| Forfatter |
|
mrygaard Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 01 Juni 2004 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj....
Det er sådan at jeg har fået lavet et tilbud på en H/K avr 430 til 6700 kr. Jeg er helt tosset med deres design, dog kender jeg ikke lyden, men har hørt de har en del effekt bag sig. Ville bare høre om nogen ved om jeg kan finde noget bedre til samme pris, nyt!!
De skal køre sammen med et sæt Evidence 870....
Hilsen Martin
|
| Til top |
|
| |
mrygaard Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juni 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke nogen der har et bedre bud på en reciver til 6700?? Gerne med designet i orden... helst ikke brugt.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 06 Juni 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke den store erfaring med H/K, men jeg må da indrømme at deres nye design er mega flot! ;-) Men jeg kom til at skrue på volume knappen på en af deres modeller i en forretning, og der tabte jeg da godtnok alt respekt for H/K... Knappen føles somom den er sat på med tape, og sidder halvløs og virker i det hele taget ekstremt plastik agtig!
Og når knappen til dels ligner volume knappen på TacT, og ens underbevisthed regner med at den føles og køre bare nogenlunde på samme måde, så bliver man da skuffet...
Men self. betjeningen er ikke alt, men det siger jo en del om kvaliteten...
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 06 Juni 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18 skrev:
|
Nu har jeg ikke den store erfaring med H/K, men jeg må da indrømme at deres nye design er mega flot! ;-) Men jeg kom til at skrue på volume knappen på en af deres modeller i en forretning, og der tabte jeg da godtnok alt respekt for H/K... Knappen føles somom den er sat på med tape, og sidder halvløs og virker i det hele taget ekstremt plastik agtig!
Og når knappen til dels ligner volume knappen på TacT, og ens underbevisthed regner med at den føles og køre bare nogenlunde på samme måde, så bliver man da skuffet...
Men self. betjeningen er ikke alt, men det siger jo en del om kvaliteten...
|
|
|
Enig, volumeknappen er noget skod på den nye serie, men kvaliteten (eller mangel på samme) siger intet om kvaliteten af selve receiverne, især inden i. En halvløs volumeknap siger nok mere noget om en lidt for slap quality control hos H/K imo !
BTW, så kan volumeknappen nemt pilles af. Desværre har den ikke samme størrelse som den på den forrige serie 
|
| Til top |
|
| |
bias_hjorth Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 08 Juni 2004 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ellers tag deres gamle top model.. avr 7000 til knap 6k i Expert i bruns galleri..
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 08 Juni 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, deres gamle serie er måske ikke det kønneste, men der er smæk for skillingerne!
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Pete Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej mrygaard
Jeg synes, du bør overveje den nye Sony STR-DA3000ES reciever med fuld digital S-Master Pro forstærkning. Jeg har lige selv investeret i 5000'eren, som langt overgår andre maskiner i prisklassen hvad angår renhed og dynamik i lyden.
Jeg har købt 5000'eren til knap 9000 Kr. hos www.mistersuper.com inkl. levering. Den er steget knap 500 Kr. siden, men 3000'eren kan du få for:
825.55 EUR 6143.67 DKK Ship : + 33 EUR (245.58 DKK)
Det er virkelig en god pris. Ca. halvdelen af prisen i Danmark.
Du kan finde en anmeldelse af 3000’eren her:
www.audiophile.no/omtaler/sony_strda3000es.html
Venligst
Pete
|
| Til top |
|
| |
mrygaard Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for svarene, men er så godt som skudt i H/K's nye serie, synes den er så fed at det gør helt ondt. Derfor bliver det nok den, selvom den koster kassen.
Er enig i det med volumeknappen, men hvis det er det eneste så er jeg ikke så ræd for at købe sådan en.
Martin
|
| Til top |
|
| |
ian1613 Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Yamaha dsp-ax1 til salg, den kan du få for 7000 kr, nypris 28000 kr, den er sort og i perfekt stand, yder 6 x 110 watt i 8 ohm+ 2 x 35 fronteffekt, den vejer 28 kg, hvilket indikere at det er nogle gode elementer indeni!!!
ianmechlenburg2002@yahoo.dk __________________ kadettman
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
ian1613 skrev:
|
Jeg har en Yamaha dsp-ax1 til salg, den kan du få for 7000 kr, nypris 28000 kr, den er sort og i perfekt stand, yder 6 x 110 watt i 8 ohm+ 2 x 35 fronteffekt, den vejer 28 kg, hvilket indikere at det er nogle gode elementer indeni!!!
ianmechlenburg2002@yahoo.dk
|
|
|
Jeg skal lige minde om at salgs-tiltag hører til på markedspladsen, og IKKE i forummet.
Når det er sagt, skal det dog tilføjes at det bestemt er billgt for DSP-AX1´eren. Til den pris er der ikke rigtigt nogle alternativer! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |