Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 21:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Holbergs rørgrej / Air Tight ATM-2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 15 August 2007 kl. 08:08 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
HOLBERG skrev:
Medlem skrev:
HOLBERG skrev:

Alex E Nielsen skrev:
Tja.... jeg har næsten lyst til at sige ... "hvad sagde jeg"  Focus er for tung til din rørbørge ...er vi ude i et forsøg med Avalon nu ?

Ej Alex, så galt er det ikke. Man kan altid altid vælge at overfortolke det som man læser. Så jeg kan desværre ikke give dig ret i din antagelse "hvad sagde jeg". Tror de fleste ville fornøjes over mit nuværrende setup.  

Det er når man lytter at man forstår den klare sammenhæng. Ikke når man antager, selvom det er "in" for tiden    

Air Tight leverer faktisk pænt overskud via Focus Audio FS788. Husk på at Focus Audio FS788 har en meget jævn impedanskurve. Så den er faktisk ikke en hård balastning for min rørbørge.

Stræber derimod efter at få et sæt højttalere som matcher den tonale balance endnu bedre via Air Tight. Vi søger alle efter det optimale som er indenfor rækkevidde. Man er vel ikke entusiast for ingen ting. Nye investeringer påråber sig gerne yderligere tiltag. Fanden tage denne hobby 

Hej Holberg

Du skriver; "Stræber derimod efter at få et sæt højttalere som matcher den tonale balance endnu bedre via Air Tight".

Hvor er der tonal ubalance?, Er Air Tight'en ikke rimelig neutral?, eller er det Focus'erne som der er noget med?

Medlem

Du har ret i at ATM-2 er en meget neutral amp og meget afslørende/detaljeret. Ikke typisk rør på mange måder, men stadig overbevisende musikalsk og klangægte, som kun rør formår !!  

Hvis vi skal gå ned i detaljen mht. lyden, syntes jeg at der er anelse for meget kant på bla. bækkener og kvindestemmer. Småting i det store hele... Men vi stræber som sagt altid efter det bedste.

Kan også godt ske at jeg skal lege med lidt kabler ?... Det må tiden vise  

Så der er bestemt intet galt med hverken FS788 eller Air Tight.  Jeg er bare igang med at optimerer mit setup til mine ører 

Hej Holberg

Du skriver; "...der er anelse for meget kant på bla. bækkener og kvindestemmer..." er det virkelig det hele!

Hvis ikke du kan klare det med andre højttalerkabler (signalkabler giver ikke nok tror jeg), så er det muligt at du har et problem med akustikken. Med dæmpning har jeg opnået resultater i den retning, efter en flytning til et hårdere rum, som jeg ikke havde troet muligt. Det svarede til at få nye højttalere! Muligvis har du for meget "flutter echo", det kan godt være på grænsen til hvad du kan afsløre med "håndklap". Sørg specielt for at din bagvæg er godt dæmpet. Det er ikke så vigtigt med forvæggen, blot sørg for at der er god afstand fra højttaler til forvæg. Så en lille smule toe-in så der ikke kommer for meget reflektion fra sidevæg. Det skulle være noget af vejen frem.

Jeg kan anbefale at læse et af de mere seriøse skriv om emnet, af en af verdens mest velrenommerede højttalerproducenter - Avalon. Her kommer link => http://www.avalonacoustics.com/manuals07/man_ascendant07.pdf

Man kan hurtig bruge meget tid på at skifte kabler, højttalere, amps osv, men løsningen kan ligge lige for næsen af en - nemlig en af de vigtigste dele i anlægget - rummet det spiller i

Hvis du ikke kan bruge ovenstående, vil jeg da gerne anbefale dig at prøve et sæt JmLab Micro Utopia BE - de spiller silkeblødt og opløst, forrygende mellemtone. Ikke den dybeste bas, men det der er, er klasse. De spiller ufattelig godt dybdeperspektiv, hvilket giver så meget til musikken. Det er super lækker lyd. De er meget lette at integrere i rummet (placeringsvenlige).

Nypris inkl. standere 45 K, brugt 20-25 K.

hilsen

Medlem

Hej Medlem..

Ja, det er ikke så galt. Har jeg i øvrigt også skrevet i et tidligere indlæg. Tror de fleste vil gøre store øjne- og ører over lyden fra mit nuværrende setup. Men jeg lytter altid med egne ører og det gælder om at følge det som man selv fornemmer. Jeg vil gerne afprøve lidt nye ting.

Pt. Har jeg et ikke alt for veldæmpet rum . Det er langt fra optimalt. Men jeg flytter som sagt i hus sammen med min kæreste medio oktober. Her vil jeg få et større rum, bedre dæmpet og ingen bagvæg hvor sofaen står op af. Så alt i alt vil jeg uden tvivl få en gevinst her.

I øvrigt et meget udbytterigt link til Avalon 

Kan jo godt ske at jeg beholder mine FS788 ?... Det er og bliver en fantastisk højttaler. Men det er også spændende at afprøve andre muligheder.  

Der er intet forgjort i at sætte dem på salgslisten (er jo også mit valg)  da jeg fornemmer at brugtmarkedet står "lidt" stille for tiden. Er da også det som jeg hører fra andre lidelsesfæller

Kommer der en seriøs køber skal vedkommende selvfølgelig være velkommen.

Ellers lever jeg bestemt lykkeligt med FS788. Har da også tænkt tanken, omkring hvordan mit setup vil performe i vores fremtidige stue. Det må tiden vise  

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 15 August 2007 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Nightpuma skrev:

Hei

Det var en veldig fin artikkel fra Avalon. Takk for linken.

Holberg, hvad type lyd kan du li?

Asbjørn

Hei Asbjørn !

For mig er god lyd overordnet at den er letflydende og musikalsk, sådan at man ikke bliver træt af at lytte over længere tid. Kan godt lide et godt dybdeperspektiv med en god soundstage. Yderligere kan jeg godt lide at der er en god holografi og 3D-evne. Dvs. at optagelserne slipper fri af højttaleren og der en god fornemmelse af optagerummet samt de udøvende. Bunden behøver ikke at gå ultra dybt, men skal være tør og velintegreret. Top og mellemtone skal være helstøbt med en god detaljering og krop (bla. på stemmer) uden at det bliver klinisk at lytte til..

Altid svært at beskrive. Men det er nogle af de kvaliteter som for mig udgør god lyd. Men intet er som bekendt perfekt. Der er altid kompromisser.

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: København
Sendt: 16 August 2007 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Hei Holberg.

Som du sier er det ikke altid nemt at forklare, men edt du beskriver er rgtig nemt at forstå. Merlin VSM har rigtig mange av de kvaliteter du er ude efter, og de passer meget godt til rørforstærkere med sin relativt høye følsomhed og jevne impedanskurve. De har kommet i mange generasjoner fra 1995 og frem til i dag: Gen I, II og III, SE, M, MM, MX og MXE. De har idag en utrolig sammenheng, detaljering, 3D og musikalsk flyd du skal lede lenge efter. MX og MXE er også meget lækre.

http://www.merlinmusic.com/

http://www.audioreview.com/cat/speakers/floorstanding-speake rs/merlin-music-systems/PRD_120091_1594crx.aspx

MX og MXE liger på omtrent $6000 brugtpå Audiogon.

Asbjørn

Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 August 2007 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Nightpuma skrev:

Hei Holberg.

Som du sier er det ikke altid nemt at forklare, men edt du beskriver er rgtig nemt at forstå. Merlin VSM har rigtig mange av de kvaliteter du er ude efter, og de passer meget godt til rørforstærkere med sin relativt høye følsomhed og jevne impedanskurve. De har kommet i mange generasjoner fra 1995 og frem til i dag: Gen I, II og III, SE, M, MM, MX og MXE. De har idag en utrolig sammenheng, detaljering, 3D og musikalsk flyd du skal lede lenge efter. MX og MXE er også meget lækre.

http://www.merlinmusic.com/

http://www.audioreview.com/cat/speakers/floorstanding-speake rs/merlin-music-systems/PRD_120091_1594crx.aspx

MX og MXE liger på omtrent $6000 brugtpå Audiogon.

Asbjørn

Hei Asbjørn

Tak for delagtiggørelsen i lyden fra Merlin. VSM er en højttaler jeg rigtig gerne har ville høre i rigtig mange år. Efter jeg har fået min drøm af en rørforstærker, er det afgjort en af de højttalere som jeg vil give et lyt i nær fremtid. Regner i øvrigt også med at besøge Karsten, fra Studiosound i næste måned så jeg kan få lyttet lidt forskelligt. 

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Sendt: 16 August 2007 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Hei

Ikke dumt at høre lit forskellig, sjov er det også

Jeg kom i tanker om nogle højtalere til du skulle tjekke ud hvis du har mulighed, nemlig http://www.livingvoice.co.uk/products.htm

De er konstruert for rørforstærkere. Jeg kan se det er highendsound der har agenturet i DK.

Asbjørn

Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 August 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Nightpuma skrev:

Hei

Ikke dumt at høre lit forskellig, sjov er det også

Jeg kom i tanker om nogle højtalere til du skulle tjekke ud hvis du har mulighed, nemlig http://www.livingvoice.co.uk/products.htm

De er konstruert for rørforstærkere. Jeg kan se det er highendsound der har agenturet i DK.

Asbjørn

Gu er det så Asbjørn  

Tak for linket !

happy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 August 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Hvordan går det med din nye afspiller. Er du tilfreds med den?

Du må snart poste nogle billeder.

Happy

Til top Vis happy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af happy

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 August 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

happy skrev:

Happy

Ja. Vi vil se billeder.

Og du har skiftet afspiller, igen-igen forstår jeg....

Savnede du trods alt Capitolen?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 August 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
happy skrev:

Happy

Ja. Vi vil se billeder.

Hej Happy og Brian..

Billederne må vente lidt på sig. Men er rigtig glad for mit setup inkl. Capitole Classic.

Investeringen af Classic kontra Prestige skyldes indledningsvis et økonomisk spørgsmål. Min kæreste og jeg fandt tilfældigvis HUSET !... Så kan det som bekendt gå stærkt, og der skal pludselig bruges penge på andet end hifi i denne sammenhæng. Bla. derfor besluttede jeg at købe Cap Classic, hvilket jeg ikke har fortrudt. Regnede med at det var et kompromis. Men damn det er en lækker maskine. Syntes faktisk at den spiller meget tæt på Prestige. Den er jo også ideel i forhold til Air Tight ATM-2 som er integreret. Så jeg er rigtig glad for den.

Lover at der nok skal komme billeder snart. Har bare en del at se til for tiden

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Sendt: 17 August 2007 kl. 07:27 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:
Brian7500 skrev:
happy skrev:

Happy

Ja. Vi vil se billeder.

Hej Happy og Brian..

Billederne må vente lidt på sig. Men er rigtig glad for mit setup inkl. Capitole Classic.

Investeringen af Classic kontra Prestige skyldes indledningsvis et økonomisk spørgsmål. Min kæreste og jeg fandt tilfældigvis HUSET !... Så kan det som bekendt gå stærkt, og der skal pludselig bruges penge på andet end hifi i denne sammenhæng. Bla. derfor besluttede jeg at købe Cap Classic, hvilket jeg ikke har fortrudt. Regnede med at det var et kompromis. Men damn det er en lækker maskine. Syntes faktisk at den spiller meget tæt på Prestige. Den er jo også ideel i forhold til Air Tight ATM-2 som er integreret. Så jeg er rigtig glad for den.

Lover at der nok skal komme billeder snart. Har bare en del at se til for tiden

Glæder mig til billederne.

Spændende med det nye hus.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 August 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
HOLBERG skrev:
Medlem skrev:
HOLBERG skrev:

Alex E Nielsen skrev:
Tja.... jeg har næsten lyst til at sige ... "hvad sagde jeg"  Focus er for tung til din rørbørge ...er vi ude i et forsøg med Avalon nu ?

Ej Alex, så galt er det ikke. Man kan altid altid vælge at overfortolke det som man læser. Så jeg kan desværre ikke give dig ret i din antagelse "hvad sagde jeg". Tror de fleste ville fornøjes over mit nuværrende setup.  

Det er når man lytter at man forstår den klare sammenhæng. Ikke når man antager, selvom det er "in" for tiden    

Air Tight leverer faktisk pænt overskud via Focus Audio FS788. Husk på at Focus Audio FS788 har en meget jævn impedanskurve. Så den er faktisk ikke en hård balastning for min rørbørge.

Stræber derimod efter at få et sæt højttalere som matcher den tonale balance endnu bedre via Air Tight. Vi søger alle efter det optimale som er indenfor rækkevidde. Man er vel ikke entusiast for ingen ting. Nye investeringer påråber sig gerne yderligere tiltag. Fanden tage denne hobby 

Hej Holberg

Du skriver; "Stræber derimod efter at få et sæt højttalere som matcher den tonale balance endnu bedre via Air Tight".

Hvor er der tonal ubalance?, Er Air Tight'en ikke rimelig neutral?, eller er det Focus'erne som der er noget med?

Medlem

Du har ret i at ATM-2 er en meget neutral amp og meget afslørende/detaljeret. Ikke typisk rør på mange måder, men stadig overbevisende musikalsk og klangægte, som kun rør formår !!  

Hvis vi skal gå ned i detaljen mht. lyden, syntes jeg at der er anelse for meget kant på bla. bækkener og kvindestemmer. Småting i det store hele... Men vi stræber som sagt altid efter det bedste.

Kan også godt ske at jeg skal lege med lidt kabler ?... Det må tiden vise  

Så der er bestemt intet galt med hverken FS788 eller Air Tight.  Jeg er bare igang med at optimerer mit setup til mine ører 

Hej Holberg

Du skriver; "...der er anelse for meget kant på bla. bækkener og kvindestemmer..." er det virkelig det hele!

Hvis ikke du kan klare det med andre højttalerkabler (signalkabler giver ikke nok tror jeg), så er det muligt at du har et problem med akustikken. Med dæmpning har jeg opnået resultater i den retning, efter en flytning til et hårdere rum, som jeg ikke havde troet muligt. Det svarede til at få nye højttalere! Muligvis har du for meget "flutter echo", det kan godt være på grænsen til hvad du kan afsløre med "håndklap". Sørg specielt for at din bagvæg er godt dæmpet. Det er ikke så vigtigt med forvæggen, blot sørg for at der er god afstand fra højttaler til forvæg. Så en lille smule toe-in så der ikke kommer for meget reflektion fra sidevæg. Det skulle være noget af vejen frem.

Jeg kan anbefale at læse et af de mere seriøse skriv om emnet, af en af verdens mest velrenommerede højttalerproducenter - Avalon. Her kommer link => http://www.avalonacoustics.com/manuals07/man_ascendant07.pdf

Man kan hurtig bruge meget tid på at skifte kabler, højttalere, amps osv, men løsningen kan ligge lige for næsen af en - nemlig en af de vigtigste dele i anlægget - rummet det spiller i

Hvis du ikke kan bruge ovenstående, vil jeg da gerne anbefale dig at prøve et sæt JmLab Micro Utopia BE - de spiller silkeblødt og opløst, forrygende mellemtone. Ikke den dybeste bas, men det der er, er klasse. De spiller ufattelig godt dybdeperspektiv, hvilket giver så meget til musikken. Det er super lækker lyd. De er meget lette at integrere i rummet (placeringsvenlige).

Nypris inkl. standere 45 K, brugt 20-25 K.

hilsen

Medlem

Yes det er formålsløst at skifte og skifte før du har styr på akustikken i dit rum

rummet incl. opstilling betyder 50-75% af lyden hvis men kan sige sådan

du kan banke 100.000kr, 200.000kr af... det bliver bare ikke meget bedre

men bruge 5000-10000 på akustik uha nej det for dyrt

tag ned til dyne larsen og køb 6 dyner rul dem sammen 3 og 3 og sæt en i hvert hjørne bag HT

fornuftige bastraps til 150kr stk. og fortsæt i den dur til man er blevet klogere/mere tilfreds

og udtænkt så hvordan det kan laves pænt

Rockfonplader på sidevæge og loft (måske troldtekt) for at tage 1. reflektion

og bagved lytteposition skal lyden ikke dæmpes med difrakteres/spredes

lyder meget nemt.... men det er det bare ikke

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 18 August 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:

Yes det er formålsløst at skifte og skifte før du har styr på akustikken i dit rum

rummet incl. opstilling betyder 50-75% af lyden hvis men kan sige sådan

du kan banke 100.000kr, 200.000kr af... det bliver bare ikke meget bedre

men bruge 5000-10000 på akustik uha nej det for dyrt

tag ned til dyne larsen og køb 6 dyner rul dem sammen 3 og 3 og sæt en i hvert hjørne bag HT

fornuftige bastraps til 150kr stk. og fortsæt i den dur til man er blevet klogere/mere tilfreds

og udtænkt så hvordan det kan laves pænt

Rockfonplader på sidevæge og loft (måske troldtekt) for at tage 1. reflektion

og bagved lytteposition skal lyden ikke dæmpes med difrakteres/spredes

lyder meget nemt.... men det er det bare ikke

[/QUOTE]

He, he Jacobsen

Gu er det ej let... Men det er jo en hobby samt en livsnydelse, så det skal jo også være sjovt og udfordrende på samme tid.

Kan kun give dig ret i dine anskuelser i ovenstående. Elementært og enkelt i alt sin besværlighed når man, som jeg, ikke ønker at bo i en æggebakke eller på dyne Larsens stødpudelager  

Et godt lytte rum skal, efter min mening, besidde en ligelig del af akustik, atmosfærde, æstetik og velværde... For mig er det her den store kunst ligger gemt. Nemlig at forene disse dele ligeligt  

Mit nye lytterum kommer heldigvis ikke til at bære præg af de hårde betonflader som jeg har på nuværrende tidpunkt. Efter at vi har fået vores eget appellerer det også mere til at foretage nogle mere permanente og holdbare løsninger. På det "nye casa holberg" vil det altid være med øje for at æstetikken og akustikken går hånd i hånd.

I know.. Det er en svær balancegang. Men det bliver sjovt at lege med

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Sendt: 18 August 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Hej Holberg

Der sker meget nyt hos dig! En gammel fyr som jeg bliver jo helt forpustet af at skulle følge med... Har du nye højttaler i sigte?

Mvh. Troels

Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 18 August 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Hej Troels...

He, he.... Ja, der er sket meget på det sidste  

Mht. højttalere er jeg lige ude og stikke en føler ud. Har da nogle emner i kikkerten, som jeg godt kunne tænke mig at afprøve i nær fremtid. 

Har ikke travlt med salget da vi først kommer på plads i det nye hus engang i november. Også fordi at FS788 er en yderst kompetent højttaler som jeg fint kan leve med. Udover det, er der jo også en masse andet at bruge penge til end "bare" hifi lige for tiden

NB. Skal have nogle nye cd-skiver til samlingen snart... Her kommer du helt sikkert ind i billedet min ven. Trænger til at øge samlingen med nogle fede toner kaldet, JAZZ !!!    

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Sendt: 19 August 2007 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:

Hej Troels...

Mht. højttalere er jeg lige ude og stikke en føler ud. Har da nogle emner i kikkerten, som jeg godt kunne tænke mig at afprøve i nær fremtid. 

Har ikke travlt med salget da vi først kommer på plads i det nye hus engang i november. Også fordi at FS788 er en yderst kompetent højttaler som jeg fint kan leve med. Udover det, er der jo også en masse andet at bruge penge til end "bare" hifi lige for tiden

NB. Skal have nogle nye cd-skiver til samlingen snart... Her kommer du helt sikkert ind i billedet min ven. Trænger til at øge samlingen med nogle fede toner kaldet, JAZZ !!!    

Hej Holberg

Tillykke med de kommende omgivelser, eller skulle jeg sige Casa for at blive lidt i trådens sprogbrug.

Apropos højttaler er din forhandler vist godt kørende og god til at få nye mærker hjem, så der tror jeg du er godt hjulpet. Du kender vist til hvad der har min "kærlighed" på dette område, så jeg er nok ikke den rigtige til at give et indspark her.

Det ville glæde mig overordentlig meget om jeg var istand til at tilfredsstille nogle af din behov udi jazz musikken´s verden.

Det skal blive spændende at høre hvorledes det ny hus kan være med til at befordre vellyd fra dit fine setup.

Mvh. Troels

Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 20 August 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Rytmik skrev:
HOLBERG skrev:

Hej Troels...

Hej Holberg

Tillykke med de kommende omgivelser, eller skulle jeg sige Casa for at blive lidt i trådens sprogbrug.

Apropos højttaler er din forhandler vist godt kørende og god til at få nye mærker hjem, så der tror jeg du er godt hjulpet. Du kender vist til hvad der har min "kærlighed" på dette område, så jeg er nok ikke den rigtige til at give et indspark her.

Det ville glæde mig overordentlig meget om jeg var istand til at tilfredsstille nogle af din behov udi jazz musikken´s verden.

Det skal blive spændende at høre hvorledes det ny hus kan være med til at befordre vellyd fra dit fine setup.

Mvh. Troels

Takker, min ven.... Jeg skal nok henvende mig når jeg skal have lidt skiver. Jazz, lyder sweet via mit setup og bliver virkelig vækket til live. Så MEGET mere fra den genré, tak    

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 11 September 2007 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Tråden lukkes på opfordring fra tråd-starter. Lur mig om der ikke følger en ny inden for en nær fremtid
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 16
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes