| Sendt: 20 Januar 2008 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg spillede i mange år med den konfiguration.. AV M3 Sig., 2 stk. 8000PX, 8000CD og 8000S som forforstærker. Til prisen spiller det p***e godt.. - altså den pris du skal give ~ 23.000,-
Jeg har siden opgraderet både højtalere, cd og forforstærker, men har stadig mine PXere - de spiller efter min mening stadig suverænt 
Min erfaring er dog at du ikke skal forvente dyb bas fra de nævnte AV, men tilgengæld kan de så meget andet - selvfølgelig spiller de bas, men ikke stort og fyldigt, men når nu du selv synes at de spiller godt, er det jo som det skal være Jeg havde og har stadig en "lille" Ace-Bass2 fra Audio Pro til at supplere med, så jeg manglede aldrig bas..
Nu hvor jeg har byttet mine AV M3 sig. ud med de nye AV S3 avantg., bruger jeg kun sub. når vi ser film. Ved musik - klassisk, pop og jazz - spiller de rigeligt bas og langt dybere end de gamle højtalere.
Køb, køb, køb!! Det "originale" Audiolab - det som du kigger på - er jo nærmest kult og næsten ikke til at opdrive. Og til prisen spiller det hele suverænt.
Venligst, Morten __________________ Linn Unidisk SC dynamik, Linn Akurate 4200 dynamik, Audiovector S3 Avantgarde
|