| Sendt: 14 Marts 2008 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har gennem noget tid udvidet mit udstyr. Jeg startede med en NAD T753 surround receiver. Efter noget tid købte jeg 2 nye fronthøjtalere, valget blev B&W dm604 S3. Dette var mit udgangspunkt, og jeg ville efterhånden udbygge til et helt surround sæt.
Et godt stykke tid efter købet af fronthøjtalerne, købte jeg en ny dvd afspiller og et sæt baghøjtalere. Dvd afspilleren blev NAD T515, og baghøjtalerne blev B&W dm602 S3, da de jo skulle passe til fronthøjtalerne i størrelse. Baghøjtalerne fik jeg billigere pga. at der var kommet en ny serie - S4. Dette er ved at være et stykke tid siden (næsten et år), og nu vil jeg have fat i en centerhøjtaler, som har været savnet gennem længere tid. Dog var jeg bange for at jeg ikke kune få en centerhøjtaler i samme serie som mine andre højtalere, altså S3. Men til min forundring er B&W LCR600 S3 stadig på hifiklubbens hjemmeside, trods det snart er et år siden jeg købte baghøjtalerne, og at meldingen var at S3 ville udgå til fordel for S4.
Bliver S3 stadig produceret, eller er det nogle gamle højtalere som Hifiklubben har liggende fra før S4 blev introduceret?
Mvh. Anders
|