Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 22:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: surround med Cerwin Vega!?!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rasmus_M
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

lige en lille ½OT er det muligt at købe f.eks 5 stk vxxf i hifiklubben, overvejer nemlig selv at lave et setup med v12f hele vejen rundt
Til top Vis Rasmus_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus_M

Sezuan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Jeg er blevet fortalt at V-serien ikke er særlig vellykket, da de anvendte komponenter skulle være af væsentlig ringere kvalitet end Classic serien. Desuden skulle en del af diskanten og mellemtonerne være tilsidesat!

Til top Vis Sezuan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sezuan

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Maj 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

hmmm..okay, men det er trods alt også store højttalere man får til den pris -det går vel' på kompromis med noget andet, det klart...men at det ikke er vellykket, giver mig da andre tanker .. men det heller ikke mit "drømme-projekt" med CV hele vejen rundt..

-men meget rart at høre nogle delte meninger

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

Sezuan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003
Sendt: 27 Maj 2004 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

Der er så mange meninger som der er mennesker og nogle vil måske kalde V-Serien for vellykket, mens andre bestemt ikke vil. Personligt har jeg aldrig hørt serien, så kan kun udtale mig om hvad andre har fortalt mig.

Men jeg vil opfordre dig til at tage til din lokale HIFIKlubben og selv høre serien, det er jo i sidste ende dig der skal være tilfreds og hvis du mener at de spiller godt - så betyder det ikke en sd hvad vi andre mener.

Og selvom de måske ikke indeholder de bedste komponenter, så går de alligevel ikke i stykker efter en uge!

Til top Vis Sezuan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sezuan

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Sendt: 27 Maj 2004 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

Rasmus_M skrev:
lige en lille ½OT er det muligt at købe f.eks 5 stk vxxf i hifiklubben, overvejer nemlig selv at lave et setup med v12f hele vejen rundt

HF sælger stereo højtalere sætvis dvs du skal købe 4 eller 6 stk!

Jeg købte 4 stk AL-1000 og 2 Stk AL-750 til center.

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Maj 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Sezuan skrev:

Der er så mange meninger som der er mennesker og nogle vil måske kalde V-Serien for vellykket, mens andre bestemt ikke vil. Personligt har jeg aldrig hørt serien, så kan kun udtale mig om hvad andre har fortalt mig.

Men jeg vil opfordre dig til at tage til din lokale HIFIKlubben og selv høre serien, det er jo i sidste ende dig der skal være tilfreds og hvis du mener at de spiller godt - så betyder det ikke en sd hvad vi andre mener.

Og selvom de måske ikke indeholder de bedste komponenter, så går de alligevel ikke i stykker efter en uge!

Ja, det klart... jeg har heller aldrig hørt Cerwin Vega -det var bare en "tanke som slog mig".. det siges jo at de har vildt bas..og det vel' altid godt i en hjemmebio...og så er de jo "billige"..

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

sorlar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 28 Maj 2004 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Hej igen Flaz

Du skriver noget om forstærker størrelse. Hvis du har tænkt dig at bruge de 5 V-12F i dit setup. Vil jeg nok forslå at du køber en forstærker i størrelsenorden af NAD 763, Denon 3805, H/K AVR 630......... eller en mindre model, hvor du bruger effekt forstærker ved siden af. Vi har under fester flere gange oplevet at forstærkeren slår fra (vi har godt nok sat den på "soft clipping", dette skulle skåne forstærkeren for overbelastning). Genopfrisker lige vores setup: 

forstærker NAD 753, Cerwin Vega front CLSC-10, center CLSC-6C, bag CLSC-6.

Jeg vil også anbefalde dig at købe en subwoofer til setupet, da vi mangler den dybe rumlen en subwoofer kun kan give

Hilsen Sorlar

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes