| Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 14 November 2005 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
| Nå, har du fået købt et kabel? |
|
|
jepper .. og tuneren virker sgu!
og føj hvor kan jeg tage mange underlige programmer, polsk radio, norsk, mange tyske, 2 franske. men bare jeg har P3, radio 100FM og Radio Luna så er jeg glad. Til jer der ikke kender radio luna, I ved ikke hvad I går glip af
men dejligt at jeg endelig kan høre radio igen, det er ved at være længe siden
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 14 November 2005 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg ville lige se fed setup og de strauss er bare for lækrer at se på..ja ok og så lyden har hørt dem hos en kammerat det er meget lækker lyd...
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 15 November 2005 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
Hej jeg ville lige se fed setup og de strauss er bare for lækrer at se på..ja ok og så lyden har hørt dem hos en kammerat det er meget lækker lyd...
|
|
|
tak .. og ja, de er lækre de strauss, de fortjener bare en langt bedre forstærker end den jeg har.. Så der er noget i tankerne, men der går nok et stykke tid endnu, for økonomien er ikke så god for tiden.
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 15 November 2005 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja kender det alt for godt men sådan er det at elske denne, hobby men jeg håber du kommer til at kunne købe en ny forstærker inden alt for lang tid ..
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh.. det er vidst ved at være laaaang tid siden der sidst er sket noget i denne tråd.. og nu hvor der er sket lidt, så er det vel på rette tid at jeg opdaterer den lidt  min Cayin har fået en ny ejer.. den skal nu spille i Varde for fremtiden. og da der endnu ikke er købt en afløser, er jeg uden forstærker i et stykke tid. og så er det jo godt med en masse flinke venner, der har lidt til overs. og lidt forhandlere der er villige til at låne grej ud. Så jeg har, i en dag endnu, et sæt Odyssey Audio hjemme. Det er Tempest pre, og Stratos Plus effekt. og det sæt er bestemt inddraget i mine overvejelser. men jeg ved desværre ikke så meget om hvad der skal ind som afløser endnu. det afhænger lidt af hvad der sker de næste par måneder. men mere om det senere  og så fik jeg nok af de høje empire rack jeg havde stående. og af kabelroddet bag det, og under en lille tur forbi Knoxville, blev jeg lidt inspireret af hans lave møbel. så hvorfor ikke lave det i min egen version? så det gjorde jeg.  Sådan har det set ud i ca en uges tid.. og ja, her roder en del for tiden. for meget arbejde og for lidt fritid.  Her efter en tur i silvan. Den store boremaskine på gulvet skal bruges til et andet projekt. der indvolverer min pladespiller og 2 hyldeknægte. men så langt er jeg ikke nået endnu. det må blive efter påske.  Der grundes..  Den valgte farve.. købt i sadolin farveland.. lidt dyrere end jeg havde forventet, men man er vel kritisk   det ene sidestykke..  hjørneskruetvinger der for mit vedkommende, er uundværelige.. men af 6 afprøvede var der 2 der virkede som de skulle. de andre kammede over når man spændte dem. og guess what? den 5. gik i stykker bedst som jeg var igang.. men nu vil jeg ud og have mine penge igen. og så passer det jo meget godt med at jeg er færdig med at bruge dem   en fiks lille låge.  Mønsteret på pladen er helt bevidst. Da jeg ikke kunne finde ud af at bruge en malerrulle ordentligt, besluttede jeg mig for at gå lidt amok, og forsøge at lave lidt kunstværk ud af det     Og sådan kom det altså til at se ud.. Der er spikes undervejs. de bliver 'custom-made' til mit rack. men der er desværre lang leveringstid på dem. Så jeg må vente tålmodigt. Jeg synes selv resultatet er ganske hæderligt..
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Løb du tør for den røde sadolin eller regner du bare med at male udenom apparaterne anden gang
EDIT: Åhh, det var bevidst! 
|
| Til top |
|
| |
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm... Smag kan vel ikke diskuteres..... Men Lækre grejer du der har lånt. Flinke venner du har..
mvh
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ja morten... men spartel lige de skruer over og mal en ekstra gang...
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du burde lave en ny tråd witzel. "witzel ser rødt"
Hvorfor ikke give den en gang rosewood bejdse så den får samme glød som Strausserne
Nydeligt møbel iøvrigt. Jeg er også til lave racks. Det er jo rart når man har pj, at man kan få billedet så langt ned som muligt
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
skruerne skal spartles, det er der ingen tvivl om.. men det må blive senere wrong, rosewood bejdse kunne være interessant. men det må også vente til jeg finder ud af hvad der skal ske med anlægget..
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 13 April 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har ellers ikke sparet på skruerne  . Meget lækkert møbel ellers. Det kunne godt da godt tænkes jeg skulle prøve sådan et af __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 20 Maj 2006 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 20 Maj 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser slet ikke dumt ud Morten!
Glæder mig til et genhør med MWBR - for de er jo slet ikke tossede, hvis jeg selv skal sige det
Og med hensyn til de spikes, det er bare drøn flot arbejde af
'Spikes-mageren'. Dem skal han ha' meget STOR ros for. Morten havde dem
lige med ovre den anden dag for at prale - og det er fuldt fortjent
- BR
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 Maj 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sgu fint ud, Morten - endelig er der kommet styr på roderiet, og møblementet er blevet up-to-date.
Det bliver spændende at se hvad du finder på af forstærker til dit system. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
hansson Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 21 Maj 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht. selve møblet, kan smag jo diskutteres, men selve udformningen af det, er da perfekt. Der er god plads til det man har brug for.
Jeg kan se du valgte ikke at polere de spikes. Men som Bjarke siger, de var faktisk ret flotte sådan som du fik dem. Den aller letteste måde at polere dem er i øvrigt også mens de sidder i drejebænken.
/hansson
PS. hvis det ikk er gået op for dig endnu, så er jeg "spikes-mageren" - Men jeg har ikke tid til at lave flere lige nu.
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 21 Maj 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig i at møblet størrelse m.v. er perfekt... (det er jo mit design....)  __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Muws Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 21 Maj 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er egentligt shokeret/imponeret over så meget lækkert grej du har fået samlet sammen på så lidt plads.
Men kommer det til sin ret, i et rum af den beskedne størrelse, eller bliver det hele lidt klemt at hører på? Har selv samme problem nemlig :)
__________________ Det var pokkers - Sony ES ?!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 21 Maj 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
Jeg er enig i at møblet størrelse m.v. er perfekt... (det er jo mit design....) |
|
|
ahh.. dit er mindre.. men jeg har da en del inspiration fra dit, men bare forbedret det
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 21 Maj 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Muws skrev:
Jeg er egentligt shokeret/imponeret over så meget lækkert grej du har fået samlet sammen på så lidt plads.
Men kommer det til sin ret, i et rum af den beskedne størrelse, eller bliver det hele lidt klemt at hører på? Har selv samme problem nemlig :)
|
|
|
strauss er alt for store til rummet.. derfor må de nok også snart vige pladsen for noget mindre.. jeg skal alligevel nok også have frigjort noget kapital til en anden ikke hifi-relateret investering.. men klemt vil jeg ikke kalde lyden.. som det står nu, lyder det faktisk ret godt. hvis man da kan leve med den massive bas der til tider er.
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 21 Maj 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skulle bare have lejet min lejl Morten og så ned med væggen, så kunne du have fået et fint rum  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |