| Forfatter |
|
Bent Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
stripclubjunkie skrev:
|
Så er mit spørgsmål : Ville denne receiver være god nok til et par nautilusser...? Den yder 7 X 400 watt (i 4 ohm)
|
|
|
Jeg kan ikke forestille mig at den vil have nogen problemer med at drive højttalerne. Den vil være god nok, men du kan da godt finde noget der lyder endnu bedre, men så koster det jo også tilsvarende mere. Sunfire receiveren er mit bedste bud i prisklassen op til 50-60000,-. __________________ Mvh
Bent
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville en monoforstærker til hver front ikk være at foretrække?
|
| Til top |
|
| |
stripclubjunkie Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003
Status: Offline Indlæg: 139
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo men hvad mon det koster? Vil da gerne have nogle forslag. Nautilus: har du nautilus?
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, men jeg har ikk 802 (endnu) Dem jeg har snakket med omkring forstærker til et sæt 802 har anbefalet en monoforstærker til hver.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok nautilus nogle specielle der er blevet anbefalet...
|
| Til top |
|
| |
Bent Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nautilus skrev:
| Ja, men jeg har ikk 802 (endnu) Dem jeg har snakket med omkring forstærker til et sæt 802 har anbefalet en monoforstærker til hver. |
|
|
Der findes sikkert monoforstærkere, som passer fint til 802'eren, men der findes sikkert mindst ligeså mange som ikke gør. Det behøver vel ikke nødvendigvis at være en monoforstærker før det dur, eller hvad? __________________ Mvh
Bent
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det tror jeg da ikke... Sunfires receiver tror jeg også kan trække n802'erne.. Jeg tror på ingen måder at det vil lyde dårligt..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 11 Juni 2004 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed amp , tro også den vil passe godt til lige de N802 som jeg ikke kan lide men mig om det .
MAC har en varm og åben lyd , ja så vil nogle sige det spiller ikke detaljret nok , men de tag fejl eller har ikke hørt det , det kan det helle på engang også spiller det musik .
Men MAC koster lidt , men man køber vel heller ikke speaker til 70k for at spare på amp .
men snak med KT radio i odense om lån af en .
Hvad skal du ellers køre med ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Juni 2004 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ved jeg ikke endnu... Men en cd spiller fra primare tror jeg... Nok også the ultimate receiver fra sunfire... testet her på siden..  Det er vel ikke nødvendigt med en preamp?
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2004 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent skrev:
Nautilus skrev:
| Ja, men jeg har ikk 802 (endnu) Dem jeg har snakket med omkring forstærker til et sæt 802 har anbefalet en monoforstærker til hver. |
|
|
Der findes sikkert monoforstærkere, som passer fint til 802'eren, men der findes sikkert mindst ligeså mange som ikke gør. Det behøver vel ikke nødvendigvis at være en monoforstærker før det dur, eller hvad?
|
|
|
Nej, andet kan helt sikkert også klare jobbet. Jeg spurgt bare hvad det optimale ville være, der blev jeg anbefalet en mono til hver front og så en alm 5 kanals til resten. Audioconcept i aalborg anbefalede mig en roksan mono forstærker, frem for f.eks rotel som de vist også forhandler. Men det vigtigste er jo bare at DU kan lide lyden fra dem, så du må jo bare prøve dig frem, hvis du finder noget du kan lide, er det jo lige meget hvad andre mener.
Prøv evt at snakke med finn29 som han vist hedder her iforummet, han har nuatilus 802, og han ved sikkert mere....
|
| Til top |
|
| |