General Electric Co.'s Universal Pictures, declined to comment."
Jeg tror vi snart får Universal at se som neutral.
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well, så kan man vel snart få alle 1000 HD-dvd'er for en slik. Det skulle vel være nok til at fodre Toshiba'en i et stykke tid. Er forøvrigt glad for ikke at have investeret i BD før Denon kommer med sin high-end model.
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Jeg tror kampen er slut. HD DVD har tabt. Det er virkelig game over for Toshiba og de andre producenter”, siger Robin Harris, analytiker hos Data Mobile Group. ”Grundlæggende handler det ikke om teknologi. Det handler om distribution, om marketing, om indhold, og Blu-ray har været førende i kampen om indhold længe. Jeg forstår ikke hvorfor, Toshiba bliver ved at hælde penge i, men nu er det på tide at stoppe."
http://www.computerworld.dk/art/43524?cid=10&a=cid&i =10&o=3&pos=4
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
|
Well, så kan man vel snart få alle 1000 HD-dvd'er for en slik. Det skulle vel være nok til at fodre Toshiba'en i et stykke tid. Er forøvrigt glad for ikke at have investeret i BD før Denon kommer med sin high-end model.
|
|
|
Og man bliver vel nødt til at beholde Toshibaen hvis man vil se frække film???
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
Batman skrev:
|
|
|
Og man bliver vel nødt til at beholde Toshibaen hvis man vil se frække film??? |
|
|
Faktisk ikke længere. Digital Playground gik neutral for et par uger side - en af grundene var udbredelsen af PS3 - gamers need love too.......  - Så, Pirates! er på vej til spil folket..... __________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er allerede begyndt, at sælge HD-DVD som opkonverterings DVD maskiner 

|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
De er allerede begyndt, at sælge HD-DVD som opkonverterings DVD maskiner 

|
|
|
Jamen det er den vel også god til  ? Er det den midterste ? Kunne jo være en fejl fra reklamebureauet, ligesom Bilka/Føtex sælger DVD-afspiller med HDMI-indgang !!!! __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Er det den midterste ? Kunne jo være en fejl fra reklamebureauet, ligesom Bilka/Føtex sælger DVD-afspiller med HDMI-indgang !!!!
|
|
|
Det er den midterste og selvfølgelig er det bare en fejl 
Hvis du har en PS3 ser det i øvrigt ud til, at den får en BD Live (profil 2.0) opgradering meget snart.

|
| Til top |
|
| |
Alco Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
DB live??? hvad er det lige??? og kender du en dato???
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
|
Det er den midterste og selvfølgelig er det bare en fejl 
|
|
|
Ja, det må da være en fejl, for så mange penge kan man da ikke sælge en HD-DVD for idag . __________________ juhu
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alco skrev:
| DB live??? hvad er det lige??? og kender du en dato??? |
|
|
BD Live er et system som giver dig online muligheder i forbindelse med dine Blu-ray film.
Det kan være alt muligt fra diskussion med andre film-folk, ekstramaterialle, undertekster, ringetoner til mobil m.m.
|
| Til top |
|
| |
Alco Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay grineren. Ja det er sku en fed maskine....
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alco skrev:
| Okay grineren. Ja det er sku en fed maskine.... |
|
|
Fra FOX ved dette års CES:
Fox plans on aggressively jumping into the market with advanved BD Live functionality featuring networked gaming and social networking. Fox is demonstrating a working Alien Vs. Predator networked game that allows players compete for the highest kill numbers
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
Alco skrev:
|
|
Fox plans on aggressively jumping into the market with advanved BD Live functionality featuring networked gaming and social networking. Fox is demonstrating a working Alien Vs. Predator networked game that allows players compete for the highest kill numbers |
|
|
Og hvor omfattende er de spil så? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Og hvor omfattende er de spil så?
|
|
|
Jeg aner det ikke og interesserer mig faktisk ikke for det. Drop alle ekstra features og giv os max billed+lydkvalitet, det ville sikkert også gøre diskene billigere.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
He, he, så kan vi snart se et stort udsalg af HD-DVD film og Afspille, for div. butikke skal jo havde tøm lager for at kunne få plads til Blu-ray film og
Afspille. man skulle tro at HD-DVD gruppe hvis hvad vej udvikling gik, side der har værre store udsalg af HD-DVD afspille, mon ikke der bliver meget
småt men ny HD-DVD afspille.
Profil 2.0 til PS3 var vel venter (det gør PS3 til Sony´s beste Blu-ray afspille), det var bare hvornår, XXX Pirat film, har altid kunne få på Blu-ray,
det var faktis den først på XXX film på dette format.
Er det ikke sjovet at Sony ikke komme med nogle ny Blu-ray afspille, bl.a. mange vi en HIG-END model fra Sony, Pioneer har haft en længe Denon
komme snart med en.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
Alco skrev:
|
|
Fox plans on aggressively jumping into the market with advanved BD Live functionality featuring networked gaming and social networking. Fox is demonstrating a working Alien Vs. Predator networked game that allows players compete for the highest kill numbers |
|
|
Altså alle de der smarte finesser med regissør og producer kommentar, lyd fra både PiP og hovedbillede, filmdiskussion via nettet osv osv. Det giver jeg en hatfis for. Giv mig 7.1 HD lyd i optimal kvalitet + bitstrømmulighed samt optimal billedkvalitet tak, alt andet er for mig irrelevant  . Men det glæder mig hvis PS3 bliver 2.0 da jeg mener der er andre ting jeg kan bruge derfra. Det der Alien Vs. Predator game, hvordan skal det forståes ? Selvom XBOX360 har næsen foran og har masser af netværksspil, så findes de også på PS3  . Men måske er det filmen man kan spille med i  . Og så kast lige SACD support ind i maskinen igen via softwareupdate SONY. Conair som jeg så igår var godt nok en fed oplevelse, sikke et billede og lyden var jo HD (dog kun 5.1), men sh*t det lød bragende godt. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Er det ikke sjovet at Sony ikke komme med nogle ny Blu-ray afspille, bl.a. mange vi en HIG-END model fra Sony, Pioneer har haft en længe Denon
komme snart med en. |
|
|
Ahh, Pioneer'en vil jeg ikke kalde high end. Den har ikke 7.1 analog output og den kan ikke decode DTS MA. Jeg vil være diplomatisk og nøjes med at kalde den lettere primitiv  . __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |