| Forfatter |
|
Sambora Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 15 November 2010 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
... sådan skal rock lyde!!!! Jeg tænker på lyder ikke titlen... den er noget deskruktiv...
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 15 November 2010 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sambora Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2010 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja... når man lige har været til Jeff Beck koncert, så virker det der noget kedeligt.
Kan godt huske da jeg var de der 16-23/24 år. Der hørte jeg en del "hård" rock. havde også Heaven And Hell. Jeg synes det var en fed skive. Lady Evil og Children Of The Sea var mine favoritter. Synes både dengang og nu, at Black Sabbath med Dio var bedre end med Osborne. Men det var nu kun Heaven And Hell pladen der optog mig. Allerede efterfølgeren var lidt kedelig. Så stoppede jeg Sabbath.
Synes faktisk bedre om Dio i forbindelse med Rainbow. Og så hørte jeg Whitesnake og Deep Purple også - så blev jeg voksen, og det der hårde rock røg i baggrunden. Også fordi jeg ikke brød mig om de nye grupper som frem. Iron Maiden, Judas Preist, og senere Metallica.
Gab hvor kedeligt. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt nummer 
Die young! Det gjorde han desværre R.I.P.
|
| Til top |
|
| |
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
|
så blev jeg voksen, og det der hårde rock røg i baggrunden.
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hørte også White Snake og Scorpions. Så blev jeg voksen og begyndte at høre Deftones, Tool, Svartsot, Mnemic, Sepultura og Tom Waits, Under Byen, Trentemøller, Debussy, Cannonball Adderly.
Egentlig vil jeg bare sige, at man aldrig bliver for gammel til at udvide sin horisont og bibeholde sin fortid.
|
| Til top |
|
| |
Anderz Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1221
|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er stadig vild med det jeg hørte tilbage i slutningen af '80rne hvor jeg opdagede Metallica og andet i samme stil.
I '90rne var det et helvede for alle bands skiftede retning og Death Magnetic kan lige gå men toppen var de 4 første lp'r.
Rainbow og Deep Purple med Ritichie Blackmore! vil altid være klassisk. Dio var kanon RIP! Det ville han altid være. Black Sabbath med DIO cool men Ozzy var sagen.
|
| Til top |
|
| |
Sambora Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal I jo have fat i denne skive (CD og DVD)... den er lige udkommet.  Det er forfærdelig at Dio er borte, han havde den fedeste rock-stemme. Jeg kan slet ikke forstå I mister lysten til rock med alderen, for mit vedkommende bliver den blot stærkere og stærkere...
|
| Til top |
|
| |
Anderz Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1221
|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår det heller ikke.
Dengang blev folk nødt til at kunne spille på et instrument. Optage teknik er en million gange bedre men musik forståelsen og det kreative bliver tyndere med tiden.
Jeg har ikke DIO's autograf men det meste af Vinnie Appice's trommer fra Europa turen i 1987 hvor DIO kørte solo. Turne trucken brød sammen og mens hjælp hentes køres der ind i den og der sker stor matriel skade og brand. Trommerne var ubeskadige.
|
| Til top |
|
| |