Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 21:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Witzel’s grej.. endelig ’færdig’ (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 26
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
witzel skrev:

Clifton skrev:
witzel skrev:

Clifton skrev:
Hej Witzel,

Nu har du haft din squeezebox et stykke tid. Er du stadig glad for den? Kan du komme med lidt flere guldkorn - har læst din anmeldelse.

mvh
Clifton
Ja, jeg er stadig meget glad for den.. når jeg engang kommer ovenpå igen, så kunne det være interessant at hive nogle flere cdafspillere hjem, og sammenligne.noget særligt du vil vide?

Tjaa, jeg trænkte lidt på om du bruger den til seriøs lytning eller til "baggrundsstøj"?

Du har forbundet den med alm. signal, ikke? Har du prøvet digitalt, og er der forskel?

Og, som bonus spm.
Forsvinder pladerne -eller filerne, om du vil - ikke i mængden, når man ikke har et cover i hånden eller overskueligheden fra en computer skærm?
det er ikke blevet til så meget seriøs lytning på det sidste. Så det er primært baggrundsstøj. Men jeg har da brugt den digitale udgang, og så smidt den ind over DACen i S10. Den giver mere fylde i bassen og runder diskanten mere af. Egentligt ret behageligt, men jeg foretrækker den analoge udgang. til dit bonusspørgsmål, så min jeg indrømme af jeg 80% af tiden bruger computeren når jeg vælger musik. Men ellers så ved jeg med rimelig sikkerhed, hvad det er jeg har på drevet og hvilke numre der er på hvilken cd. så det har jeg ingen problemer med pt. Men når jeg får udvidet samlingen med flere drev, så er det da ikke utænkeligt at det kan blive for uoverskueligt.

Min kom ind af døren just inden jeg susede på arbejde idag, så det er ikke meget jeg nåede at lege med den. Men jeg har rippet mine cd'er og lagt dem i genre/kunstner/album mapper, og det er jo super nemt at navigere rundt i mapperne via SB. Så ingen problemer der.

Top dollar stykke legetøj    Umiddelbart spiller den fuldt op til min cd afspiller

Nu mangler jeg bare at rippe min kasse med "laveste rotations prioritets" cd'er. 200 stk to go...

jeg mangler en større harddisk. JEg har kigget lidt på en NAS, men de er stadig for dyre til mig.

mine er lagt i mapper med kunstnernavn, og albums i særskilte mapper, ligesom CD1 og CD2 er sorteret op.

Det med genre er ligegyldigt, jeg kan stadig huske hvad de forskellige kunstnere spiller.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Zorglub skrev:
Nååå du skal have rydtet op! 

ja og fjernet alle flaskerne.. men det er gjort nu

det er sådan det ser ud.. og jeg er MEGET tilfreds.. det har været en dyr omgang, men det er det hele værd. nu kan jeg så begynde at bruge mine penge på et andet sted.. bilen? lejligheden?

Det var dog en umådelig dejlig lille ht du har fået fat i dér... *S*

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 31 Januar 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

OK, hr Witzel. På alle mine MingDa-rør (altså de originale) er der en raket (Voskod), pånær nogle 6N5 (6AS7(G)) effektrør, de bærer påskriften MC-Audio, måske MO-Audio med en fartstribe gennem O´et?! (Og det firma har jeg SQ ikke kunnet "google" op)
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 31 August 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 26
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes