|
Hej
Har lige erhvervet mig i følgende : Kiss dp-1000 dvd afspiller , lumatron 5.1 reciever, og et sony wega 5.1 højtaler system....
Er IKKE det bedste men skal jo starte et sted ... :P
Må opgraderer efterhåneden når man har pengene....
Ja du skal og vekommen til...
Når men er jo nybegynder, og jeg skal have noget dts lyd på mit system men det kræver jo et digitalt kabel ikke sandt ???? Jo.Man kan ikke spille dts 5.1 med de normale rød hvide stero kabler vel ???? så får du kun sterro (prologig)
Du kan godt bruge de rød/hvide phono kabler til DTS, men det vil ikke være optimalt. Brug dem indtil du har købt et rigtigt digital-kabel. Indsæt de røde stik i coaxial indgangen og udgangen og lad de hvide sidde løst.
Skal man også have et digitalt for at spille dolby digital 5.1 ???? Ja, det er samme overførsel som DTS (5.1)
Når men hvilket kabel vil i anbefale mig at købe, optical eller coaxial , hvilket er bedst det må ikke koste vildt meget igen ???? Og hvor skal jeg købe det henne ???? Køb et coaxial kabel som osse kan fåes i fona til en hund ellersårn, men det kan godt betale sig at gi' et par 100 for et rimiligt coaxial kabel..
Og er der andet jeg skal bruge for at spille digitale lydformater ???? kun hvis du skal ha' 6.1-7.1 |