Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 08:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: De hovedløse riddere! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 30
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
M.W.
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 91
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Vi har solgt en andelslejlighed i København!

Dermed har vi tilsyneladende trodset umulige odds, og er dermed rigtig dot stillet ift at investere i ny riddersal... kryds fingre, og nærmere følger

Hygge,

Brok



Kun en ægte Ridder kan sælge en andelslejlighed i København i et presset boligmarked.

Tillykke!


__________________
Morten Witzel
Til top Vis M.W.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.W.
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Og hvis man er hurtig har Rema1000 tilbud på Pågen til kun 5kr. pr pose i næste uge, det er da virkeligt noget der sparker r**.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 02:05 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Og hvis man er hurtig har Rema1000 tilbud på Pågen til kun 5kr. pr pose i næste uge, det er da virkeligt noget der sparker r**.

Herfra lidt hjælp til Brok.

God jagt



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3132
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Mnjahh, så skete der jo det, at pilgrimsfærden med undertitlen "Find ny Riddersal", tilsyneladende er bragt til ende.
Under en heste-eksersits på Østerbro i gårsdagens sene nattetimer, passerede min udkårne og  jeg et tidligere såkaldt vandingshul, en art oase for rejsende sjæle med tørst på livet i almindelighed og øl i særdeleshed, samt svulmende, vuggende barme som lokkede godtfolk til, selv valfartende fra fjerne destinationer. Krofatter måtte dog, efter påbud fra Kongens Foged og vistnok afledt af en sag der indbefattede en høne, opholde sig i tugthus i et ikke nærmere defineret tidsmæssigt tidsrum, måske et sekel, og de tidligere så festlige gemakker henlå i en årrække i stilhed, langt fra fordums livsbejagende musiceren, bægerklang og munterhed. Herefter indrettedes bemeldte beværtning til en art beboelse, de seneste 2 år som repræsentationslejlighed for ambassader i bemeldte kvarter.

Nuvel, udstyret med sædvanlig beslutsomhed, valgte jeg, på vegne af De Hovedløse Riddere, at indgå aftale om midlertidig overtagelse af ovennævnte faciliteter.

Som bekendt udgøres De Hovedløse af 4 personer, som således meget snart igen vil have egnede faciliteter til afvikling af møder, årsråd og deslige. 
Idet de(n) nye sal(e) indeholder adekvate mængder plads, vil der ligeledes, som ved tidligere samlinger, kunne inviteres wannabes, hangarounds og andre idioter uden byldepest til disse, i det omfang Ridderne finder det hensigtsmæssigt. Om attendans vil kræve en art erlagt ydelse, som i lokalernes tidligere så farverige liv, er fortsat uafklaret.

Nuvel, jeg skal ikke opholde Dem yderligere, men blot meddele, at der nok kan forventes et lille stemningsbillede af herlighederne inden månedens udgang. Om Profeten vil

pva/ De Hovedløse Riddere

Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2040
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Øj, det lyder godt! Tillykke med fundet af det der nok er resterne af Cafe Saxons på Jagtvej.

Jeg er sikker på at Profeten smiler i jeres retning.

mvh

Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Ja det lyder ikke så ringe endda tillykke med jeres eget værtshus

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Dejligt at høre der nu er et sted at samles for de hjælpeløse hi-fi folk.

Busk



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 10 Marts 2009 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Hva fanden snakker du om Brok??? 
ta lige lufferne af, når du skal skrive indlæg her inde...


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3132
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Nu går ting jo ofte en anden vej, end man umiddelbart forestiller sig.
Værtshuset måtte vi se afhændet til anden side, idet en tidligere bekendt af udlejer tilsyneladende fik forreste plads i køen, uanset at vi havde lavete en konkret aftale. Så, det positive ved den historie er, at vi ikke fik overført depositum for efterfølgende at skulle slås med udlejer om at få det retur.

Dyre råd er ofte rådne, og vi måtte se os om efter et tæt på fuldgyldigt alternativ. Og det lykkedes! Nøglerne til vort nye domicil er nu i hænde, og flytningen skulle være påbegyndt i går søndag.
Men, men, men... en ung fyr mente natten til søndag, at cykelstien var et fremragende sted at vakle ud. Han så ikke mig, jeg så ikke ham. Resultat: ødelagte bukser, blodigt knæ, en hofte med flere pangfarver end et maleri af Per Arnoldi, og et brækket kraveben. Den unge gut slap heldigvis uden men, udover rigtig dårlig samvittighed. En stor tak til Lotte, vagtsygeplejersken på Frederiksberg Hospitals skadestue, som dels insisterede på at der blev taget et røngtenfoto, dels forærede mig en super flot bomuldsskjorte med trykknapper i designet "jeg er indlagt! Jeg er sgudda ligeglad med, hvordan jeg er påklædt!" Men praktisk er den da, når man nu er ude af stand til at få en t-shirt på.
Nå, nok om det. Billeder og sønderlemmende kritik af vores nye mini-riddersal følger i det tempo, det er muligt.

Hygge, og god mandag

Brok




__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
En stor tak til Lotte, vagtsygeplejersken på Frederiksberg Hospitals skadestue, som ...forærede mig en super flot bomuldsskjorte med trykknapper i designet "jeg er indlagt!

Ja kvinder er tit gode til at finde passende gaver  

Send mig en pb, hvis der opstår behov for hjælp.



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Muttly
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 183
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
En stor tak til Lotte, vagtsygeplejersken på Frederiksberg Hospitals skadestue, som ...forærede mig en super flot bomuldsskjorte med trykknapper i designet "jeg er indlagt!

Var det af  sct hans typen med stroppe til at binde armene på ryggen??

 

 

 



__________________
Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
Til top Vis Muttly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muttly
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3132
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

hehe, ja, kvinder er generelt gode til det der med gaver.
Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at nævne det her, men ærmerne er rent faktisk lange nok til at nå 1½ gang rundt om kroppen, inkl. en gedigen knude. Min kæreste har øvet sig lidt i diverse fastspændingsteknikker, siden jeg kom hjem fra skadestuen. Jeg kan kun sige: overvej hvem du er i stue med, inden du ifører dig bemeldte gevandter


__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2040
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Hej Brok, det var da en kedelig historie. Indtil det med ham på cykelstien, altså. Derefter nåede den nærmest Homer'ske højder. Så flere referencer til Illiaden for mig.

Nåmmen jeg håber at du snart får lov at afklæde dig din nye designerskjorte, så du kan komme ud blandt os normale igen.

mvh

Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Puha det lyder sku ikke godt, andreas  Men dit hoved og din sublime hørelse tog ikke skade?
Var det på vej hjem fra fødselsdag at du torpederede den unge student?
God bedring, og du må bare kigge forbi hvis du har trang til dårlig musik, nu når du ikke har anlægget der hjemme.


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3132
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Hej Søren. Hovedet er det eneste, der tilsyneladende ikke har taget (yderligere) skade. Med hensyn til det med hørelsen, ved jeg sq ikke, hvor god den er efterhånden... jeg synes jo, det næsten lød hæderligt hjemme hos dig i fredags? Må hellere få tjekket, om der skulle sidde noget i klemme derinde i roen...

Hygge,
Brok - som nu kan bevæge 3 af 5 fingre på venstre hånd


__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Muttly
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 183
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Denne tråd har udviklet sig til noget monty python agtigt

God bedring Brok



__________________
Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
Til top Vis Muttly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muttly
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 16 Marts 2009 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Jeg skal da lige love for at du/I er ret så uheldige, er det 2 eller 3 gang i er blevet brændt men det er dog godt at høre at der endelig er ved at være styr på det, men f**k noget l**t med brækket kraveben det tager evigheder at hele og så midt i en flytning, god bedring.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 17 Marts 2009 kl. 03:22 | IP-adresse registreret  

Ja, god bedring oh, du højttråbende og storskrydende logemester.

Tør slet ikke tænke på hvad der kunne være sket hvis du var blevet ramt at Scab-cabben! Og som Muttly siger; Monty Pyton´ske dimensioner efterhånden.

"It´s only a scratch"



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3132
Sendt: 06 April 2009 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

DEN VINGESKUDTE STORMESTER og andre ækle eventyr:

Danmark er et latterligt lille land, hvor middelmådighed og selvforherligelse er dagens dagsorden, hver dag. Smålighed og skosen af andres succes, eller mangel på samme, er reglen, mange, mange flere end hensigtsmæssigt, lever efter. Det skal dog ikke fraholde os at komme helligdagene i hu, og fejre dem med den iver, de bør tilses.

Derfor har jeg sendt kæresten til Wales fra onsdag aften, og slår dørene op torsdag, for hygge, hifihousewarming, skodmad og l**temusik.
Deltagerkredsen er yderst begrænset, og der er ikke flere ledige pladser 

Denne dag/aften står i musikkens tegn. Ikke så mange dikkedarer, ikke så meget tekniksniksnak, bare hygge... og øl

Måske er der nogen der kommer til at skifte et højttalerkabel, måske fyrer vi op for både en rør-dims og en trans-fætter... det vides endnu ikke.

Fotografier og afvejningresultat af efterladenskaber postes her i tråden... hvis nogen husker det.

Hygge,
Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3132
Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

"Hov! Hvad blev der i grunden af de der ryttere uden hals og hoved?" - er der måske nogen, der spørger sig selv... for hvem skulle de ellers spørge?

Status er den, at fordums tiders højborg forlængst er forladt, og, hvem ved, måske endda jævnet med jorden? Eller lieret, som af historiske årsager såmænd nok er et mere passende ordvalg?

De Hovedløse har således været uden egentlig sal til møder og andre arrangementer i en rum tid, men nu lysner det for enden af lansen og den rustne hjelms rektangulære øjenåbninger.

Finanskrise og uoverstigelige gældsposter senere, er der nu tilvejebragt resort til brug ved kommende officielle arrangementer. Det er ikke i denne omgang blevet til Forum på Frederiksberg, men dog på Frederiksberg, knapt 2 km fra bemeldte festsal.

Håndværkerne aka den langhårede og jeg) er henved færdige, og indretning og behørig dekoration er under udvikling. Der satses, uden løfter!, på noget festivitas inden årets udgang... i værste fald lige derefter.

Faciliteterne kan ingenlunde sammenlignes med de i Vikingebyen tidligere benyttede rent størrelsesmæssigt, men der er dog basis for både spas, løjer, og overnatning til værdigt trængende (læs: tilrejsende med mere end 275 km hjem... medmindre dette er i Kolding).

Rigtig mange har tidligere ytret ønske om attendans i disse herligheder, og jeg vil efter bedste evne forsøgsvist erindre selvsamme om at meddele, hvorvidt deltagelse fortsat kan have interesse. Hvorom alting er, vil der blive behørigt rundsendt en art invitationer når en dato er fastlagt. Et sådant arrangement skal på ingen måde forveksles med de mindre sessioner, der jævnligt afvikles i undertegnedes og andre nært tilknyttede til De Hovedløse, så fortvivl ej, hvis du konstaterer at en art fest har fundet sted uden dit vidende.

Nærmere følger...

Hygge
Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 

<< Forrige Side af 30 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes