king Udelukket fra forum Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
Sendt: 01 November 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
Så kom der nogle super fede og flotte HTer ned til Vassagohifi - og må jeg starte med at sige at de spiller så du glemmer alt om GamuT og andre super HTer !
Den mindste model 2.5 i master serien - og da vi (Tror vi var 7stk) først hørte den faldt kæben på gulvet !
Den næste største model 3 i master serien - og tro mig den er stor
Og så er det FS888 som er en kanon fed og flot HTer - som jeg bare skal høre .... !
Dem fik jeg ikke nået at høre men de liner en million med det træ og flere lag pianolak !
Jeg håber at i tar ned og høre og ser de nye Focus audio - de er turen vær ....
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
Sendt: 01 November 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
Hmmm......WOW
Den finish på 888´eren er jo helt vild - *rygklapperi og hemmeligholdt reklamesponsorat fra Vassago-mode ON* - det er fandme nogle fede mærker der bliver hevet hjem. Det skal blive spændende at høre dem på nogle spændende systemer.
*Rygklapper-mode OFF*
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
Sendt: 01 November 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
Hej.
Jeg var vist én af de 7 der hørte dem i dag... Og lige ud af kassen, kolde fristes man til at sige!
Jeg har aldrig hørt bedre bas respons fra en ht. Selv Wilsons Watt/Puppy 7 stod bare og sagde wop-wop i forhold til.
Dynamikken fra Pink Floyd er svær at glemme, jeg tror det er første gang, jeg har spjættet i stolen! Jeg sværger, jeg hoppede et par gange...
Uha de bliver svære at glemme, glemmes skal de desværre da de ligger uden for min økonomi. (Arh måske 888'eren kan lokke )
Giv dem en lytter.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum