| Forfatter |
|
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Er 900 serie og 200 serie, i bund og grund ikke den samme, forstået på den at der er samme indmad i begge serie ?
For min skyld man Primare gerne, kritte skone og finde tegning fra 200 serien, og lave en ny udviklt indmad (som er op to date)  |
|
|
Heri tager du meget fejl de er vidt forskellige og af to forskellige konstruktører. Hvad mener du der skal til for at det er up to date. Der er intet nyt sket de sidste 15 år
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Diamagnetic skrev:
StarTrek skrev:
Er 900 serie og 200 serie, i bund og grund ikke den samme, forstået på den at der er samme indmad i begge serie ?
For min skyld man Primare gerne, kritte skone og finde tegning fra 200 serien, og lave en ny udviklt indmad (som er op to date)  |
|
|
Heri tager du meget fejl de er vidt forskellige og af to forskellige konstruktører. Hvad mener du der skal til for at det er up to date. Der er intet nyt sket de sidste 15 år |
|
|
Der er i hvertfald mange konstruktører der har stor held med at trimme og fintune deres konstruktioner hen over en årrække,
Mvh. Troels 
|
| Til top |
|
| |
one2rock Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 23 August 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Troels,
Endnu engang tillykke med sættet.
Jeg har selv et hvidt mk2 sæt + to ekstra sorte mk2 monoblokke.
Hvis nogen skulle være interesseret i de to sorte monoblokke, så er de muligvis til salg,da jeg ikke har fået brug for dem.
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
|
| Sendt: 23 August 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
one2rock skrev:
Hej Troels,
Endnu engang tillykke med sættet.
Jeg har selv et hvidt mk2 sæt + to ekstra sorte mk2 monoblokke.
Hvis nogen skulle være interesseret i de to sorte monoblokke, så er de muligvis til salg,da jeg ikke har fået brug for dem.
|
|
|
Hej one2rock
Tak ska´du ha´. Er du selv tilfreds med dit sæt og hvilke erfaringer har du med det? har du selv brugt 2 sæt monotrin og hvilke erfaringer? Hvad har du forestillet at de 2 monotrin skal koste?
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
one2rock Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
|
Hej one2rock
Tak ska´du ha´. Er du selv tilfreds med dit sæt og hvilke erfaringer har du med det? har du selv brugt 2 sæt monotrin og hvilke erfaringer? Hvad har du forestillet at de 2 monotrin skal koste?
Mvh. Troels |
|
|
Hej Troels,
Jeg er fuldt ud tilfreds med mit mk2-sæt, der har spillet med B&W 802s3 og Quad ESL-63 uden problemer. Det ekstra sæt monoblokke blev erhvervet, da jeg legede med tanken om at anskaffe endnu et sæt højttalere. Men det har indtil videre blevet ved tanken...
Email eller PM, hvis monoblokkene har interesse.
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
one2rock skrev:
|
Citér:
|
Hej one2rock
Mvh. Troels |
|
|
Hej Troels,
Jeg er fuldt ud tilfreds med mit mk2-sæt, der har spillet med B&W 802s3 og Quad ESL-63 uden problemer. Det ekstra sæt monoblokke blev erhvervet, da jeg legede med tanken om at anskaffe endnu et sæt højttalere. Men det har indtil videre blevet ved tanken...
Email eller PM, hvis monoblokkene har interesse.
|
|
|
Tak for svarene.
Jeg har i mellemtiden fået fat i manualen til Primare 928 sættet, hvis andre har brug for en kopi, skal de få den gratis tilsendt.
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rytmik
Det ser jo bare fedt ud.
Hvordan har du tilkoblet dem. Vi skrev jo lidt sammen vedr. bal. / rca. Bruger du begge indgange eller bruger du en Y spliter?
Jeg har plads til 276 billeder på mit Nikon D80 og alle kunne godt bruges på dit set up. Det design holder stadig 112%.
20 år gammlet og du havde tidliger en split nyt mono blok sæt. Holder 928 stadig, eller har den bare sin egenlyd? __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har diagram hvis nogen skulle være interesseret. Iøvrigt samme diagram som Gryphon M 100.
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
|
| Sendt: 29 August 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Hej Rytmik
Det ser jo bare fedt ud.
Hvordan har du tilkoblet dem. Vi skrev jo lidt sammen vedr. bal. / rca. Bruger du begge indgange eller bruger du en Y spliter?
Jeg har plads til 276 billeder på mit Nikon D80 og alle kunne godt bruges på dit set up. Det design holder stadig 112%.
20 år gammlet og du havde tidliger en split nyt mono blok sæt. Holder 928 stadig, eller har den bare sin egenlyd?
|
|
|
Hej Henrik
Tak for kommentaren. Jeg bruger begge udgange i forforstærkeren og der er ikke niveau forskel imellem den balanceret og den ubalanceret. Jeg synes stadig at 928 sættet holder, men det er en anderledes spillestil end mit GamuT. Vægten er mere på mellembåndet og ruminformationerne på Primare sættet. Og som du - er jeg rigtig vild med designet og de kraftige alu forplader. 
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
|
| Sendt: 13 September 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Tak til alle der har været forbi tråden med hjælp, ros og inspiration. Det har været en fornøjelse med de mange forskellige indspark, og samtidig nødvendigt, for at komme videre med primare sættet 
Da jeg nu har opnået hvad jeg gerne ville med tråden, beder jeg Hifi4all om at lukke tråden, og takker for al den velvilje, jeg har mødt igennem den.
Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |