| Forfatter |
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|

Nummeret ”Soon as I get paid” er sat på vor telefonsvarer – så alle kreditorer og hifi sælgere får en god besked om at det ikke er den gode betalingsvilje der mangler - så så snart jeg har penge, skal du nok få.
Bør høres af alle bankfolk. 
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Silent Knight skrev:
| Jeg gad godt opleve dem igen |
|
|
Jamen så synes jeg du skulle se nærmere på programmet for Skanderborg, hvor jeg ved du skal til. Det kan være du løber ind i os, for hvis ikke der er noget andet der kommer i vejen (Saga f.eks ;-), så er jeg den, der står der.
|
|
|
Hold da helt kæft, det havde jeg slet ikke set!!! Jeg skal desværre kun være på Skanderborg om fredagen, hvor SAGA spiller, så hvis de ikke spiller den dag, ser det sort ud med Blues Mob. for mig. Ved du iøvrigt hvor jeg kan få fat i deres live-cd "Out in the blue" henne?
(og lidt ude for kategorien) hrmand, hvis du ikke har set dem før (det har du jo nok;-) ) så gør dig selv den tjeneste at se Killer Queen på Skanderborg, for de laver et super Queen show og forsangeren synger fantastisk. Jeg så dem 3-4 år i træk i Møller's telt på Langelands festivalen og de trak fuldt telt hver gang. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Silent Knight]
Hold da helt kæft, det havde jeg slet ikke set!!! Jeg skal desværre kun være på Skanderborg om fredagen, hvor SAGA spiller, så hvis de ikke spiller den dag, ser det sort ud med Blues Mob. for mig. Ved du iøvrigt hvor jeg kan få fat i deres live-cd "Out in the blue" henne?
??? Det må være en ny. Den live jeg har, hedder ganske enkelt Live in Denmark - og jeg har ikke hørt, der skulle være kommet endnu en ..
hrmand, hvis du ikke har set dem før (det har du jo nok;-) ) så gør dig selv den tjeneste at se Killer Queen på Skanderborg, for de laver et super Queen show og forsangeren synger fantastisk. Jeg så dem 3-4 år i træk i Møller's telt på Langelands festivalen og de trak fuldt telt hver gang.
Ja, såmænd var vi også der. Mens poderne var små var det jo stedet, vi kunne tage hen - nu, hvor de er 17 og 19 vil de ikke have os gamle med. Men Killer Queen var én af dem vi måtte se, foruden Peter og Kopierne i Møllers telt! Vi var på Langeland gennem årene 1990-2000.
/QUOTE] __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
| [QUOTE=Silent Knight]
??? Det må være en ny. Den live jeg har, hedder ganske enkelt Live in Denmark - og jeg har ikke hørt, der skulle være kommet endnu en ..
hrmand, hvis du ikke har set dem før (det har du jo nok;-) ) så gør dig selv den tjeneste at se Killer Queen på Skanderborg, for de laver et super Queen show og forsangeren synger fantastisk. Jeg så dem 3-4 år i træk i Møller's telt på Langelands festivalen og de trak fuldt telt hver gang.
Ja, såmænd var vi også der. Mens poderne var små var det jo stedet, vi kunne tage hen - nu, hvor de er 17 og 19 vil de ikke have os gamle med. Men Killer Queen var én af dem vi måtte se, foruden Peter og Kopierne i Møllers telt! Vi var på Langeland gennem årene 1990-2000.
/QUOTE]
|
|
|
Jeg fandt dette på nettet
"Blues Mob. er et nyt band fra Georgien, Tblisi, som spiller deres egen version af blues, baseret på "driving rock". På trods af bandets unge alder, står de allerede for klasse, da bandet blev dannet af en af Georgien´s bedste rock, blues og jazz musikere som for længst har sikret sig et solidt omdømme blandt musik-elskere og andre musikere. De sidste tre år af deres tid med Blues Mobile Band (1994-1996), tournerede Koka Tskitishvili, Zaur Shavgulidze og Gia Salagishvili vidt og bredt i Europa (Danmark, Tyskland, Holland, Norge, Sverige, Finland, Belgien, Tyrkiet) samt i Rusland. De optrådte på mange kendte blues og rock festivaler, som Jelling Festival, Nordals Festival, Kløften Festival, Nibe Festival, Samsø Festival, Kalvørock, Djurs Bluesland, Midtfyns Festival, Mønsteras Festival (Sverige), Nottoden Festival (Norge), Antalia Rock (Tyrkiet), etc. På disse festivaler har de delt scene med så kendte musiklegender som James Brown, Bon Jovi, Ry Cooder, Robert Cray, Animals, Uriah Heep, John Mayall, Luther Allison, Alvin Lee og mange andre.
Gruppen, såvel som medlemmernes solooptrædener har altid været rost af pressen. Det er også værd at bemærke at al materialet på BMB´s 2 CD´er udgivet af Netherlands Provogue Records i 1994-1995 ("A New Day Yesterday" og "Out in the Blue") er skrevet af Zaur Shavgulidze."
Så er vi måske rendt ind i hinanden derovre. Jeg arbejdede i Møller's Telt 2000-2003 som vagt. Vi var 8 gutter som fik en fed tjans i Møller's. Vi skulle bare gå rundt og holde lidt øje og hygge os og det skal jeg lige love for at vi gjorde (vi blev pivstive) og så blev vi ovenikøbet godt betalt for det!!! __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, så må jeg på jagt! Der er - ikke overraskende - ikke noget at hente i de danske netbutikker, ligesom et par udenlandske jeg plejer at bruge, heller ikke har dem. Det er muligt de har genudgivet den live-skive jeg omtaler og givet den et nyt navn, dvs. Out In The Blue. Da de plejer at have skiver med til deres koncerter, kunne jeg jo checke det ud på Skanderborg.
Det er i øvrigt lidt af en tilsnigelse af Zaur tager "æren" for at have skrevet A New Day Yesterday, da den udelukkende indeholder covers, bl.a. af Ten Years After og Willie Dixon.
(OT, men alligevel: Vi var ALTID i Møllers til morgenmad) __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Maj 2005 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis nu Blues Mob. spiller en af de dage jeg ikke er der og de sælger cd'er, kan jeg så evt. få dig til at købe en med til mig?
__________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 18 Maj 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
10-4!
Selvfølgelig kan du det! Vi checker lige, når vi kender spilletiderne. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Maj 2005 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
|
10-4!
Selvfølgelig kan du det! Vi checker lige, når vi kender spilletiderne.
|
|
|
Perfekt! Tusind tak!
Jeg skriger også lige op hvis jeg skulle finde 'Out in the blue' et eller andet sted! __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 18 Maj 2005 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
| Jeg skriger også lige op hvis jeg skulle finde 'Out in the blue' et eller andet sted! |
|
|
Et hint: Hvis det skulle være den samme skive som Live in DK, kan den genkendes ved, at alle numre, undtagen det sidste (som er Stormy Monday) er egne kompositioner. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 18 Maj 2005 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey mr. Saga, her er et link, hvor Out In the Blue er omtalt, og jeg ser jo at skivens sange er nye: http://www.bluesbox.ru/album/295/
Så de har faktisk udgivet 3 skiver, hvoraf de 2 forhandles her:
http://www.mascotrecords.com/procata.html
Der er mailorder og det er fra Holland (ingen toldproblemer), så hvis du ikke kan vente ...
Jeg venter dog selv til jeg kommer på Skanderborg og tager stadig én med til dig, hvis det skulle være. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
|
Hey mr. Saga, her er et link, hvor Out In the Blue er omtalt, og jeg ser jo at skivens sange er nye: http://www.bluesbox.ru/album/295/
Så de har faktisk udgivet 3 skiver, hvoraf de 2 forhandles her:
http://www.mascotrecords.com/procata.html
Der er mailorder og det er fra Holland (ingen toldproblemer), så hvis du ikke kan vente ...
Jeg venter dog selv til jeg kommer på Skanderborg og tager stadig én med til dig, hvis det skulle være.
|
|
|
Jeg venter og ser hvad de har med på Skanderborg. Jeg håber de har begge de to jeg ikke har. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hr. Gammelnok
Jeg har måske nævnt den før, men det kan ikke gøres for ofte. Buddy Guy: "Long way from home" fra albumet "A tribute to Stevie Ray Vaughan".

Mage til hudløs ærlig musik og teknik skal man lede længe efter...
Mvh
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hopla Buddy
Har man været en tur udenbys og lyttet på den gode blues..? det er alt for længe siden jeg har set den gode Buddy på forum, så dejligt med et sådant klasseindlæg....Må jeg ydmygt supplere med:
Stevie Ray "ham sjælv"

Analogien på topografien er givet, men indholdet på skiven her, er selvsagt den originale ånd. Det svinger...............
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man er vel altid med på en lytter.
Deres ydmyge input er vel modtaget. Smukt, originalt og ikke til at komme uden om.
Originalen er altid svær at slå og modstår i dette tilfælde behændigt og overlegent ethvert forsøg.
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen som var til KT Radios udstilling i efteråret ?
Og som var inde på SA stand da de spillede DVD ?
Der var en DVD med en ung (tror jeg nok) hvid ukendt (for mig) blues guitarrist der spillede noget fedt power blues.
Kan ikke huske hans eller DVD'ens navn, nogen som kan ?
mvh. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke læst hele indlægget, så jeg gentager sandsynligvis nogen, men:
John Campbell - især One Believer er god. Ikke den store sanger, men der er
attitude for alle pengene... En hård negl!!
mvh S.R
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
|
Nogen som var til KT Radios udstilling i efteråret ?
Og som var inde på SA stand da de spillede DVD ?
Der var en DVD med en ung (tror jeg nok) hvid ukendt (for mig) blues guitarrist der spillede noget fedt power blues.
Kan ikke huske hans eller DVD'ens navn, nogen som kan ?
mvh.
|
|
|
Det kunne godt være denne energiske unge mand:
JOE BONAMASSA:

Indeholder alt fra Jimmi Hendrix til Hooker.........
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buddy skrev:
| Originalen er altid svær at slå og modstår i dette tilfælde behændigt og overlegent ethvert forsøg. |
|
|
Jeg hylder bestemt også originalen, hvilket tidligere indlæg fra jeres hengivne dokumenterer ... men jeg er ikke bleg for at anbefale denne:

Seje guitarister hylder hver især mindet om vores helt på helt sublim facon. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2005 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hopla i blues-ånden
Sidder just og lytter på JOE BONAMASSA.
New Day Yesterday , Live......

Det er blues i den rockede garage, men denne ungersvend har altså et drive og en feeling, som er uovertruffen. Der er s..... knald på. Lyden ej heller værst
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 02 Juni 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har en lidelsesfælle her, gl.jas. Det er vel 4 festivaler siden vi sad og ventede i køen til den inderste afspærring ved Orange på Roskilde. Mellem de muntre toner lagde jeg efterhånden mærke til en meget markant guitar, der skilte sig ud fra alle de andre lyde og måtte hurtigt lade kø være kø, for DET måtte undersøges. Og det var Joe! Powerblues for fuld skrue og det fascinerende var de mange temposkift, der synes at være en fornyelse i afspilning af "den blues" i det hele taget.
Guf var på pladsen og den her røg over disken:

Du kender sikkert hjemmesiden:
http://www.jbonamassa.com/index.htm
Hvis du er blevet afhængig, spiller han i Haderslev den 17. juni ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |