Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 14:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Primare serie 928 vintage billeder. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 August 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Er 900 serie og 200 serie, i bund og grund ikke den samme, forstået på den at der er samme indmad i begge serie ?

For min skyld man Primare gerne, kritte skone og finde tegning fra 200 serien, og lave en ny udviklt indmad (som er op to date)

Heri tager du meget fejl de er vidt forskellige og af to forskellige konstruktører. Hvad mener du der skal til for at det er up to date. Der er intet nyt sket de sidste 15 år
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 August 2007 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Diamagnetic skrev:
StarTrek skrev:
Er 900 serie og 200 serie, i bund og grund ikke den samme, forstået på den at der er samme indmad i begge serie ?

For min skyld man Primare gerne, kritte skone og finde tegning fra 200 serien, og lave en ny udviklt indmad (som er op to date)

Heri tager du meget fejl de er vidt forskellige og af to forskellige konstruktører. Hvad mener du der skal til for at det er up to date. Der er intet nyt sket de sidste 15 år

Der er i hvertfald mange konstruktører der har stor held med at trimme og fintune deres konstruktioner hen over en årrække,

Mvh. Troels

Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik

one2rock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: København
Sendt: 23 August 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Hej Troels,

Endnu engang tillykke med sættet.

Jeg har selv et hvidt mk2 sæt + to ekstra sorte mk2 monoblokke.

Hvis nogen skulle være interesseret i de to sorte monoblokke, så er de muligvis til salg,da jeg ikke har fået brug for dem.

Til top Vis one2rock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af one2rock

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 23 August 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

one2rock skrev:
Hej Troels,

Endnu engang tillykke med sættet.

Jeg har selv et hvidt mk2 sæt + to ekstra sorte mk2 monoblokke.

Hvis nogen skulle være interesseret i de to sorte monoblokke, så er de muligvis til salg,da jeg ikke har fået brug for dem.

Hej one2rock

Tak ska´du ha´. Er du selv tilfreds med dit sæt og hvilke erfaringer har du med det? har du selv brugt 2 sæt monotrin og hvilke erfaringer? Hvad har du forestillet at de 2 monotrin skal koste?

Mvh. Troels

one2rock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: København
Sendt: 29 August 2007 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Citér:

Hej one2rock

Tak ska´du ha´. Er du selv tilfreds med dit sæt og hvilke erfaringer har du med det? har du selv brugt 2 sæt monotrin og hvilke erfaringer? Hvad har du forestillet at de 2 monotrin skal koste?

Mvh. Troels

Hej Troels,

Jeg er fuldt ud tilfreds med mit mk2-sæt, der har spillet med B&W 802s3 og Quad ESL-63 uden problemer. Det ekstra sæt monoblokke blev erhvervet, da jeg legede med tanken om at anskaffe endnu et sæt højttalere. Men det har indtil videre blevet ved tanken...

Email eller PM, hvis monoblokkene har interesse.  

Til top Vis one2rock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af one2rock

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 29 August 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

one2rock skrev:

Citér:

Hej one2rock

Mvh. Troels

Hej Troels,

Jeg er fuldt ud tilfreds med mit mk2-sæt, der har spillet med B&W 802s3 og Quad ESL-63 uden problemer. Det ekstra sæt monoblokke blev erhvervet, da jeg legede med tanken om at anskaffe endnu et sæt højttalere. Men det har indtil videre blevet ved tanken...

Email eller PM, hvis monoblokkene har interesse.  

Tak for svarene.

Jeg har i mellemtiden fået fat i manualen til Primare 928 sættet, hvis andre har brug for en kopi, skal de få den gratis tilsendt.

Mvh. Troels

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 August 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Hej Rytmik

Det ser jo bare fedt ud.

Hvordan har du tilkoblet dem. Vi skrev jo lidt sammen vedr. bal. / rca. Bruger du begge indgange eller bruger du en Y spliter?

Jeg har plads til 276 billeder på mit Nikon D80 og alle kunne godt bruges på dit set up. Det design holder stadig 112%.

20 år gammlet og du havde tidliger en split nyt mono blok sæt. Holder 928 stadig, eller har den bare sin egenlyd?

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 August 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har diagram hvis nogen skulle være interesseret. Iøvrigt samme diagram som Gryphon M 100.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 29 August 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Hej Rytmik

Det ser jo bare fedt ud.

Hvordan har du tilkoblet dem. Vi skrev jo lidt sammen vedr. bal. / rca. Bruger du begge indgange eller bruger du en Y spliter?

Jeg har plads til 276 billeder på mit Nikon D80 og alle kunne godt bruges på dit set up. Det design holder stadig 112%.

20 år gammlet og du havde tidliger en split nyt mono blok sæt. Holder 928 stadig, eller har den bare sin egenlyd?

Hej Henrik

Tak for kommentaren. Jeg bruger begge udgange i forforstærkeren og der er ikke niveau forskel imellem den balanceret og den ubalanceret. Jeg synes stadig at 928 sættet holder, men det er en anderledes spillestil end mit GamuT. Vægten er mere på mellembåndet og ruminformationerne på Primare sættet. Og som du - er jeg rigtig vild med designet og de kraftige alu forplader.

Mvh. Troels

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 13 September 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Hej

Tak til alle der har været forbi tråden med hjælp, ros og inspiration. Det har været en fornøjelse med de mange forskellige indspark, og samtidig nødvendigt, for at komme videre med primare sættet 

Da jeg nu har opnået hvad jeg gerne ville med tråden, beder jeg Hifi4all om at lukke tråden, og takker for al den velvilje, jeg har mødt igennem den.

Mvh. Troels

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes