Forfatter |
|
vikings Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 70
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som emnet siger.
Kan PS3 bruges som en dvd afspiller. Når jeg får min PS3 så ville det være rart at kunne skippe min dvd afspiller .
|
Til top |
|
|
Morton Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 22
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg regner med at det er skjult kamera....men jeg hopper i den alligevel..!!
lad mig se...Bluray...dvd.....Ja , jeg tror sgu jeg tager chancen...JA FOR FANDEN DET KAN DEN...
Var det et seriøst pørgsmål?
__________________ Husk: Man skal ikke kaste med motorsav , når man selv bor i træhus!
|
Til top |
|
|
vikings Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 70
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det var seriøst.
Men nu tænkte jeg mest på kvaliteten af PS3 som dvd afspiller
|
Til top |
|
|
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS3 er faktisk rigtig god som DVD afspiller!
Jeg kan dog ikke så godt li dens upscaling funktion, men det kan man jo selv skrue på, så det passer en bedst ;-)
Jeg ved dog ikke om der er nogen der har p***et på ham journalisten fra fpn.dk's sukkermad, for han lader den godtnok tabe i hans test, og siger den er dårlig... Men den generelle mening omkring den er bla. at det er en af de bedste Blu-ray maskiner på markedet, og også en ganske hæderlig DVD afspiller. Det er ihvertfald den bedste DVD afspiller jeg har haft indenfor døren! Og jeg har stået og sammenlignet dens blu-ray playback med Sonys top model BDP-S1, og jeg er helt overbevist om at PS3'en er bedre end den!
|
Til top |
|
|
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes at PS3eren er umådelig dårlig som almindelig DVD afspiller. Min "sølle" denon 1920 slår den uden problemer.
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus_DK skrev:
Jeg synes at PS3eren er umådelig dårlig som almindelig DVD afspiller. Min "sølle" denon 1920 slår den uden problemer. |
|
|
Nå okay, det er så ikke det man ellers læser sig til på nettet, der kan den næsten måle sig med Denon 2930.
Das Hochskalieren normaler DVDs, die ursprünglich in 720 x 576 Pixeln vorliegen, auf die maximale Auflösung von 1.080p/60 gelingt der PS 3 sehr gut. Sie kann bezüglich des Upscalings schon in die Nähe eines Denon DVD-2930 kommen - ohne dessen Güte allerdings ganz zu erreichen. Bei "Stirb an einem anderen Tag" wirkt das Bild erstaunlich ruhig, im direkten Vergleich agiert der DVD-2930 aber noch ein wenig souveräner. Kleine Details erscheinen beim deutlich teureren DVD-2930 noch sauberer integriert und flimmern kaum. Bei der PS 3 ist ab und zu ein leichtes Flimmern sichtbar, das aber nur dem versierten Anwender auffallen wird. Bei "Star Wars Episode III" können wir der PS 3 sogar noch bessere Ergebnisse konsultieren. Hier verringert sich der Abstand zum DVD-2930 weiter, so sauber und vielfältig detailliert die PS 3 die Eröffnungsschlacht oberhalb von Coruscant. Das sehr gute De-Interlacing der PS 3 steht den De-Interlacingqualitäten des DVD-2930 ebenfalls kaum nach - nur ab und zu deuten kleine Ruckler an, dass das De-Interlacing noch nicht perfekt ist. Dies gilt allerdings für nahezu jeden Zuspieler, im direkten Vergleich wirken die Bewegungen beim Denon auch nur minimal flüssiger, Bewegungsunschärfen fallen praktisch gar nicht ins Auge. Schon die PS 3 liefert ein Bild, in dem nur sehr geringe Bewegungsunschärfen sichtbar werden.
Men kærlighed gør jo som bekendt blind  __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|