Bruger siden: 23 Maj 2012 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 34
Sendt: 01 Oktober 2012 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
hej alle. jeg har i mit setup ligenu 1 stk harman kardon hk990 stereo forstærker. og et sæt klipsch rf-83 højttalere.
jeg prioritere stereo delen klart fremfor surround delen. og har brugt min harman som processor sammen med en marants
surround reciever (til surround delen)... men nu vil jeg gerne ha samlet det.
mit spørgsmål er så om det på nogen mulig måde kan lade sig gøre at finde en surround processor/reciever der kan levere
samme gode stereo lyd som min hk990..?
Bruger siden: 04 Februar 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 325
Sendt: 01 Oktober 2012 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
Senne kunne være et bud. Men altaå. Den er jo ikke lige så god som en ren stereo forstærker men den er stadig bedre en mange andre jeg har hørt!
http://shop.emotiva.com/collections/processors/products/xmc1 den koster lidt knaster men lækker er den sq. Senere hen kan du så købe emotiva
amps også
Bruger siden: 23 Maj 2012 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 34
Sendt: 03 Oktober 2012 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
Okay overvejede noget primare sp32 processor... Elsker designet, men hvordan de klarer stereo, aner jeg ikke.. Tror jeg må en tur forbi kt radio til en
lytter.. :)
Kunne se du er ved at skifte din apex center ud..? Overvejede lidt at opgradere min:)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum