Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 05:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tape Connections forum (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Nu fangede jeg hvad du mener - jeg har bedt vores admin om at sørge for at man under brugernavnet kan se om brugeren er almindelig bruger eller TC-ansat, jeg kan godt se at det vil gøre det væsentligt mere tydeligt.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 07 Januar 2007 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

blackhawk skrev:
Så misforståelsen er ikke så morsom, som andre gør den til...

Det kan vi kun være enige om, og det er naturligvis vores eget ansvar at vi ikke har gjort det tydeligt nok hvem der er bruger og hvem der er ansat - så det får vi lavet om på.

Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Nu fangede jeg hvad du mener - jeg har bedt vores admin om at sørge for at man under brugernavnet kan se om brugeren er almindelig bruger eller TC-ansat, jeg kan godt se at det vil gøre det væsentligt mere tydeligt.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Det kunne nu være godt hvis i alle havde et avatar som i dette forum, men ok...

Har nu selv kun været i TC Århus og København, her har servicen været helt fin

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Sendte en kompis ned i armene på Jeres butik i København i går, og han var MEGET imponeret. Det endte da også med en skærm under armen på vej hjem

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Nu mener jeg at vi måske her i forumet skal kigge på facts lidt mere, måske en ekstra gang inden vi konkluderer. 

Jeg har selv handlet hos TC, senest i butikken i CPH, hvor servicen er eksemplarisk. Bare alle butikker var 50% så service mindet som TC, vil det være dejligt at være hifi kunde.

;)

holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 07 Januar 2007 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Og det er så hermed rettet...

Mht. det helt grundlæggende problem, travlhed i butikken, så er vi som man vil kunne se på vores hjemmeside i gang med at ansætte en stribe nye medarbejdere, hvilket gerne skulle løse problemet. Vi har i forvejen udviddet mandskabet i et forsøg på at følge med efterspørgslen, men vi er tydeligvis bagud på dén front.

truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Jeg beklager mit indlæg, men det lød unægtelig meget som om at det var en medarbejder som svarede tilbage, og jeg var vist heller ikke den eneste som troede dette.

Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef

truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2005
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 00:56 | IP-adresse registreret  

Men tak for svaret og opklaringen på dette Otto.
Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef

Provsten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2006
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogle, som kan fortælle mig hvorfor info om produkterne er fjernet fra TC hjemmeside? Før var der ved nogle af produkterne et link til info, men det er væk nu.

Hilsen

Provsten

Til top Vis Provsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Provsten

Kjeldbjerg25
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 19 Januar 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Provsten skrev:

Hej

Er der nogle, som kan fortælle mig hvorfor info om produkterne er fjernet fra TC hjemmeside? Før var der ved nogle af produkterne et link til info, men det er væk nu.

Hilsen

Provsten

Ja, mon ikke de kan svare dig på det på deres eget forum, det ville da være et oplagt sted at starte ?

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 19 Januar 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Provsten skrev:

Det skyldes en uforudset bivirkning i forbindelse med vores skift af EDB-system... Vi arbejder på sagen, tidshorisonten er imidlertid usikker.

Provsten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2006
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Tak for oplysningen, Otto.

Til top Vis Provsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Provsten

bphhm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

Helt ærligt synes jeg det er et særdeles sobert svar gutten fra Næstved får og jeg har da altid set TC som en seriøs bix.

Så kære venner tag lige og slå koldt vand i blodet og put noget is på de røde ører

(Det skulle lige med fordi jeg læste tråden fra toppen, og jeg ved godt at flere har modificeret deres holdning)

Yoda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Jeg købte et Panasonic 42' PV60 plasma hos TC i Karrebæksminde i december, og mine erfaringer er kun positive. Bjarne har ganske rigtigt ikke en "rigtig" butik, men har varene stående i sit udhus, der fungerer som både lager, kontor og mini-demorum. Det har givetvis mest af alt fungeret som udleveringssted for sjællændere, der gerne villle nyde godt af TC's fine priser, men som ikke lige havde lydt til en tur til Århus, og derfor har Bjarne givetvis mest solgt varer, der var bestilt på forhånd.

I mine øjne har kunden i dette tilfælde haft lidt for store forventninger til, hvad han kunne se i Karrebæksminde. Måske han troede, at der lå en stor forkromet hifi-forretning, og turen ned af jordvejen (der også er slem) har medført, at hans oplevelse med at handle med TC endte med at være negativ?

Det er så let at klage i disse internet-tider - måske man lige skulle tage et kig i spejlet samt en dyb indånding, før man kaster sig frådende over tastaturet...

CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har også handlet med Bjarne for et par år siden i Karrebækssminde, de produkter han ikke havde i butikken tog han hjem så vi kunne samligne dem. Perfekt service og han har en stor viden om produkterne. Jeg har også fået telefon support fra Århus igen en perfekt service. Jeg har haft fornøjelsen af at læse mange af Otto´s indlæg i div. forums, igen hvilken butik i hele landet kan prale med medarbejdere med så utrolig stor viden, og der godvillig øser ud af den. Samt da svigerfar skulle have et Plillips lcd fik vi den perfekte service af Otto i København, da han gik der fra med topmodellen var han ikke i tvivl, god service og den billigste pris. Er det ikke det vi danskere vil have, men vi brokker os ikke over det flyder med vare i Netto og medarbejderne ikke ved en skid om hvad de sælger, og hvad varene indeholder, for det er jo bare en discount kæde.

Jesper Bagge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har også tidligere hentet varer hos Bjarne i Karrebæksminde som jeg bestilte i Århus. Trods en noget langvarig behandling af min ordre er jeg endog meget tilfreds.

Som newbie indenfor hifi er det betryggende at en medarbejder i en forretning spørger ind til den ordre man afgiver på trods af at man er meget specifik. Det giver et indtryk af at det er proffer man har i den anden ende af røret!

Lad mig sige det på denne måde, jeg handler nok aldrig større ting i en "alm" radio/tv forretning igen. Forleden var jeg i Fona og kigge lidt, men måtte hovedrystende forlade butikken pga. deres overivrige medarbejdere.

At beklage sig over at skulle hente sine varer på en grusvej er sgu da lidt underligt!?

Til top Vis Jesper Bagge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Bagge

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

I min egenskab af kasserer og arrangementudvalgsmedlem i Herlev HiFi klub må jeg udtrykke stor tilfredshed med den behandling vi har modtaget hos TapeConnection.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

bjoeg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2006
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

Jeg vil ikke kalde min erfaring med TC negativ, men heller ikke positiv, nok mere overraskende.

Jeg har længe gået og funderet over hvilken surround forstærker jeg ville have. Valget blev på det tidspunkt yamahas RX-V1600.

Eneste billige forhandler jeg kunne finde var så TC. Som sjællander skriver jeg til TC i Karebæksminde, for at høre om den er på demo, så man kan tage forbi og lytte (gammel regel jeg har fået fortalt man bør gøre). Her får jeg svaret at det ved han faktisk ikke, men at modellen er udgået og lige blevet erstattet af V1700, som lige var kommet på markedet.

Dette var i september, i mellemtiden ankommer der så en TC butik i Kbh, og først december ankommer modellen hos TC.
Ca. 14 dage efter de har fået dem på lager, smutter jeg så ind til Kbh butikken for at høre forstærkeren. Det viser sig at den ikke står fremme, hiver fat i en medarbejder, som finder den gemt nede i biograf rummet, dog ikke tilsluttet. Jeg spørger om han vil tilslutte den, og det vil han godt.
Et hurtigt kig omkring mig, viser at der ikke er baghøjttalere og center i nærheden og jeg spørger om jeg osse kan få lov til at høre den i surround.

Der får jeg at svar at det kan jeg ikke, og det desuden er ligegyldigt for alle forstærkere kan afspille surround, jeg vil kunne afgøre om den er god ved at høre musik i stereo.

Overrasket, siger jeg til ham at jeg tror jeg hellere vil vende tilbage når de har haft tid til at tilslutte den fuldt ud.

Se jeg vil nu godt give sælgeren halvt ret. True, at man bedst kan dømme en forstærkers lyd via musik i stereo, men at sige alle surround forstærkere kan surround lige godt?! Så kunne jeg jo lige så godt gå efter en 3000,- forstærker istedet for 8000,-
Til top Vis bjoeg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjoeg Besøg bjoeg's Websted

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

bjoeg skrev:

Se jeg vil nu godt give sælgeren halvt ret. True, at man bedst kan dømme en forstærkers lyd via musik i stereo, men at sige alle surround forstærkere kan surround lige godt?! Så kunne jeg jo lige så godt gå efter en 3000,- forstærker istedet for 8000,-

Et eller andet sted kan jeg også godt følge sælgeren. Med mindre man lægger stor vægt på specielle features er der efter min egen erfaring (bygger på surroundreceivere fra Yamaha, Denon og Marantz) ikke den store forskel på surroundydelsen end den effekt som surroundreceiveren yder. Derfor kan du heller ikke gå efter en surroundreceiver til 3k i stedet for en til 8k. Den primære forskel i surroundydelsen vil lægge i features og effekt. Effekten vil du også kunne fornemme i stereo og features fremgår af specifikationer.

Men alligevel vil jeg også selv gerne kunne høre surrondreceiveren sat ordentligt til, alternativt fortrydelsesret, så jeg kan afprøve den hjemme.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes