Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 00:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til valg Samsung eller sony ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 19 Marts 2010 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet ud af at jeg skal have et fladskærm fra enten Samsung eller Sony. Jeg er kommet frem til ialt 3 modeller, men hvilket skal jeg vælge, det vil jeg gerne have lidt hjælp til, jeg har en computer som jeg vil bruge med spil og film, en velfungerende vhs, en ps2 og alm telia stofa tv med over 20 kanaler.

Jeg er kommet frem til følgende modeller:

Samsung LE40B655XXE fra hifiklubben til 6275kr (medlemspris, er medlem) Samsung LE40B656XXE til 6269kr (internetpris) elgiganten

Test af Samsung LE40B650 http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40B650/

Hvad er forskellen på de to modeller ? Så vidt jeg kan se på Samsungs hjemmeside, er at 655 modellen (hifiklubben) er den mest avanceret model.

Den sidste model jeg overvejer at købe er Sony's 40EX500AEP som jeg kan købe til 5999kr

Hvad vil i anbefale og hvorfor ?

Jeg overvejer at købe ekstra forsikring(ser meget tv) som i elgiganten koster 800kr for 3 år (4år koster 1099kr) hos hifi klubben koster det 899kr for 5 år forsikring er det noget i vil anbefale ?
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 25 Marts 2010 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

der er ingen forskel på 655 og 656 udover farven på kabinettet. Indmaden er det samme.

Jeg ville vente en måneds tid og se hvad de nye modeller fra Samsung kan, frem for at købe en af de "gamle" modeller nu. Alternativt kunne være Panasonic's nye plasma tv.. De gør det rigtig godt og får meget ros.

Personligt hvis du skal vælge mellem de Samsung og det Sony vil jeg vælge Samsung. Har set billed på Sony's nye modeller, også deres NX700 til 11999 og den imponerer mig ikke ret meget, udover at den er flot rent design mæssigt, men ikke billedet. Selv Samsung's nyværende modeller er skarpere og bedre til bevægelser stadig.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes