Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 06:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass, Verity & Avalon hos Chris (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 38
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2014 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Først en klar herfra for de Verity højttalere. De kan noget gangske særligt.

Har desværre ikke selv budget til noget i den prisklasse, men som ivrig selvbygger gennem mange år, begynder jeg at sætte mere og mere pris på virkelig gode højttalere.

Jeg ved efterhånden hvor meget arbejde og hvor mange udgifter der ligger i at lave nogle suveræne højttalere fra de startende tegninger til den håndværksmæssige udførsel.

Dernæst...
Kabler er en individuel ting, og er noget der bør testes gennem lyttetests...

Men man skal passe på med at tro at "rigtige" (=etablerede) kabelproducenter besidder helt unik teknik i forhold til DIY kabelbyggeri.
Disse kabelproducenter har alle (næsten alle) startet som DIY engang.

Der er mig bekendt ikke en grundlæggende konsensus om at kabler skal være lavet på en bestemt måde for at være "rigtigt" bygget. Alle har deres teorier og mål.

Lad os alle lytte til tingene inden vi dømmer - og kan man ikke lide ideen om kablers virkning - bør man så ikke lade dem som oplever en virkning være.

Uanset religion om kabler, bør man huske at selv placebo virkningen er en virkning - og også en reel virkning.

F.eks. er kiropraktorer og akupunktører en del af vores etablerede sundhedssystem - selvom deres virkning ikke er dokumenteret - men de benyttes fordi det virker for mange alligevel.
Og måske virker det - det er bare ikke dokumenteret(?)

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Marts 2014 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Chriss skrev:
lars37 skrev:
Chriss skrev:
lars37 skrev:
Struktøren skrev:
Hej lars37

Det må du da gerne uddybe lidt mere Sådan en viden du besidder skal da deles
Men husk, at selvom det måske er en amatør, kan det være ganske professionelt udført
Husk forskellen mellem amatører og professionelle er typisk lønnens størrelse
Materialerne? Er de ok?

Struktøren

Jeg tror ikke Kenneth råder over hverken udstyr eller knowhow til at udvikle kabler.

Nu har du ikke hørt dette kabel, så meget imponerende hvordan du kan kan udtale dig om det.
Hvis du kan finde et højttaler kabel til under 50.000,- kr., der er bedre end dette, så vil jeg dog blive meget overrasket.
Du er velkommen til at kigge fordi med et kabel, som du mener er bedre. Så kan vi jo lave en test

50.000 kr. for et kabel..

Skulle jeg komme til Kbh., så tager jeg måske dit tilbud op. Så medbringer jeg et profkabel til 35 kr. meteren - det skulle være rigeligt til at spille lige
op med det DIVkabel, du har købt hos Kenneth. Blindtest - 50 % af tilfældene vil du vælge mit....

Hvis du kan komme med et kabel til 35,- kr. meteren, som jeg vælger 50% eller flere af gangene i en blindtest, som værende det bedste, så betaler
jeg din togbillet frem og tilbage.
Hvornår vil du komme?

Jeg skal tjekke kalenderen. Kunne være spændende at høre dine højttalere. Har hørt enkelte af de mindre modeller, som er fremragende. Jeg kommer
ihvertfald ikke med tog
Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2014 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
Struktøren skrev:
Hej lars37

Men husk, at selvom det måske er en amatør, kan det være ganske professionelt udført
Materialerne? Er de ok?

Struktøren

Jeg tror ikke Kenneth råder over hverken udstyr eller knowhow til at udvikle kabler.

Hvor ved du egentlig det fra!? Kræver da vist en lidt mere dybdegående udtalelse? Har du hørt disse kabler? Har du set dem?

Har du egentlig tænkt over, at kabelproduktion er en kapitalkrævende og knowhowbaseret industri ?

Ja da. Men hvorfor skulle Kenneth ikke være i besiddelse af den viden? Kender du ham siden du kan udtale dig sådan om ham?

Prøv nu at læs hvad jeg skriver...
Gør jeg også. Kenneth kan da sagtens være i besiddelse af nævnte.
Dine påstande lyder mere som jantelovs hån end noget andet.

Det ret åbenlyst du ikke kender hverken Kenneth eller hans kabler. Så eneste grund til du skriver nedladende må bunde ud i misundelse over ikke selv
at have kapital til ordenligt grej ;-)

Tja...når du taler grej, så mener du måske grejet til kabelproduktion. Så taler vi mega mange millioner. Det eneste Kenneth gør, er at indkøbe noget
OEM kabel, som han pakker pænt ind.

efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Wymax

Bruger siden: 05 Oktober 2013
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Marts 2014 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Chriss skrev:

Hvis du kan finde et højttaler kabel til under 50.000,- kr., der er bedre end dette, så vil jeg dog blive meget
overrasket.

Det eneste man kan være sikker på med kabler er at der ikke findes et såkaldt "best buy" hvor et kabel yder meget
mere end prisen berettiger til. Kabelproducenter ved lige præcis hvor meget de kan forlange for kablet, og så lægger
de lige en portion oven i så de også kan få dem til at fremstå som eksklusive og lidt bedre end konkurrenterne.

Der er forskel på kabler, men når først de er fornuftige (fiktiv pris: mere end en fornuftig flaske Chateauneuf-de-
Pape), så er der ikke større forskel end at nuancerne måske kan ramme rigtigt, men der er ikke verdener til forskel i
ren kvalitet som f.eks. imellem pickup'er, forstærkere, og ikke mindst højttalere - det er stadig kun nuancer.

Så ja, det bliver svært at finde et kabel under 50.000 der er bedre - det bliver formentlig også svært at finde et kabel
der er bedre til under 3 fantasillioner.
Til top Vis efterklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af efterklang

efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Wymax

Sendt: 21 Marts 2014 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:

Struktøren skrev:
Hej lars37

Materialerne? Er de ok?

Struktøren

Hvor ved du egentlig det fra!? Kræver da vist en lidt mere dybdegående udtalelse? Har du hørt disse kabler? Har du
set dem?

Har du egentlig tænkt over, at kabelproduktion er en kapitalkrævende og knowhowbaseret industri ?

Ja da. Men hvorfor skulle Kenneth ikke være i besiddelse af den viden? Kender du ham siden du kan udtale dig sådan
om ham?

Det ret åbenlyst du ikke kender hverken Kenneth eller hans kabler. Så eneste grund til du skriver nedladende må
bunde ud i misundelse over ikke selv

Oooooooooog..... Omvendt jantelov.

biceps
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 22 Marts 2014 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
Struktøren skrev:

Hej lars37

Materialerne? Er de ok?

Struktøren

Hvor ved du egentlig det fra!? Kræver da vist en lidt mere dybdegående udtalelse? Har du hørt disse kabler? Har du set dem?

Ja da. Men hvorfor skulle Kenneth ikke være i besiddelse af den viden? Kender du ham siden du kan udtale dig sådan om ham?

Det ret åbenlyst du ikke kender hverken Kenneth eller hans kabler. Så eneste grund til du skriver nedladende må bunde ud i misundelse over ikke selv

Tja...når du taler grej, så mener du måske grejet til kabelproduktion. Så taler vi mega mange millioner. Det eneste Kenneth gør, er at indkøbe noget

Og det ved du fordi!?

Du ved seriøst ikke noget om hvordan hans kabler er lavet. Jeg kender til en del efterhånden der har hans kabler og man kan faktisk få lov at være
med under selve processen. Det ved jeg med sikkerhed flere herinde også selv har oplevet. Personligt har jeg to af hans sølv kabler. Begge har han
håndvalset og støbt selv. Synes ærlig talt du skulle prøve at kontakte ham og evt spørger ham om du må overvære et af kablerne når de laves. Det
ret imponerende så meget arbejde han ligger i det. Tror du forveksler ham med zensati?
Til top Vis biceps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biceps

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Marts 2014 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:
biceps skrev:
lars37 skrev:

Struktøren skrev:

Hej lars37

Materialerne? Er de ok?

Struktøren

Og det ved du fordi!?

Du ved seriøst ikke noget om hvordan hans kabler er lavet. Jeg kender til en del efterhånden der har hans kabler og man kan faktisk få lov at være
med under selve processen. Det ved jeg med sikkerhed flere herinde også selv har oplevet. Personligt har jeg to af hans sølv kabler. Begge har han
håndvalset og støbt selv. Synes ærlig talt du skulle prøve at kontakte ham og evt spørger ham om du må overvære et af kablerne når de laves. Det
ret imponerende så meget arbejde han ligger i det. Tror du forveksler ham med zensati?

Du lyder som en af hans fans. Her er hans egen redegørelse, efter ar jeg spurgte til, hvordan dæmpning og guld hænger sammen. Det kunne han
selvfølgelig ikke redegøre for. Der er tale om almindelig DIV - hvilket jo er helt fint, bare man også kalder en spade for en spade:

"Nej jeg køber ikke færdige oem kabler. Jeg køber kobberet bearbejdet af furukawa Japan. Og bearbejder resten selv i hånden. Dvs isolering af de
enkelte tråde. Udmåling af trådene så de alle er ens. Dæmper dem med et mix af teflon og Carbon jeg selv har lavet. Fletter dem i eget mønstre.
Spænder dem ud inden yderligere dæmpnning ligges på. Ligger dem i rør. Skærmer dem. Dæmper igen igen inden finish ligges over.

Sølvet ( de få af dem kr trækker jeg selv og udgløder i ovn og cryobehandler det hos en kollega der har udstyret.

Det fleste ved at bløde ting har en vis evne til at absorbere. Og det med guldet var blot en ide jeg fik som skulle afprøves. Ideen gik ud på at sølvet
skulle støbes omkring 7 hård tynde guld tråde for at forsøge at dæmpe både internt og eksternt. Og det har givetvis virket. For har aldrig hørt et kable
med så meget ro. Jeg har ingen målinger eller teoretiske beviser for det virker. Men min ide synes at virke. Desværre ville sådan et kable i produktion
koste mange mange millioner til udstyr og maskiner som skal kunne gøre det efter at prisen på sådanne et kable ville blive latterligt dyrt. Alt for dyrt.
Netop derfor har jeg opgivet at få det sat i produktion. Og holder det på et hobby plan for nørder.

Kobber kablet agter jeg dog at gøre lidt mere ved med tiden. Men ikke lige i en nær fremtid. Har andre projekter på tegnebordet ( ja jeg designer sgu
selv tingene ) der har første priotet. Jeg heller ikke uden teknisk uddannelse. Ej heller uden praktisk uddannelse.

Vil værdsætte du undlader at sammenligne mig med Mark Johansen da vi absolut INTET til fælles har. Mine hobby projekter stammer ikke fra en hylde
i Taiwan. Og mine hobby projekter er ikke kopieret fra andre. Og sidst men ikke mindst. Så betaler folk der køber mine kabler kun for mine udgifter og
en slatten løn i form af et par poser kaffe eller hjemmebag."

bassen01
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Marts 2014 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

Det undre mig at man i dette forum ikke kan være uenig uden at skulle svine andre indlægsskrivere til. Kabler er åbenbart som
en religion for nogle, og de fleste kan ofte kun have een af slagsen. Slå nu øjnene op og vær åbne for andres mening og ideer.
Jeg har lyttet til en del af Kenneths kabler, og jeg bekymrer mig ikke synderligt om det tekniske - men spille musik, de kan de
altså, og jeg er enig med Chriss i, at Kenneths kabler matcher langt dyrer velrenomerede. Jeg ved også, at han bruger rigtig
lang tid på at lave sine kabler, og at det absolut ikke er noget han bliver velhavende af. Din påstand om at Kenneth køber OEM
kabel, som han pakker pænt ind må du gerne dokumentere.
Til top Vis bassen01's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bassen01

Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Marts 2014 kl. 08:31 | IP-adresse registreret  

Hørt hørt
Troede den skingrende retorik var noget der hører til Rusland-Ukraine og så videre Ej at forglemme forskellige (mis-) fortolkninger af diverse
religiøse skrifter og lign. Men ak, selv her i vores fredselskende andedam, snadres der på det uvederstyggelige, føj
Jeg er hamrende benovet når andre forsøger at lave noget selv, i dette tilfælde kabler, og jeg bøjer mig dybt, lige nu i den Bornholmske granit af
respekt når det lykkes , og nej jeg griner ikke når det så ikke lykkes, der føler jeg med vedkommende
Derfor spurgte jeg også om beviser, om facts om diverse postulater, da det er nødvendigt at kunne dokumentere godt og snot fra hinanden, og det er
ikke indledningen til en skyttegravskrig, hvor det gælder om at råbe højest eller prale om hvor rig/ mægtig man er, eller kort og godt svine hinanden
til i en uendelighed Lad os nu få en sober tone, så Chriss tråd om alle hans lækkerier ( lidt misundelig ) kan fortsætte, og så vi måske kan
sætte dagsordenen for hvorledes kabeldiskussioner kan holdes i en god tone med respekt for hinandens synspunkter, meninger og viden om dette
spændende emne, til glæde og gavn for hinanden

Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 Marts 2014 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

efterklang skrev:
Chriss skrev:

Hvis du kan finde et højttaler kabel til under 50.000,- kr., der er bedre end dette, så vil jeg dog blive meget
overrasket.

Det eneste man kan være sikker på med kabler er at der ikke findes et såkaldt "best buy" hvor et kabel yder meget
mere end prisen berettiger til. Kabelproducenter ved lige præcis hvor meget de kan forlange for kablet, og så lægger
de lige en portion oven i så de også kan få dem til at fremstå som eksklusive og lidt bedre end konkurrenterne.

Der er forskel på kabler, men når først de er fornuftige (fiktiv pris: mere end en fornuftig flaske Chateauneuf-de-
Pape), så er der ikke større forskel end at nuancerne måske kan ramme rigtigt, men der er ikke verdener til forskel i
ren kvalitet som f.eks. imellem pickup'er, forstærkere, og ikke mindst højttalere - det er stadig kun nuancer.

Så ja, det bliver svært at finde et kabel under 50.000 der er bedre - det bliver formentlig også svært at finde et kabel
der er bedre til under 3 fantasillioner.

Det er nu ret godt beskrevet.

Jeg har haft forskellige kabler, testet lidt op mod hinanden etc. Ville gerne have en blindtest en dag med kabler, det ville jo være YDERST interessant.

Chriss.. Count me in!! Jeg vil vanvittigt gerne høre noget blindtest på dit grej. Dato? ;-)
Til top Vis Andromeda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andromeda

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 Marts 2014 kl. 06:53 | IP-adresse registreret  

Kabler er ikke et ? om hvad der er bedst, de er et ? om hvad passe bedst til ens Setup...

Alle dem der laver kabler siger deres er det bedste, sådan man kan ikke stille det op...

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

nils valla
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 23 Marts 2014 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

hej forum.
min erfaring med disse ting er at man ikke kan lave en ærlig blindtest med noget som helst, for hver gang man skifter udstyr bringer man uro i anlægget og det er ikke fair mod det udstyr man vil sætte op overfor hinanden.
lyt i stedet på nyt udstyr et par dage eller mere og vend efterfølgende tilbage igen til det gamle udstyr, og først da kan man tage stilling.
   mvh nils
Til top Vis nils valla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nils valla

Chriss
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 23 Marts 2014 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Kabler er ikke et ? om hvad der er bedst, de er et ? om hvad passe bedst til ens Setup...

Alle dem der laver kabler siger deres er det bedste, sådan man kan ikke stille det op...

Ja, vi taler selvfølgelig om, hvilke kabler der passer bedst til/preformer bedst på mit setup. Jeg kan ikke med sikkerhed vide, hvordan mine kabler
preformer på setups jeg ikke kende.

Sagen er her, at Lars37 prøver at bringe Kenneths kabler i miskredit hvad angår kvalitet og værdi. Lars37 hævder yderligere, at han kan købe
højttaler
kabel til 35,- kr. meteren, der kan preforme lige så godt som Kenneths kabel på mit setup.
Jeg ved ikke hvad Lars37 har af motiv for sine udtalelser. Jeg synes dog at det er dårlig stil, at komme med den slags udtalelser, med mindre man har
noget at have det i. Det ser det dog på ingen måder ud til at han har. Jeg har derfor givet Lars37 et tilbud om at komme til København og bevise sine
udtalelser. Har endda tilbudt ham at jeg vil vil betale hans billet frem og tilbage, hvis der er hold i hans påstande. Hvis han ikke vil det, så må vi
betragte Lars37's udtalelser som varm luft uden hold i.

Bio: Avalon & Velodyne
Til top Vis Chriss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chriss

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Marts 2014 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Nu skal min udtalelse ikke ses som en fornærmelse, Chriss. Jeg har tilbage i tiden bl.a. ejet dyre sølv højttalerkabler til flere tusinde kroner meteren,
som jeg var meget glad for. Så skiftede jeg for sjov dem ud med et sæt hifikabler til omkring 35 kr. meteren. Jeg kunne konstatere, at der muligvis
var en lydforskel, men ikke om den var dårligere eller bedre. Derefter blev sølvkablerne solgt!

Vi drages af udseendet, prisen, den gode historie og anmeldelser, som producenten sikkert har betalt for.

Du vil drage den samme konklusion, hvis vi blindtester. Du vil ikke have en chance for at vide, hvilket kabel der spiller. Et kabel spiller simpelthen alt
for lille en rolle i et anlæg - bortset fra, hvis kablet er uegnet eller defekt. Nu er jeg selv i mål med mit anlæg - men skulle jeg ud og investere i hifi
ville jeg
bruge mine midler på akustikken, højttalere og elektronikken - i den rækkefølge. I dag bruger jeg mine kræfter på at udforske ny og
spændende musik - det er derfor, jeg elsker denne hobby.

Jeg skriver lige vedrørende en mødedato, Chriss.

Lars

Hifitossen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.profil Music4life

Bruger siden: 02 December 2012
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Marts 2014 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Nu skal min udtalelse ikke ses som en fornærmelse, Chriss. Jeg har tilbage i tiden bl.a. ejet dyre sølv højttalerkabler til flere tusinde
kroner meteren,
som jeg var meget glad for. Så skiftede jeg for sjov dem ud med et sæt hifikabler til omkring 35 kr. meteren. Jeg kunne konstatere, at der muligvis
var en lydforskel, men ikke om den var dårligere eller bedre. Derefter blev sølvkablerne solgt!

Vi drages af udseendet, prisen, den gode historie og anmeldelser, som producenten sikkert har betalt for.

Du vil drage den samme konklusion, hvis vi blindtester. Du vil ikke have en chance for at vide, hvilket kabel der spiller. Et kabel spiller simpelthen alt
for lille en rolle i et anlæg - bortset fra, hvis kablet er uegnet eller defekt. Nu er jeg selv i mål med mit anlæg - men skulle jeg ud og investere i hifi
ville jeg
bruge mine midler på akustikken, højttalere og elektronikken - i den rækkefølge. I dag bruger jeg mine kræfter på at udforske ny og
spændende musik - det er derfor, jeg elsker denne hobby.

Jeg skriver lige vedrørende en mødedato, Chriss.

Lars

Bliver spændende at se hvad der kommer ud af denne battle. Men klart hvis ørerne (Lars 37) ikke vil høre forskellene så spar da den tur
til Sjælland. Synes du er alt for useriøs i dine udtalelser og uanset udfaldet med det sandsynlige resultat at dine ringledninger vil falde til jorden med
et brag vil vi nok aldrig få dig til at indse at Kenneths kabler er alt andet end dine intet anede påstande om fup kabler. Dertil er du alt for stærk i troen
og
påståelig eller noget helt tredje.

Men husk at tage din Bluesound med under armen og se om den kan leve op til dine påstande om verdens bedste streaming løsning
Til top Vis Hifitossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hifitossen

Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Marts 2014 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Lad nu det hele komme på en prøve Der er ingen grund til at anfægte noget som helst eller drage forhastede konklusioner, før dette møde har
fundet sted. Måske man skulle have en uvildig 3. Person til stede som sørgede for kabelbytningen, medens ørerne var i andet lokale Dette skulle
være en person der fuldstændig kan holde kaje om sine personlige holdninger til det ene eller andet, og være upartisk i sin opførelse. Ja, der skulle
næsten skrives en artikel , gerne med billeder, så vi alle kunne få et indblik i, hvor spændende og kaotisk vores hobby kan være

efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Wymax

Sendt: 24 Marts 2014 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Hifitossen skrev:
Bliver spændende at se hvad der kommer ud af denne battle.

Og så er vi allerede det samme sted som vi plejer - nu er der ligefrem en udfordring på bordet, med potentiale for ikke at
lære noget men at tabe ansigt. Og derfor bliver det heller ikke til noget.

Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Sendt: 24 Marts 2014 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

efterklang skrev:
Og derfor bliver det heller ikke til noget.

Det var så lige en hård nok udmelding, ikk´, Bagklang eller rungen for ørerne? Lars37 har lige offentligt skrevet, at han kontakter Chriss angående en møde/test-dato, så skal man heller ikke "svine ham til" på forhånd. Er sikker på at Chriss nok skal fortælle, hvor vidt det bli´r til noget eller ej, og hvis såfremt ifald det bli´r til noget, om der så bli´r tabt ansigt eller ej. Glæder mig til at læse om resultatet

Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Marts 2014 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Enig med Boydk.
Glæder mig ligeså meget

Struktøren

Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Chromosome

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 Marts 2014 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

nils valla skrev:
hej forum.
min erfaring med disse ting er at man ikke kan lave en ærlig blindtest med noget som helst, for hver gang man skifter udstyr bringer man uro i
anlægget og det er ikke fair mod det udstyr man vil sætte op overfor hinanden.
lyt i stedet på nyt udstyr et par dage eller mere og vend efterfølgende tilbage igen til det gamle udstyr, og først da kan man tage stilling.
   mvh nils

Det skal gøres for eftertiden!

Til top Vis Andromeda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andromeda

<< Forrige Side af 38 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum