Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 06:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Hifi & Surround 2009 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gæst
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 529
Sendt: 17 November 2009 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
winter skrev:
Raskolnikov skrev:
janils skrev:
zico skrev:

Det rum jeg havde den bedste oplevelse i, var rummet med de høje højttalere der var bygget op omkring en glassøjle. Jeg husker ikke hvad de hed, men det rykkede sku. Der stod en dejlig lille nips uden for rummet og bød mig velkommen med et dejligt varmt smil. De gør det på bilmesser sig meget i og det burde hifimesser også gøre. :-) Godt gået.

ABSOLUT UENIG!  Den lille pige foran døren var direkte pinligt - har vi indført slaver i DK? Med et anlæg til 3,5 mio. så skal det uanset glas eller ej lyde fantastisk - det gjorde det bestemt ikke. Forstærkeren klippede konstant og det hele var meget stort og diffust uden sammenhæng. Efter min mening udstillingen absolut største skufelse. 

Mange forledes desværre til at tro dyre ting automatisk lyder godt. Det er bestemt ikke altid tilfældet. Luk øjnene og brug ørerne.


Helt enig i at Thai Pigen var pinlig. Min kæreste ville næsten ikke en gang gå derinde på grund af dette...
Det sender altså et lidt forkert udtryk.

Me Love you big me! Me ......


Du mener "Me love you long time" og det er fra...?


Ja, sikke en katastrofe! :sarcasm:

I stedet skal vi (hifi4all) lægge model til dumme udtalelser som dette...hvad er så mest pinligt?


__________________
Udstyr: lidt af hvert
Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 17 November 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Kommer der ikke snart en fotoreportage fra den messe, så vi der ikke var med kan få den thai pige at se
Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 17 November 2009 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Batman skrev:
Kommer der ikke snart en fotoreportage fra den messe, så vi der ikke var med kan få den thai pige at se


Vi fangede ikke hende thai-pigen, så hun er ikke med i rapportagen, som kommer op så hurtigt som muligt...
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 517
Sendt: 17 November 2009 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

OK, nu skal vi måske også bare tilbage på sporet, lidt pinligt at de har væsentligt bedre beskrivelser af messen på svenske fora!

__________________
You aint nobody without a naim!
Til top Vis megholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af megholm
 
Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 660
Sendt: 17 November 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Mark Johansen skrev:

 

Hej,

Først, tak til alle som var forbi "Margrethe", "Amalienborg" og "Fredensborg". Jeg giver ret i at det er vilde priser der er på High End i denne klasse, og at det er overkill i DK. Men nyd nu at der er nogle der tager initiativ til at tage noget af det dyre grej til Kbh. Bare omkostningen for at fremvise sagerne overstiger 50.000,- kr. med transport, fly, hotel, forplejning, leje af ballroom, forsikring og meget andet. Så nyd det dog!

Vedr. Perfect 8 Technologies, så er det rigtigt at glas ikke er optimalt til High End. Det er uheldig egenresonans som påvirker elektronik hvis man f.eks. bruger dette materiale til racks. Til de subwoofere fra Perfect 8 ville alminde glas simpelthen springe. Men Jonas og Göran har insisteret på at glas (og guld) skal indgå i dette ret så ambitiøse setup. Det de har fundet frem til er, at hvis man dobbelt laminerer en speciel glasart, så holder det, OG det er frekvensdødt. Selve subwoofer systemet går til 8hz, og fungerer ret overbevisende.

Når det drejer sig om Pythagoras (stenpladespiller) så er der tale om det yperste inden for udvikling af pladespiller. HiFiction i Schweiz står for produktionen og Audiostone for det globale salg. Der er allerede solgt nogle stykker, og der er allerede leads på verdensplan der har vist stærk interesse for dette produkt. Prisen er ganske rigtig 60.000,- € og det er inkl. Thales Tonarm + PU.

Vedr. Görans veninde der var med og havde sit fine tøj på, så deler jeg ikke kritikken af dette. Jeg syntes der alle tiders med den forskellighed og afveksling forskellige firmaer har. Hvis man er stødt over et firma har en sød pige som et lille "træplaster", så skal man holde sig væk fra de store udstillinger, hvor der virkeligt bliver givet gas.

For teamet i "Fredensborg" (Ypsilon, Perfect 8 Technologies, Audiostone, Thales, Pythagoras og ZenSati) har dette være en generalprøve på vores udstilling i Las Vegas. Vi er alle enige om at der er stærke synergier mellem os, og vi tager til US sammen ;D

Trods det store arbejde syntes jeg det har været det hele værd. Alle i vores teams har knyttet nye venskaber, og mange nye spændende kunder og interreserede er kommet til.

Tak til ALLE som har givet et vink med på vejen, og tak til alle som har sat sig ind i vores budskab.

mvh
Mark Johansen

(Audionord - Audiostone - ZenSati)

 

 



Det er er frisk satsing ingen tvivl om det, og skal man nå gennem med presis de greiene der er det kun en ting at gøre, og det er og gi all den gass og markedsføringsbudsjett dere har. Det er bare ikke my cup of tea, selv om jeg hadde hatt pengene. Men lykke til videre på det amerikanske markedet

Mvh Puma


Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted
 
zico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 18 November 2009 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

janils skrev:
zico skrev:

Det rum jeg havde den bedste oplevelse i, var rummet med de høje højttalere der var bygget op omkring en glassøjle. Jeg husker ikke hvad de hed, men det rykkede sku. Der stod en dejlig lille nips uden for rummet og bød mig velkommen med et dejligt varmt smil. De gør det på bilmesser sig meget i og det burde hifimesser også gøre. :-) Godt gået.

ABSOLUT UENIG!  Den lille pige foran døren var direkte pinligt - har vi indført slaver i DK? Med et anlæg til 3,5 mio. så skal det uanset glas eller ej lyde fantastisk - det gjorde det bestemt ikke. Forstærkeren klippede konstant og det hele var meget stort og diffust uden sammenhæng. Efter min mening udstillingen absolut største skufelse. 

Mange forledes desværre til at tro dyre ting automatisk lyder godt. Det er bestemt ikke altid tilfældet. Luk øjnene og brug ørerne.



Hvis man ikke kan se forskel på slaver og trækplaster, så forstår jeg godt man gnaver lidt i skægget. Men hey, sådan er vi jo så forskellige. Forstærkeren klippede ikke konstant, den levede helt sikkert op til forventningen givet dens udseende. Prisen kender jeg ikke, men den kan nok ikke retfærdiggøres i mit budget. Men godt lød det.

Hvad angår glassøjlerne, så kunne jeg da godt se, her var noget dyrt grej, men havde absolut intet kendskab til prisen og er faktisk også ligeglad, det var ikke det jeg kom for. Men jeg fik lov til at høre, selv medbragt musik og det var fedt, for så var det nemt at sammenligne med de andre udstillere. Jeg lukkede nu ikke mine øjne, for jeg var jo til messe og skulle jo både se og høre samt pille en smule.

Hep hey!




__________________
Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
Til top Vis zico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zico Besøg zico's Websted
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 19 November 2009 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har været ude at rejse fra mandag morgen og til i går aftes (hård landing - lykkedes først i andet forsøg, og jeg fik
rapporter om brækposer bag i flyet), og har derfor ikke fået skrevet mine indtryk ned før nu.

Først og fremmest vil jeg sige at jeg synes lydstyrkerne var mere behagelige i år, og generelt var der færre skarpt-lydende
anlæg - sidste år forstod jeg simpelthen ikke mange af udstillerne. At de kunne have lyst til at præsentere den lyd de gjorde,
var mig en gåde. Desuden foresvævede det mig at lyden på de forskellige anlæg generelt var lidt behageligere om søndagen
frem for om lørdagen. Ved ikke om andre syntes det samme? Måske hørte jeg syner, måske var elektronikken blevet mere
gennemvarm ... Der var i øvrigt også knap så meget irriterende hifi-musik - fx lykkedes det mig helt at undgå Brothers in
Arms, så jeg slap for at udvandre nogen steder pga. den

Jeg kan godt tilslutte mig at Audiaz og EAR spillede godt. Et andet interessant lyt var Magma-HT'erne med Pass-forstærkning
og Wadia-afspiller hos Vassago - det spillede sq musik, lidt til den varme side, men det er OK med mig, navnlig når der
spilles Red Book-lyd. Jeg synes også at anlægget med EmmLabs (selvfølgelig ), Vitus og Ampli HT'ere spillede godt -
navnlig om søndagen, hvor bas-tårnene var kommet yderst. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre dem i et rum der kan
yde dem retfærdighed. Desværre ligger prisen uden for mit ambitionsniveau

Selvfølgelig var der også en del skuffelser. Dem gider jeg ikke bruge tid på. Bortset fra Perfect8-anlægget. Når man laver et
så dyrt anlæg, så bør det give alle andre anlæg på messen baghjul med en pæn margin. Det gjorde det ikke. Lydmæssigt
var der mange anlæg på messen jeg hellere ville have. Første gang jeg hørte det, var jeg i øvrigt ikke klar over prisen -
tænkte bare at det var en tynd lyd uden fylde, og at designet sikkert vil appellere til folk som også kan lide guldvandhaner.
Så er der kun en behagelig diskant tilbage på plus-siden, og det er ikke nok til den pris ... Fint nok at nogen prøver at lave
cost-no-object-produkter - man må bare tage med at produkterne så også bliver bedømt som sådanne.

Alt i alt en fin messe - fint at have sådan en i DK. Tak til arrangørerne.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
zico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 19 November 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

megholm skrev:
Og hvad kan man ikke møde nede omkring hovedbanegården? Det er da fuldstændig ligegyldigt om kan få et blowjob på
toilettet hvis man tager til
varmetæppemesse lidt udenfor køln, det her handler om hifi og der er vi så bare nogen der gerne vil have at hifi tages mere seriøst end "små
veninder med søde smil og lårkort". Hver ting til sin tid!


Ganske uening, søde varme smil fra søde varme piger, det er der altid tid til.

__________________
Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
Til top Vis zico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zico Besøg zico's Websted
 
Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 478
Sendt: 20 November 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Hej !....... 

Jeg vil hermed benytte lejligheden til, at takke alle der slog et smut forbi HiFi & Surround 2009 - uden et beredvilligt publikum var der jo ingen messe !...... 

En særlig tak skal selvfølgelig også lyde til dem der kiggede indenfor hos Schmidt Audio - ingen skal være i tvivl om, at vi inden for den tidsramme der var til rådighed, gjorde vores absolut yderste i vellydens (læs: musikkens) tjeneste !....... 

Op til messen har vi haft helt uhyggeligt travlt med at færdiggøre Liberty Audio Freedom (de hvide højttalere med den rundstrålende bånddiskant på toppen) - ja, faktisk blev disse færdigsamlet så sent som onsdag nat !......    Et faktum der gjorde at vi ikke nåede, at fintune denne inden det gik løs på messen !...... 

Nu her efter messen har vi imidlertid fundet ud af, at det benyttede aktive High Pass filter og ovennævnte højttalere er en langt fra optimal kombination - faktisk kan dette nemt blive 30-40 % bedre - et nyt filter er på vej !.....    Dette nye filter og finjustering af den rundstrålende bånddiskant vil utvivlsomt ende ud i en markant bedre gengivelse !.....    Så der er bestemt noget at glæde sig til !..... 

Sådan går det når tingene kun lige bliver færdige i sidste time - alternativet var jo, at de ikke kom med på messe !..... 

Jeg vil ikke klage mig over vores rums akustik, men ingen vægpaneler kan rette op på den hårde lyd et betonloft bidrager med - ja, og så endda i kombination med et hårdt trægulv !...... Publikum bliver ganske enkelt nødt til at indstille sig på, at sådan er akustikken altså bare på de hotelværrelser mange af udstillerne var placeret i !...... 

Med den tid udstillerne har til rådighed med opsætning af deres grejer, er det et mirakel at det rent faktisk lød tilforladeligt mange steder !...... 

Er der nogen der mener de kan bedre, hyrer jeg da gerne vedkommende til næste års HiFi & Surround udstilling !...... 



__________________
Mvh

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr
 
megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 517
Sendt: 20 November 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Godt nok mange smileys!

__________________
You aint nobody without a naim!
Til top Vis megholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af megholm
 
Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 478
Sendt: 20 November 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Ja, OK !......

Det var måske lidt i overkanten med alle de smileys !.....

Men sgu da hellere det, end det ene sure opstød efter det andet !.....

Gnavne gamle mænd er der mildest talt nok af på sådanne fora !......

Op med humøret drenge !...... 



__________________
Mvh

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr
 
hifileif
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 20 November 2009 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

  Hej derude.

 Vi herfra acoustic-force vil gerne sige mange tak,til alle de mange der var forbi,beklager den dårlige acoustic,men de der er int.kan altid få lov altid at høre de forsk. mod. her hos mig

      Leif.

Til top Vis hifileif's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifileif
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 20 November 2009 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Sur gammel mand med surt opstød her

Jeg kan ikke se at det handler om mirakler fra oven, eller hvor de end kommer fra, når nogle får det til at spille godt, trods mindre god akustik. Sjovt nok, kunne jeg på forhånd nærmest forudsige nogle af de steder hvor det ville lyde godt, og det holdt ganske pænt stik.

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
hifileif
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 21 November 2009 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Tweaker]

Sur gammel mand med surt opstød her

Jeg kan ikke se at det handler om mirakler fra oven, eller hvor de end kommer fra, når nogle får det til at spille godt, trods mindre god akustik. Sjovt nok, kunne jeg på forhånd nærmest forudsige nogle af de steder hvor det ville lyde godt, og det holdt ganske pænt stik.

[/QUO TE]

Du er velkommen til at komme her,så kan du selv høre forskellen,mit rum har ca.størrelse,men dog ingen beton gulv,vægge og loft,jeg kan garantere dig der er en verden til forskel,jeg skal nok have kaffen klar. 

 

      Leif. 

Til top Vis hifileif's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifileif
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 21 November 2009 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

hifileif skrev:
[QUOTE=Tweaker]

Sur gammel mand med surt opstød her

Jeg kan ikke se at det handler om mirakler fra oven, eller hvor de end kommer fra, når nogle får det til at spille godt, trods mindre god akustik. Sjovt nok, kunne jeg på forhånd nærmest forudsige nogle af de steder hvor det ville lyde godt, og det holdt ganske pænt stik.

[/QUO TE]

Du er velkommen til at komme her,så kan du selv høre forskellen,mit rum har ca.størrelse,men dog ingen beton gulv,vægge og loft,jeg kan garantere dig der er en verden til forskel,jeg skal nok have kaffen klar. 

 

      Leif. 

Tak for invitationen. Det hænder jeg kommer på jeres kanter, og så vil jeg da kigge forbi. Fik desværre ikke hørt jeres grej på udstillingen.

Men jeg mener stadig, at højttalere må ikke spille forfærdeligt pga af de akustiske forhold, for så er de ikke gode nok, efter min ringe opfattelse. Det er ikke møntet på jeres, som jeg jo desværre ikke hørte.

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 21 November 2009 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

 

Tweaker,

Vil du give mig ret i at en linier højtaler kan komme i problemer i et rum som "suger" bas til sig (manglende bas), og en højtaler med f. eks. +3db i bas kan komme i problemer hvis rummet "holder på bas frekvenzer" (alt for meget bas)?

MJ

 

 

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
hifileif
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 21 November 2009 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:
hifileif skrev:
[QUOTE=Tweaker]

Sur gammel mand med surt opstød her

Jeg kan ikke se at det handler om mirakler fra oven, eller hvor de end kommer fra, når nogle får det til at spille godt, trods mindre god akustik. Sjovt nok, kunne jeg på forhånd nærmest forudsige nogle af de steder hvor det ville lyde godt, og det holdt ganske pænt stik.

[/QUO TE]

Du er velkommen til at komme her,så kan du selv høre forskellen,mit rum har ca.størrelse,men dog ingen beton gulv,vægge og loft,jeg kan garantere dig der er en verden til forskel,jeg skal nok have kaffen klar. 

 

      Leif. 

Tak for invitationen. Det hænder jeg kommer på jeres kanter, og så vil jeg da kigge forbi. Fik desværre ikke hørt jeres grej på udstillingen.

Men jeg mener stadig, at højttalere må ikke spille forfærdeligt pga af de akustiske forhold, for så er de ikke gode nok, efter min ringe opfattelse. Det er ikke møntet på jeres, som jeg jo desværre ikke hørte.

Det var ærgeligt,for der er meget stor forskel på lyden,vores de største spillede forfærdeligt med 85% af musikken og hos mig spiller de som en drøm. Kom endelig forbi.

 

  Leif.

Til top Vis hifileif's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifileif
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 21 November 2009 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

Mark Johansen skrev:

 

Tweaker,

Vil du give mig ret i at en linier højtaler kan komme i problemer i et rum som "suger" bas til sig (manglende bas), og en højtaler med f. eks. +3db i bas kan komme i problemer hvis rummet "holder på bas frekvenzer" (alt for meget bas)?

MJ

 

 

Absolut. Rummet giver da forskelle, helt sikkert. Min pointe er bare hvor stor graden af problemerne er. Flere udstillere demonstrede jo også, at deres højttalere kunne spille hæderligt, trods forholdende. De højttalere ville jeg have mere tillid til, at de også spillede godt hjemme ved mig

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 21 November 2009 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

@Leif: Giver det ikke lidt stof til eftertanke, at forskellen er så stor, afhængigt af rummet? Jeg mener at jeres højttalere med de komponenter og byggekvalitet, har alle forudsætninger for at være i verdensklasse. Lidt trimning her og der, kunne måske få dem til at spille mere optimalt i flere forskellige rum.

Bare for at være lidt konstruktiv, og ikke bare brokkehovede

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 21 November 2009 kl. 07:47 | IP-adresse registreret  

zico skrev:

søde varme smil fra søde varme piger, det er der altid tid til.

Yes, og hvorfor kan nogen blive fornærmet over en dame eller to som trækplaster:

http://www.avbuzz.com/new_home/main.php

Når 70% af det udstillede "HiFi" udstyr bruger glas, chrom, blå lysdioder og buet forplader, som trækplaster 

Btw. Årets pressefoto:

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes