| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå.. så kom kablerne hjem igen.. dejligt, for de midlertidige harald kabler er godt nok elendige..  Jeg tror jeg vil vove så meget at sige, at det er den bedste lyd jeg har haft herhjemme. ML 331 leverer en masse strøm, og de små peak formår at håndtere det med stor overbevisning. Bassen er stram og kontant, dog ikke fesen. Faktisk er jeg imponeret over hvor meget de 5" kan levere..  .. Lige nu er det næsten som jeg vil have det, ikke 100% korrekt men godt og lige efter mine ører.. Jeg tør næsten ikke tænke på hvor godt det kan blive med den rette cdafspiller. Jeg er godt tilfreds med min Denon, men ved også godt at der er så meget mere, og bedre derude. Men det må komme senere. Jeg har her til aften hørt lidt Josh Stone, Fun Lovin' Criminals, Rammstein, Dr. Dre, Kenneth Bager, Beastie Boys, m.fl.. og jeg har lyst til meget mere.. ærgerligt at man skal på arbejde imorgen, jeg kunne blive ved hele natten.
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er vel ikke noget at sige til, at Mark Levinson kan levere varen på en overbevisende måde. I mine øjne har de altid været referencen hvor andre har måtte måle sig op mod.....og stadig levere med den nye serie der er på markedet nu.
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Dr. Lyd skrev:
Tillykke med forstærkeriet...... Og spar nu sammen til den ML forforstærker der matcher |
|
|
tak for det.. ja har godt kigget på den ml38 jensen har til salg.. men jeg tør slet ikke låne den med hjem. så går det først helt galt.. selvom det nok er den rette.
|
|
|
ML 38 er et ganske fornuftig forforstærker....køb den hvis du har råd, men 38 S, 380 og 380 S er vist dem du skal gå efter hvis det skal være endnu bedre eller den nye 320 S eller 326 S........men de er desværre hovedrystende dyre.
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
no. 380 skulle være at foretrække... men de er jo halv pebrede. Uanset hvad, er min erfaring dog at MLs effekter synger bedst med balancerede komponenter og kabler...
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv en 380 jeg købte fra ny og har ikke fortrudt......den er mindst på højde med 38 S....og spiller sammen med min Proceed HPA 2 (indeholder dele fra 331 og 33 H) med de originale Madrigal CZ balanceret kabler......og det er rigtigt at de fungere bedst balanceret da de jo er fuldt balanceret konstruktioner. Det er stadig breathtaking, selvom de konstruktionsmæssigt er fra `96 og `98......der er sgu ikke meget der overgår Mark Levinson....
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Managuense Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 454
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Witzel !
Tillykke med din 331 , godt du fandt en alligevel 
mvh
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for link.. godt tilbud, men har ikke lige kapitalen til det nu.. den 331 og så en gang nye kabler har drænet kontoen godt og grundigt.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Managuense skrev:
Hej Witzel !
Tillykke med din 331 , godt du fandt en alligevel 
mvh
|
|
|
ja, skrev en pb til henrik300 2 min efter annoncen var sat på, og hev annoncen af efter ca 15min
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der landet lidt kabler.. hentede dem inden jeg tog på arbejde, så jeg måtte lægge ører til mange kommentarer om at ledninger ikke kunne koste så meget  .. men det tager jeg gerne med, for jeg ved jo at det er det hele værd.. Xindak kabler fra Stoplite.dk ..nu er kæden komplet. xindak fra stikkontakt til højttaler.. (nej, ikke direkte  )     nu kan jeg tage på en velfortjent weekend.. desværre bare væk fra mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser jo slet ikke tosset ud! Tillykke med de nye slanger.
Du kan bare give mig nøglen, så skal jeg sørge for at dit grej er tæsket igennem så du er klar til at lytte på det mandag
- BR
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lækre sager Hr. Witzel!!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
Det ser jo slet ikke tosset ud! Tillykke med de nye slanger.
Du kan bare give mig nøglen, så skal jeg sørge for at dit grej er tæsket igennem så du er klar til at lytte på det mandag 
- BR
|
|
|
det kunne vi da nok godt finde ud af.. altså hvis jeg kunne huske hvor fa.. jeg havde lagt ekstranøglen
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Det er lækre sager Hr. Witzel!!  |
|
|
uhh ja hr B.. jeg er også godt tilfreds.. som nævnt før, bedste lyd der har været i det her rum.. kan bare ikke helt vende mig til den måde ML'en skal tændes på.. men efter 4-5 forsøg så plejer det at lykkes .. eller dvs har kun tændt den to gange, da den kom hjem og her efter kablerne blev skiftet.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
L.B. skrev:
|
|
uhh ja hr B.. jeg er også godt tilfreds.. som nævnt før, bedste lyd der har været i det her rum..
kan bare ikke helt vende mig til den måde ML'en skal tændes på.. men efter 4-5 forsøg så plejer det at lykkes .. eller dvs har kun tændt den to gange, da den kom hjem og her efter kablerne blev skiftet. 
|
|
|
Ja, man skal lige lære hvor langt tid man skal holde knappen inde. Hvis du en dag får en ML-pre kan den klare det "problem" ved montering af et kommunikations-kabel mellem dem. Det kan dog kun få den i stand-by og ikke slukke den helt.
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
uden at læse 22 sider igennem mangler der lidt angående ML vs crown vs belles må ha givet en del med opgraderingen fra cayin ?
flotte billeder på hjemmesiden, skal tråden ik os opgraderes lidt på det punkt ?  
__________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
uden at læse 22 sider igennem mangler der lidt angående ML vs crown vs belles må ha givet en del med opgraderingen fra cayin ?
|
|
|
forandringen fra cayin til ML er stor. det kan der ikke være tvivl om.
Jeg har ihvertfald ikke savnet kinalyden, i den tid jeg har været uden
(egen) forstærker.
Mightyfish skrev:
flotte billeder på hjemmesiden, skal tråden ik os opgraderes lidt på det punkt ?  |
|
|
det må vente lidt. lige nu er der andre punkter der skal arbejdes med først. har gang i mange ting for tiden..
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
witzel skrev:
L.B. skrev:
|
|
uhh ja hr B.. jeg er også godt tilfreds.. som nævnt før, bedste lyd der har været i det her rum..
kan bare ikke helt vende mig til den måde ML'en skal tændes på.. men efter 4-5 forsøg så plejer det at lykkes .. eller dvs har kun tændt den to gange, da den kom hjem og her efter kablerne blev skiftet. 
|
|
|
Ja, man skal lige lære hvor langt tid man skal holde knappen inde. Hvis du en dag får en ML-pre kan den klare det "problem" ved montering af et kommunikations-kabel mellem dem. Det kan dog kun få den i stand-by og ikke slukke den helt.
|
|
|
Hvorfor også slukke den helt - standby er klart at foretrække, for så er alle hovedkredsløbene altid gennemvarme, og det koster faktisk ikke så meget i standby.
Det er dog ikke synderligt svært at håndtere en ML - fra sluk til standby tager et langt tryk på knappen, hvor den klikker første gang og lampen begynder at blinke. Så venter man knap 10 sekunder og trykker en gang mere - så klikker den 4 gange og er klar. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |