| Sendt: 10 Marts 2008 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg venter på min Squeezebox Duet som kommer i den nærmeste fremtid. Jeg har haft ville slutte det det til min Yamaha surround reciever med tilhørende KEF højtalere (5,1). Men Jeg er kommet på bedre tanker (tror jeg) jeg savner god stereolyd, jeg har dog ikke de store erfaringer med sådan et setup.  Her håber jeg på lidt hjælp. Jeg har en pæn stor stue på ca 55m2 med 2.80 til loftet altså ønsker jeg ikke et par små PC højtalere som nok ville lyde som en ghettoblaster i en gymnastiksal. Men jeg ønsker god lyd. (musiksmag: pop, rock, hiphop osv, osv (temlig bred) Min budget ligger på en 5000,- (på et brugtmarked, da jeg her tror på mest kræs til min pris) Jeg vil gerne have gulvhøjtalere evt stander. Og en forstærker. Har set på de forskellige NAD forstærkere, hvem ikke lige om jeg er begrænset til min 2x80 modellerne pga mine stue størrelse ? Og lige et sidste spørgsmål til en køber på brugtHiFi markedet. Hvordan sikrer jeg mig bedst at jeg ikke køber defekte varer (forstærker, højtalere) Mvh Rune
|