Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 14:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Monarcor enheder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

JØRGEN STORM skrev:

I køkkenet eller børneværelset kan sådan nogle taiwanesiske tilfældigheds- og gættedesigns skam gøre god fyldest, og de har jo membraner og magneter som andre højttalere af mindre proletarisk herkomst..................... 

Er der i øvrigt andre, der haft problemer med at logge på for nyligt? Henover middag måtte jeg kæmpe 30-40 sekunder for at få adgang, men det er måske bare min PC, der trænger til at blive udskiftet? 

Utroligt at du gider...

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

bdef skrev:

Den her tråd er kommet langt i forhold til hvad jeg havde troet på. Det er jo meget godt

...havde nu heller ikke regnet med at få et hverken jaller direkte nej, på om de kan leve op til eller måske overgå en seas eller vifa i samme prisleje.

Jeg er ikke nervøs for Monarcor mere. Tak

Du har ingen grund til at være nervøs, men vær istand til at gennemskue hvad der er godt og skidt ( fordi der er stadig noget mindre heldigt i den billige ende af programmet ), men jeg vil gerne lægge hovedet på blokken og give dig grønt lys mht. SPH serien, dem har jeg prøvet op til flere af og det er helt klart her, hvor der er noget at hente, de er så til gengæld også de dyreste i hele deres program. Men det der er dyrt med Monacor-påskrift er jo ikke noget til sammenligning med priserne på f.eks Scanspeak, Seas og Vifa, man kan sige at du får meget for pengene i Monacor.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

Lassebasse
Branchemedlem
Branchemedlem
Monacor Danmark A/S

Bruger siden: 28 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Nu må jeg lige.....

Ved ikke om det er forkert at "blande" mig i diskutionen, da jeg er salgschef hos Monacor. Men jeg gør det altså alligevel.

Det er helt korrekt, at vi ikke er producenter af højttalerenheder, men vi benytter os af de samme fabrikanter som mange andre velkendte mærker. Og det foregår i Tyskland, taiwan og Kina. Vi får tilmed produceret en del enheder eksklusivt til Monacor, dvs. ingen andre har dem!

Som nogen nævner, så er der en stor sammenhæng mellem pris og kvalitet. Vi kan selvfølgelig ikke hamle op med de dyreste (bedste?!?) på markedet. Så vi koncentrere os om segmentet "mellemprisklassen" hvor alle kan være med!  

Jeg laver selv en del højttalere på hyggebasis og bruger naturligvis vores egne enheder. Så jeg har et rimeligt kendskab til dem!

VH Lars

Til top Vis Lassebasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lassebasse Besøg Lassebasse's Websted

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 Februar 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Lassebasse skrev:

Nu må jeg lige.....

Ved ikke om det er forkert at "blande" mig i diskutionen, da jeg er salgschef hos Monacor. Men jeg gør det altså alligevel.

Det må du gerne, blot du lige siger det til administratorerne, så bliver du oprettet som branchemedlem. 

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Lassebasse
Branchemedlem
Branchemedlem
Monacor Danmark A/S

Sendt: 11 Februar 2008 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Tak for oplysningen Kjeldsen.

Ledte faktisk også efter et sted hvor man kunne tilmelde sig som branchemedlem da jeg oprettede min profil, men kunne ikke finde det!

Jeg tager kontakt med det samme!

Til top Vis Lassebasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lassebasse Besøg Lassebasse's Websted

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Februar 2008 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Hej Lassebasse

Det glæder mig endelig at se en fra Monacor, det står nemlig hårdt til for nogle af os fora'ister der tilbeder den store Monacorgud, med at holde de mange krigeriske anti'monacorister i skak, når de bombarderer os med hårdtslående tungskyts-magneter, kommende fra i deres øjne mere ansete højttalerproducenter.

Velkommen til

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

Lassebasse
Branchemedlem
Branchemedlem
Monacor Danmark A/S

Sendt: 11 Februar 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Hej KrammeAcoustics

Sikken en velkomst. TAK! Har nu været her som "skabslæser" i lang tid, og mente det var på tide at tage det store skridt!

Nu må brugerne jo have deres egne meninger. Hvis de bombardere vores produkter, kan jeg ikke gøre noget ved det..... og vil heller ikke! Det er der ingen af os der får noget ud af!

Vil gøre mit til at skabe en prober debat om ting og sager. Og jeg vil naturligvis svare på ordentligt og ærligt på de spørgsmål der måtte være! Det er vist i de flestest interesse.

Og øhm.. Jeg hedder Lars, men det var allerede taget som bruger navn. Mystisk!!

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Februar 2008 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Ok Lars, glæder mig også til en god debat.

OBS: Husk at læse reglerne for branchemedlemmer godt igennem, det er desværre ikke alle der gør det, der er nemlig rimelig stramme regler for jer, mht. jeres adfærd her i forumet.

Bare lige et venligt hint til dig.

Lassebasse
Branchemedlem
Branchemedlem
Monacor Danmark A/S

Sendt: 11 Februar 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Har læst reglerne og syntes det er fint, at reglerne er stramme for os.

Det kan nemlig godt gå hen og bliver rigtig grimt. Så jeg undlader at bruge min og brugernes tid på useriøs svar og kommentarer.

Vi ses i debatten!

Smil

bdef
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 Februar 2008 kl. 08:37 | IP-adresse registreret  

Lassebasse skrev:

Velkommen til og held og lykke med at blande dig og tak for din version af sagen. Den kan vel højest være lige så farvet, som visse af de skræmte og fordomsfulde læsere.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes