Forfatter |
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ved godt man ikke må sammenligne 100% men det er stadig kun det halve. Hvis i skulle give et bud, hvor ligger de 2 i forhold til hinanden?
|
Til top |
|
|
HTN/NAD Branchemedlem

HiFi Klubben - NAD sales
Bruger siden: 17 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Jeg er udmærket klar over at vi har en opgave at løse med at få et signal støjforhold der ligger på niveau med de bedste på markedet - og det sker i den næste serie. Det har vi allerede gode indikationer for! Så vi har lært lektien - og gør noget ved det. Vi bestræber os på at blive bedre dag for dag og lytter til konstruktive indslag i den sammenhæng - men bruger ikke dyrebar tid på en endeløse diskussioner der alligevel viser sig at ende med at vi er uenige. Gæt selv hvor vi ville ende henne hvis vi hoppede med på diskussionen - Hurtig er allerede godt igang med at varme op, men desværre forgæves.... Og helt ærligt, så vil vi meget hellere bruge tiden på at sikre at de nye AV-receivere bliver optimerede.
Jeg mener det er en vigtig erkendelse at NAD har et problem med enkelte receivere (ikke alle generelt!) - som vi for længst har erkendt og har gjort moget ved. Og hvad mere end erkendelse overfor at vi godt kan se at der er plads til forbedringer er der brug for i debatten!?! Uanset teknisk opbygning?
Fnulder er i gode hænder. Og hans problem bliver løst på den ene eller anden måde som jeg har skrevet tidligere. Så lad os holde fast i det positive - og så bruge energien på at komme fremad.
Der er en grund til at bakspejlet i en bil er mindre end forruden. Vi lever ikke livet i bakspejlet men ser fremad og ser muligheder for løsninger. Dette er mit sidste indlæg i debatten, da jeg mener vi har dækket alle aspekter: Vi har sikret Fnulder (hvilket umiddelbart er det vigtigste) da HAN jo har et problem og vi har erkendt (forlængst) at vi arbejder på at løfte NAD's performance på punkter omkring signal/støjforhold. Og det bliver bedre... bare vent og se... ;o)
Hilsen Hi-Fi Klubben
Henrik Thue Nielsen Director of NAD Sales
|
Til top |
|
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
På torsdag tager jeg den ind og så købet jeg en helt ny for nypris. Nu gider jeg ikke det lagersalgs-haløj mere.
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
[Slettet af Zorglub, jeg gider ikke se på det fnidder længere, hold det i privat regi også fremover] __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
Jeg har ikke købt den i Viborg. Jeg spurgte om jeg kunne få den sendt til VIborg og ordne alt papir arbejde der. Men da butikken i Viborg er en franchis butik så kunne jeg ikke. Også samme grund til Viborg intet kunne stille op med den ud over at sende den til reparation som vil tage 3-4 uger.
Jeg sendte penge til København og de sendte den til mig. De sagde den var testet både hos NAD og dem og intet fejlede, men det gjorde den altså. |
|
|
Dette lyder som postorder salg ! = 14 dages returret __________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 30 Januar 2007 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
[Slettet af Zorglub, jeg gider ikke se på det fnidder længere, hold det i privat regi også fremover]
|
|
|
Sig mig hvad foregår der lige der, der var da ikke umiddelbart noget tilsvining eller lign. overhovedet? __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 30 Januar 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
Hurtig skrev:
[Slettet af Zorglub, jeg gider ikke se på det fnidder længere, hold det i privat regi også fremover]
|
|
|
Sig mig hvad foregår der lige der, der var da ikke umiddelbart noget tilsvining eller lign. overhovedet?
|
|
|
Jeg henviser til retningslinierne
at der ikke oprettes indlæg som har til hensigt at forvolde skade på andre - private såvel som virksomheder!
Det er snart hver gang der er en HFK tråd at den skal fyldes med den slags indlæg, hvilket jeg ikke længere gider se på.
Tilbage til emnet, eller brug rapport/ris og ros/bjarke hvis der er noget du er utilfreds med.
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 30 Januar 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
[Slettet af Zorglub]
Zorglub skrev:
Tilbage til emnet, eller brug rapport/ris og ros/bjarke hvis der er noget du er utilfreds med. |
|
|
__________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 30 Januar 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
[Slettet af Zorglub]
Zorglub skrev:
Tilbage til emnet, eller brug rapport/ris og ros/bjarke hvis der er noget du er utilfreds med. |
|
|
|
|
|
Nej hvor det kører derudaf. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 30 Januar 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kører fint når henstillingen tilsyneladende ikke bliver opfattet Hurtig og Jesper Juul.
Vi holder her, held og lykke til Fnulder.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 31 Januar 2007 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så åbner vi igen så Fnulder kan få resten af sin oplevelse fortalt.
Jeg skal gøre opmærksom på at tiden er blevet brugt til at give en henstilling til de rette personer om at holde sig inden for retningslinierne, og at yderligere brud vil medføre advarsel. Igen skal jeg sige at det er ikke til debat i denne tråd.
Med venlige, men bestemte moderator hilsner
/Zorglub
|
Til top |
|
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
|
Sendt: 01 Februar 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅDAN! Så fik jeg en som virkede. Måtte også give 1800kr mere så jeg kunne få en ny. Så slut med demo køb fra min side. Håber også Hifi-klubben lærte at franchies konceptet ikke virker i denne branche
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 03 Februar 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
SÅDAN! Så fik jeg en som virkede. Måtte også give 1800kr mere så jeg kunne få en ny. Så slut med demo køb fra min side. Håber også Hifi-klubben lærte at franchies konceptet ikke virker i denne branche |
|
|
tillykke med det, men er hele fordelen ved at købe en demo ikke at man ved hvordan det lyder? udover prisen selvfølgelig?
|
Til top |
|
|
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
|
Sendt: 03 Februar 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej i mit tilfælde havde de 2 andre stået i en butik så man kunne kigge på den. De havde så derefter blevet opdateret til v2 af hifi-klubben
|
Til top |
|
|