Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 23:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Ky(H)nisk lyd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 48
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 07:25 | IP-adresse registreret  

Argh ØØØØV, desværre er jeg ruineret pt nå om 100.000.000.000 år (LB tid) dukker der nok noget op som jeg kan finde penge til
Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

Jamen hvis det er LB-tid så går der højest 1 uge

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 08:11 | IP-adresse registreret  

jeg havde regnet det til 14 dage

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:
 Argh ØØØØV, desværre er jeg ruineret pt nå om 100.000.000.000 år (LB tid) dukker der nok noget op som jeg kan finde penge til

der er ikke noget at sige til du er ruineret. Hvem ville ikke være det med 27 forskellige anlæg i 34 rum..

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:

kyhn skrev:

der er ikke noget at sige til du er ruineret. Hvem ville ikke være det med 27 forskellige anlæg i 34 rum..

næ, men lyd skal der til

men jeg mangler lidt højttalere til badeværelset, små og gode, evt. JBL control 1 eller lign. er der nogen der har noget liggende? subben er jeg ved at planlægge, mon 15" er nok

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke nogle i overskud, men du kan også kigge efter B&W Solid eller B&W Solid Team.

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Jeg har ikke nogle i overskud, men du kan også kigge efter B&W Solid eller B&W Solid Team.
Ja selvfølgelig tak for hintet

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Eller B&W LM1 ( meget lig Solid, bare nyere og endnu flottere )

Jamo lavede faktisk også nogle fine nogen ( også beregnet til udendørs og fugtige rum ) og de var ikke specielt dyre - kan ikke lige huske, hvad de hed ( noget med A3... eller PDD3 !?? ) , men var nærmest ovale/runde og så havde de en "lillebror" også. De er vist blevet afløst af nogen lignende nogen, men de er vist ikke " øl.p*s og bræk" tætte

Ærgeligt, den M510 havde ellers lige været dig, michael

15" nok!!!!!!, det er hermed officelt bekræftet, du er blevet gammel ..............velkommen i gammelsmandsklubben, hvor vi alle kører i øko biler ( Lupoér og lignende     ).....men trods alt et skridt op fra Pick-uppen 

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2006 kl. 07:23 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

men jeg mangler lidt højttalere til badeværelset, små og gode, evt. JBL control 1 eller lign. er der nogen der har noget liggende? subben er jeg ved at planlægge, mon 15" er nok

Hov.. jeg har sq da noget du måske kan bruge. Undervandshøjtalere til badekaret. Du kender dem jo da du selv har afmonteret dem..

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2006 kl. 07:36 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:

Eller B&W LM1 ( meget lig Solid, bare nyere og endnu flottere )

Jamo lavede faktisk også nogle fine nogen ( også beregnet til udendørs og fugtige rum ) og de var ikke specielt dyre - kan ikke lige huske, hvad de hed ( noget med A3... eller PDD3 !?? ) , men var nærmest ovale/runde og så havde de en "lillebror" også. De er vist blevet afløst af nogen lignende nogen, men de er vist ikke " øl.p*s og bræk" tætte

Jeg må se hvad tiden bringer første skal der lidt hylder op og trækkes lidt kabler osv.

D.J. skrev:
Ærgeligt, den M510 havde ellers lige været dig, michael
Ja den er fed, men desværre så har jeg ikke pengene lige nu (de hænger jo i loftet) og den trængte hvis også til en lille kur....

15" nok!!!!!!, det er hermed officelt bekræftet, du er blevet gammel [/QUOTE] tja, du har jo nok ret, men det er altså ellers en fin lille 15" PA fætter på 24Kg den blev jo lidt overflødig i stuen

D.J. skrev:
velkommen i gammelsmandsklubben, hvor vi alle kører i øko biler ( Lupoér og lignende     ).....men trods alt et skridt op fra Pick-uppen   
 Jeg savner sgu´ ellers min gamle "røde", den kunne flytte noget luft Men hvis jeg monterede samme anlæg i lupoen kunne man ikke komme ind af dørerne

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2006 kl. 07:37 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:
kyhn skrev:

Hov.. jeg har sq da noget du måske kan bruge. Undervandshøjtalere til badekaret. Du kender dem jo da du selv har afmonteret dem..

har du ikke sprunget dem i luften endnu prøv med en brokoblet 218er eller 2 liter diesel

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2006 kl. 07:50 | IP-adresse registreret  

Jamen nu har posten lige været her med en lille pakke et stk rødt latex hospitalskabel er kommet på besøg. Det bliver sjovt at høre om al det postyr dette beskedne kabel har medført har noget på sig. Dog er der ikke noget i mit stereo setup der er med netbrønd (eller måske heldigvis, så slipper jeg jo for en masse bøvl) så testen bliver på Snurre setuppet. Men mon ikke at det også er godt nok til at afsløre evt unoder

Men det er godt nok rødt

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Marts 2006 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

Jamen nu har posten lige været her med en lille pakke et stk rødt latex hospitalskabel er kommet på besøg. Det bliver sjovt at høre om al det postyr dette beskedne kabel har medført har noget på sig. Dog er der ikke noget i mit stereo setup der er med netbrønd (eller måske heldigvis, så slipper jeg jo for en masse bøvl) så testen bliver på Snurre setuppet. Men mon ikke at det også er godt nok til at afsløre evt unoder

Men det er godt nok rødt

Kaptajnen glæder sig til at høre mere og dette kabel...
Besøg??? Har du ikke købt et nyt?
Hvor fik du fat i det?
Og er det i den godkendte længde fra ham selv?
Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2006 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Det er et som den gamle ikke kunne holde ud at høre på, så derfor blev det landsforvist. S.R Vaughan Havde det så for en kort bemærkning inden det blev forvist til den ky(h)niske residens. Når jeg bliver ked af det, så står Nilau i kulissen, klar til at give det dødsstødet Jeg kan, hvis du vil lege med, smide op til dig på mandag, så kan du returnere det på filmaftenen det skulle være i  godtkendt udformning

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

Det er et som den gamle ikke kunne holde ud at høre på, så derfor blev det landsforvist. S.R Vaughan Havde det så for en kort bemærkning inden det blev forvist til den ky(h)niske residens. Når jeg bliver ked af det, så står Nilau i kulissen, klar til at give det dødsstødet Jeg kan, hvis du vil lege med, smide op til dig på mandag, så kan du returnere det på filmaftenen det skulle være i  godtkendt udformning

Mandag! Det lyder som en udstrakt service, jeg ville sætte pris på... hvem ved måske er det med Grander på da...

Skal jeg forstå det således at du ikke finder kablet egnet i den "kyniske" verden?

Hvis du vælger at skille dig af med kablet, så lad ikke Nilau give det dødstødet , han står jo også blot i kulissen. Jeg står på scenen og klar til at give det en GOD behandling...

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Jeg har slet ikke testet det endnu, så det kan jeg ikke sige men arverækkefølgen er sat og nilau er indstrevet som enearving, dog først når jeg ikke gider det mere og nu har jeg i øvrigt også forstærker i stereosetuppet med netbrønd, kl. A endda men mere om det senere

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

Jeg har slet ikke testet det endnu, så det kan jeg ikke sige men arverækkefølgen er sat og nilau er indstrevet som enearving, dog først når jeg ikke gider det mere og nu har jeg i øvrigt også forstærker i stereosetuppet med netbrønd, kl. A endda men mere om det senere

Jammen dog - jammen dog - fortæl-fortæl!

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

inden det blev forvist til den ky(h)niske residens.

du kører stilen....

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

1 stk hjemmebrændt Linsley Hood,let modded til ca. 20W opbygget ret seriøst, den kære Gert som er bagmand for denne har virkeligt være rundhåndet i dimensioneringen Rifa øldåser og hæderlige komponenter årgang XXX. Planen er et makeover, for at se om terórien bag denne simple konstruktion holder, eller om der bare er løbet så meget vand i hifiåen at den må erklæres forældet.

Der er i øvrigt to forstærkere over samme tema, denne er en overdimensioneret type, jeg har også en der er mere lig originalen

Og så er der jo lige lørdagslatex

<< Forrige Side af 48 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum