| Sendt: 08 April 2004 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Jeg er ret grøn hvad angår surroundsound udstyr, men er netop kommet til lidt penge som jeg nu gerne vil bruge på lidt (for jer nok begynder-) udstyr 
Jeg har besluttet mig for at bestille fra Tyskland, både receiver og højtalere, så rækker pengene. Højtalerne jeg har udset mig: Panasonic SB-TP20E
Men hvad angår receiver er jeg noget i tvivl om hvad der bedst kan betale sig at købe, vil dog gerne holde Panasonic linien... Jeg har kigget på modellerne SA-XR15 SA-XR25 SA-HE75 ...som ligger nogenlunde i mit prisleje!
Hvilken af disse kan det pris / behov mæssigt bedst betale sig at købe? Jeg hælder lidt til XR15 modellen, men den giver max 5x50w, mens HE75 giver feks 5x80... men så vidt jeg kan forstå, så er den ikke er digital?? XR25 modellen er så lige dyr nok til mig, men er så også med bedre ydelse og dekodning. Det jeg tænker mest over er det med ydelsen i W, er 50w mere end rigeligt til de ovennævnte højtalere (incl subwoofer) som skulle kunne give maks 100w ? Skal sige jeg har et lille værelse.
Vh
|