Forfatter |
|
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
MaltheK; det er altså en nederdel, men lad det nu ligge! 
|
|
|
hehe, jeg kan ikke kalde mig ekspert på området. Men jeg vil sige, at jo mere den skjuler af behårede mande-ben, jo bedre! 
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader altså ikke Torben-Tina! Slet ikke! Det kan godt være at Torben-Tina føler sig helt normal, men kald ikke mig for unormal, bare fordi jeg synes at det er lidt underligt, og at det ifølge min "normalitet" burde holdes hjemme, især når han slet ikke ligner en kvinde. Det var vel det, som var meningen med transformationen?
Og joh; man kan godt føle at ens køn vist er helt forkert; det kan jeg nemt give en esoterisk belæring om.
3. (igen) Fy til B&O-manden, man skal behandle sine medmennesker ordenligt! Men B&O i Struer skal da ikke undskylde noget; de har da ikke gjort noget uretmæssigt!
Han må da gøre som han vil, men outrerethed har jeg det altså ikke så godt med.
Jeg føler et samfundsskred i disse år, snart vil de pædophile (nej, det er slet ikke sammenligneligt med trans´er) også have lov at fylde samfundet med deres "lyster". Skal jeg så også acceptere at en 40 årig står og tungekysser en 12 årig på åben gade. Sodomisterne (nej, det er heller ikke sammenligneligt med det at være trans) er også godt i gang med deres lobbyisme.
Snerpet? Næh; men hvad skete der med det at lege "far, mor og børn"? Er det gået af mode?
|
Til top |
|
|
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror, jeg baselt set forstår hvad du mener, men der der  stor forskel på at diskriminer folk for deres påklædning (eller lovlige seksualitet,
tro,
race, politiske tilførsforhold osv.) og så ulovlige forhold hvor andre lider overlast. Det er som at sammenligne pærer og appelsiner.
(edit: nu mener jeg altså ikke man skal diskriminere nogen som helst, bare lige for at det er klart  )
|
Til top |
|
|
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Snerpet? Næh; men hvad skete der med det at lege "far, mor og børn"? Er det gået af mode?
|
|
|
Det tager for lang tid - Der skal jo gerne være tid til hifi __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
Til top |
|
|
Kinnaps Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Strengt taget er det vel ikke nødvendigt at fabrikken undskylder. Når de alligevel vælger at gøre det, er det vel netop for at understrege, at dette ikke er B&Os linie. Nu skal det jo heller ikke gøres værre end det er. Jeg fik engang en dårlig behandling i een af HifiKlubbens forretninger i Århus, men derfra og til at sige, at alle HifiKlubbens forretninger kører tingene på den måde, kan man jo ikke.
|
Til top |
|
|
tubefreak Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 31 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 673
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er helt normalt at piger går i drengetøj,,,, men omvendt puuha.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt enig i at B&O ikke har gjort noget forkert i sagen. Deres problem er bare at butikken alle steder omtales som B&O-butikken i Viborg, og derfor er det dårlig omtale for B&O. Det er mere interressant for medierne hvis de kan kæde sagen sammen med B&O, end med end lokal forhandler som ikke kendes uden for Viborg. Derfor er B&O tvunget til at tage stilling til sagen, hvilket de jo også har gjort ved at undskylde. De har så stadig et problem med forhandleren, men det klarer de jo nok internt. Det er ikke i B&O´s interresse med en retssag med stor mediedækning.
|
Til top |
|
|
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Jeg hader altså ikke Torben-Tina! Slet ikke! Det kan godt være at Torben-Tina føler sig helt normal, men kald ikke mig for unormal, bare fordi jeg synes at det er lidt underligt, og at det ifølge min "normalitet" burde holdes hjemme, især når han slet ikke ligner en kvinde. Det var vel det, som var meningen med transformationen?
Og joh; man kan godt føle at ens køn vist er helt forkert; det kan jeg nemt give en esoterisk belæring om.
3. (igen) Fy til B&O-manden, man skal behandle sine medmennesker ordenligt! Men B&O i Struer skal da ikke undskylde noget; de har da ikke gjort noget uretmæssigt!
Jeg føler et samfundsskred i disse år, snart vil de pædophile (nej, det er slet ikke sammenligneligt med trans´er) også have lov at fylde samfundet med deres "lyster". Skal jeg så også acceptere at en 40 årig står og tungekysser en 12 årig på åben gade. Sodomisterne (nej, det er heller ikke sammenligneligt med det at være trans) er også godt i gang med deres lobbyisme.
Snerpet? Næh; men hvad skete der med det at lege "far, mor og børn"? Er det gået af mode? |
|
|
Det lyder til at du har et problem af de helt store. Hvad i alverden bilder du dig ind. Du blander pedofile ind ind i denne tråd. Det er ganske enkelt ulækkert og afstumpet, og det skulle ikke undre mig at din egen seksuallitet er af en karakter der måske ikke tåler dagens lys. Føj føj føj og atter føj siger jeg bare
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
F.Christians skrev:
Snerpet? Næh; men hvad skete der med det at lege "far, mor og børn"? Er det gået af mode? |
|
|
Det lyder til at du har et problem af de helt store. Hvad i alverden bilder du dig ind. Du blander pedofile ind ind i denne tråd. Det er ganske enkelt ulækkert og afstumpet, og det skulle ikke undre mig at din egen seksuallitet er af en karakter der måske ikke tåler dagens lys. Føj føj føj og atter føj siger jeg bare |
|
|
Det er da fuldstændigt knald at sammenligne de ting. Vi strammer jo netop op i vor lovgivning for at beskytte børn og Kjolemanden fra Viborg er på ingen måde et tegn på et skred - ligesålidt som det at at vi sender en drag queen til melodi grand prix - det er et tegn på at være medmenneskeligt tollerent at give plads til dem der "synes at være skæve for normalen" - og det har ingen ting at gøre med at vi fordi vi giver plads til folks som føler og tænker andeledes giver køb på beskyttelse af børn og dyr. Og jo jeg synes faktsik B&O skulle melde ud i denne sag hvis ikke de har gjort det - De kunne passende skrive at de ytringer som den pågældende butiksejer er kommet med ikke på nogen måde afspejler sig i B&Os holdning og at de vil bede den pågældende Butiksejer sige undskyld etc. hvis han fortsat vil forhandle B&Os produkter da B&O som en moderne international virksomhed naturligvis ikke kan tolleree diskrimination af nogen art. __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
NADali Forum Bruger

|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
jensmarius skrev:
F.Christians skrev:
|
|
|
Det lyder til at du har et problem af de helt store. Hvad i alverden bilder du dig ind. Du blander pedofile ind ind i denne tråd. Det er ganske enkelt ulækkert og afstumpet, og det skulle ikke undre mig at din egen seksuallitet er af en karakter der måske ikke tåler dagens lys. Føj føj føj og atter føj siger jeg bare |
|
|
Det er da fuldstændigt knald at sammenligne de ting.
Vi strammer jo netop op i vor lovgivning for at beskytte børn og Kjolemanden fra Viborg er på ingen måde et tegn på et skred - ligesålidt som det at at vi sender en drag queen til melodi grand prix - det er et tegn på at være medmenneskeligt tollerent at give plads til dem der "synes at være skæve for normalen" - og det har ingen ting at gøre med at vi fordi vi giver plads til folks som føler og tænker andeledes giver køb på beskyttelse af børn og dyr.
Og jo jeg synes faktsik B&O skulle melde ud i denne sag hvis ikke de har gjort det - De kunne passende skrive at de ytringer som den pågældende butiksejer er kommet med ikke på nogen måde afspejler sig i B&Os holdning og at de vil bede den pågældende Butiksejer sige undskyld etc. hvis han fortsat vil forhandle B&Os produkter da B&O som en moderne international virksomhed naturligvis ikke kan tolleree diskrimination af nogen art.
|
|
|
Dagens gyser:
Genmæssigt er der ca. 3% forskel på et menneske og en chimpance. Hvor stor er forskellen på hifi-nørderne F.Christians og Torben-Tina?? Lev og lad leve __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
Til top |
|
|
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis alle var normale vill det så ikke være unormalt!!!!!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lommefilosofi?
Jeg skrev: Nej, det er ikke sammenligneligt med bla-bla! Lær at læse indenad!
1: Han har ellers en blæret samling. Hvad skal han egenligt med en B&O-phon. P.U.´erne er også ret dyre.
2: Af hensyn til os snerpede, så må han altså godt lige moderere sit udtryk i det offentlige rum.
3: Fy til B&O-biksen, for at smide ham ud.
Ovenstående var en gentagelse!
Jens Marius; hvorfor fik du egenligt en advarsel? Var det noget med sproget? 
|
Til top |
|
|
Adamfelix Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 488
|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
F.Christians skrev:
|
|
|
|
|
Tyv tror hver mand stjæler  __________________ Højttalere: Epos ELS 3
Forstærker: Luxman LV-100
CD-afspiller: NAD C521BEE
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke med på, om det gælder mig eller hr Jens Marius? 
|
Til top |
|
|
Adamfelix Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 488
|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Jeg er ikke med på, om det gælder mig eller hr Jens Marius? 
|
|
|
den var til hr jens! men kan godt se den pudsige misforståelse.. hvis den var ment til dig havde jeg citeret dig før han citerede dig..  __________________ Højttalere: Epos ELS 3
Forstærker: Luxman LV-100
CD-afspiller: NAD C521BEE
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
F.Christians skrev:
MaltheK; det er altså en nederdel, men lad det nu ligge! 
|
|
|
hehe, jeg kan ikke kalde mig ekspert på området. Men jeg vil sige, at jo mere den skjuler af behårede mande-ben, jo bedre! 
|
|
|
I Skotland er det jo faktisk en kilt.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Ulrik77 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1339
|
Sendt: 19 Februar 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
At Kjole-Ole går i kjole - det gør mig intet.. - han gør vel ingen ondt udover nogen bliver stødt af hans påklædning
At bumsen lugter - det er noget andet.. - han burde gøre noget ved sig selv inden han kom ud i offentligheden.
At B&O aben i butikken vælger at smide Kjole-Ole ud mener jeg er meget forkert, for manden gør intet andet end have en anden tøjsmag end de fleste... - En sådan Butiks abe burde ikke have butik..
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Februar 2007 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jøp; det hedder en kilt og er af romersk oprindelse. De brugte den sågar til telt om natten, altså de skøre romere!
Sækkepiben er fra Ægypten! 
|
Til top |
|
|
NADali Forum Bruger

|
Sendt: 19 Februar 2007 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overfor mit lokale supermarked ligger der en B&O butik. Jeg har ofte undret mig over, hvordan den kan overleve, for jeg tror ikke, jeg har set meget mere end 5 kunder i den de sidste par år. Lever sådan nogen af et par store månedlige salg?
Hvorom alting er, så er det vel næppe rimeligt at stille de samme krav til kundepleje og almindelig pli til personalet i en B&O butik som dem man stiller til almindelige butikker. Sådan noget læres jo gennem omgang med mennesker. Forestil jer dog det stakkels personale i Viborg:
Første chok kommer da dørklokken lyder Pulsen hos personalet går lynhurtigt op på 180, adrenalinen pumper på højtryk i blodet. Alle overlevelses instinkter er vagt til mødet med det ukendte Andet chok kommer da de ser en mand i kjole (står ikke nævnt i B&O manualen for "sælgere") Pludselig konfrontation med egen identitetskrise og ufortrængte, men uklare vodkaerindringer fra en gymnasiefest dukker op. Det tredje og største chok... han vil købe noget!!! Aj, hvad gør vi? Aj, hvad gør vi? Aj, hvad gør vi? 
De har kun gjort, hvad der med rimelighed kan forventes af en B&O sælger i en stress situation (side 4 i manualen). Drop the deal and be coooooooool  __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 19 Februar 2007 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
Dagens gyser:
Genmæssigt er der ca. 3% forskel på et menneske og en chimpance. Hvor stor er forskellen på hifi-nørderne F.Christians og Torben-Tina?? Lev og lad leve |
|
|
Ja og der er genmæssigt mindre end 10% forskel på mennesket og en jordskok - det kan du så vegetere over medens du lytter til dine Dali højtalere med bambusfibermembraner - "ups det er lige fætte bambus 7 gen-procenter væk dig selv, der spiller i dag" - __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|