Hej Naim
Ja du skal have tak for en dejlig musik/lytte eftermiddag i søndags 
Jeg var også helt overrasket over hvor meget punch der egentlig er i dine Shahinian Compas højttalere, dels taget i betragtning af at der kun er en enhed udover diskanten, og så at det er en forholdsvis lille enhed - Jeg syntes bare at jeg indimellem manglede lidt lys / klarhed over diskanten - det havde tilgængæld hawk meget mere end rigelig af , dine Compas skulle ha´ haft bare en lille smugle af hawk´s diskant
Noget af det musik Witzel havde kunne virkelig få dine højttalere til at sparke r** - selve designet af højttaleren er så ikke lige mig 
Så blev der skiftet højttalere og de kære hifi nørder kom på arbejde 

Her er det Naim og Kim Olsen der arbejder for sagen 

Der skulle lys til så Naim måtte hente en lommelygte for at se hvad, der var hvad, af tilslutningerne i bunden af højttaleren 

Witzel kom også på arbejde og måtte studerer manualen indgående så vi kunne få det rigtige ud af højttaleren 

Så er højttaleren ved at være på plads , efter lidt diskution om hvor langt de skal stå ud fra væggen for at give den bedste lyd 

Så er alle mand ved at være på plads igen , Kim Olsen , Witzel og Naim ( undtagen fotografen selvfølgelig
) - nu skulle der lyttes til musik 
De Hawk har virkelig bas så det batter
og i starten syntes jeg også at diskenten lød fedt - kunne ikke hører de problemer som Witzel har beskervet ovenover med diskanten - men efter bare ganske kort lytning blev diskanten alt for skringer i øerne
, om det så skyldtes at rummet nok er for lille til højttalerne at de står for tæt på væggen ved jeg ikke , ihvertifald var det ikke til at holde ud for øerne. Men kunne godt tænke mig at hører dem igen under optimale forhold for bassen lød bare for fedt 
Jeg havde kun 3 Cd´er med og den første med Yes hvorfra vi hørte " south side of the sky" ( et af mine ynglings numre ) lød fedt på Compassen ( syntes jeg ihvertifald ) der er et prograsivt Rock nummer fra starten af 70 ´erne 
Den næste var med Duke Robillard og Herb Ellis og nummeret "Moten Swing" der er en noget Jazzet Blues der gør en´ glad 
Det sidste nummer var med Ronnie Earl og klassikkeren "Double Trouble" et rendyrket blues nummer 
Nå men endnu engang tak til Naim for en god dag, og jeg håber vi kan gøre den om en dag og få lyttet til noget mere god musik 
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12