Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Gamut L-9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 19
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 13 November 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

JoeConsultant skrev:
bjørn skrev:
JoeConsultant skrev:

hifihuset.dk skrev:
@ fournais; når jeg svarer malthe på hans P.S. spørgsmål og ikke på det første spg, så er det fordi det var tidligere stillet  af en anden bruger. Så hvorfor svare to gange?
Desuden har jeg ingen intention om at "retfærdiggøre" en pris. Den er som den er, lissom den er på andre produkter af enhver art. Den er en blanding af varens kostpris og en vurdering af hvilken markedspris man kan forvente at tage. Intet nyt i det.

Så du får heller ikke noget svar, da du stiller netop det selvsamme spg som Malthe og andre.

Fuldstændigt rigtigt. Der er ingen grund til kun at tage kostpris + en lille margen - ethvert produkt skal sælges til det, markedet kan betale og så er kostprisen en fuldstændig ligegyldighed. Hvis produktet bliver solgt er prisen jo retfærdiggjort.

Og siden hvornår skal en producent da retfærdiggøre en pris? Og hvordan i alverden kan man blive mopset over ikke at få den retfærdiggørelse - man kan jo bare lade være med at høre/kigge/købe produktet.

At det så er en abnormt stor klat penge for hifi-udstyr er jo en anden sag.

Reaktionen viser jo også at prisen ikke kan retfæriggøres

Tjoe.

Min pointe er, at jeg ikke synes prisen på sådan noget som stratosfærisk dyrt hifi (eller ditto biler, eller motorbåde, eller ski-villaer i Aspen) bør retfærdiggøres. Ud fra alle rationelle principper er det nemligt binde-ravende-tosset. MEN det betyder bare ikke, at der ikke er nogle der synes prisen er ok og køber det. Og er glade for det.

Hvilket på ingen måde giver os andre retten til at synes at de eller producenten er åndssvage; vi skulle da hellere glæde sig over, at der stadig kan findes sådan nogle irrationelle ting i verden i stedet for at have ondt i måsen over det. Allerhelst skulle vi jo bare ignorere det, hvis vi ikke kan forliges med det.

Så at blive muggen på en producent / forhandler fordi de ikke vil / kan forklare, hvordan prisen er fremkommet er for mig en meningstom handling.

Mvh Jonas

Jep og så kan man jo også glæde sig over en irrationel størrelse som Paris Hilton.Her er min pointe så, det er ikke nok noget er irrationelt, for man skal kunne glædes over det.Som eks.kunne jeg spørge hvilke teknologiske fremskridt indeholder L9.

MVH 

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 November 2007 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Kunne have været interessant at høre lidt om hvad der ligger bag design og valg af enheder mm. Er det at være sarkastisk, når man spørge ind til
det? Så har du vist en underlig humor.

man kan jo få meget legetøj for 600.000 dkr. men hvorfor lige vælge disse speaker?
Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

timur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Tjah, en ny BMW M3 med 420 heste koster ca 1.5 million og en ny Ferrari F430 med 490 heste koster næsten 4 mill. Nøgternt set skal man altså betale 2.5 mill (i afgiftsplagede DK altså) ekstra for 70 heste mere. Men der er jo mere i historien end bare det. Ferrarien er mere sofistikeret, fokuseret og på alle måder bedre end den ellers fabelagtige BMW M3. Pointen er så at Ferrari ikke er blege for at forklare og bevise forskellen på det virkelig gode (BMW M3) og det helt unikke (Ferrari F430).

Ligeledes kan vi vel forvente det samme af GamuT. Prisen er vel nok næsten hvad man kan kalde unik, men hvad er det lige der retfærdiggør prisen, og hvad adskiller L9´eren fra ellers gode dyre HT´ere som f.eks B&W 800D og deslignende ?

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Der er ikke tale om fnidder. Det er på tide at få afgjort Kings reelle tiltel, fordi det har relation til måden han agerer på her og andre steder. Vi skal finde ud af hvilket regelsæt han er under i tråde, ellers er der ingen rimelighed og lighed til her på sitet.

Det er tydeligt at han har tæt relation til Fona, så han bør listes som branchemedlem, da han er ansat der. Andre som er, eller har været ansat eksempelvis i HifiKlubben( Ronin, m.fl.) blev erklæret for branchemedlemmer, selvom de ikke have en bestemmende post hvor de arbejder. Om man så arbejder på lageret i Merlin, Fona eller HifiKlubben, ja så har man altså tilknytning til branchen og ja, så er man altså branchemedlem.

I tillæg hertil har King lavet flere professionelt opsatte demoer hos Expert Radio Varde. Der var jo ikke bare tale om en Michael som derhjemme ville samle fem venner og spille for dem. Det at han indgår i et sådant arrangement med et prof tilsnit, forstærker blot antagelsen om hans tilhørsforhold som branchemedlem. 

Du skal slet ikke komme med noget som helst - du driver ikke dette forum.... så læg dig til at sove igen !!

Slut prut finale !

Ps... og til andre i tråden - så vent til om 1år...... så falder de L-9 nok også med 65% i prisen  

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Kære hifihus

Hvor går den prismæssige grænse, efter din mening på en trevejs med standardenheder, før prissætningen kan kritiseres. 500000, en million, eller som i en dansk reklame en million milliard ?.

MVH 

Vil det sige at alle ht'er med samme enheder skal koste det samme, før du finder det rimeligt ? eller hvordan mener du det skal vurderes !

Jeg syntes grænsen går ved hvad der passer producenten og hvad kunderne vil betale.

Andre, der er jo ingen, mig bekendt, der tvinger nogen som helst til at købe den ht'er... eller andre  så hvorfor ikke bare vente på at GamuT lukker, når nu deres priser er så urimelige

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

king skrev:

hifihuset.dk skrev:
Der er ikke tale om fnidder. Det er på tide at få afgjort Kings reelle tiltel, fordi det har relation til måden
han agerer på her og andre steder. Vi skal finde ud af hvilket regelsæt han er under i tråde, ellers er der ingen rimelighed og lighed til her på
sitet.Det er tydeligt at han har tæt relation til Fona, så han bør listes som branchemedlem, da han er ansat der. Andre som er, eller har været
ansat eksempelvis i HifiKlubben( Ronin, m.fl.) blev erklæret for branchemedlemmer, selvom de ikke have en bestemmende post hvor de
arbejder. Om man så arbejder på lageret i Merlin, Fona eller HifiKlubben, ja så har man altså tilknytning til branchen og ja, så er man altså
branchemedlem.I tillæg hertil har King lavet flere professionelt opsatte demoer hos Expert Radio Varde. Der var jo ikke bare tale om en Michael
som derhjemme ville samle fem venner og spille for dem. Det at han indgår i et sådant arrangement med et prof tilsnit, forstærker blot
antagelsen om hans tilhørsforhold som branchemedlem. 

Du skal slet ikke komme med noget som helst - du driver ikke dette forum.... så lig dig til at sove igen !!

Slut prut finale !

Ps... og til andre i tråden - så vent til om 1år...... så falder de L-9 nok også med 65% i prisen  

Ja om så de faldt med 99% købte jeg dem stadigvæk ikke, og jeg mner det grav alvorligt

Fair nok nu lyder lige som alle de andre båthornen for en gangs skyld som plejer at svine Linn til men ku simpelhent ikke holde den den diskant
ud.

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 13 November 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:
JoeConsultant skrev:
bjørn skrev:
JoeConsultant skrev:

hifihuset.dk skrev:
@ fournais; når jeg svarer malthe på hans P.S. spørgsmål og ikke på det første spg, så er det fordi det var tidligere stillet  af en anden bruger. Så hvorfor svare to gange?
Desuden har jeg ingen intention om at "retfærdiggøre" en pris. Den er som den er, lissom den er på andre produkter af enhver art. Den er en blanding af varens kostpris og en vurdering af hvilken markedspris man kan forvente at tage. Intet nyt i det.

Så du får heller ikke noget svar, da du stiller netop det selvsamme spg som Malthe og andre.

Fuldstændigt rigtigt. Der er ingen grund til kun at tage kostpris + en lille margen - ethvert produkt skal sælges til det, markedet kan betale og så er kostprisen en fuldstændig ligegyldighed. Hvis produktet bliver solgt er prisen jo retfærdiggjort.

Og siden hvornår skal en producent da retfærdiggøre en pris? Og hvordan i alverden kan man blive mopset over ikke at få den retfærdiggørelse - man kan jo bare lade være med at høre/kigge/købe produktet.

Tjoe.

Min pointe er, at jeg ikke synes prisen på sådan noget som stratosfærisk dyrt hifi (eller ditto biler, eller motorbåde, eller ski-villaer i Aspen) bør retfærdiggøres. Ud fra alle rationelle principper er det nemligt binde-ravende-tosset. MEN det betyder bare ikke, at der ikke er nogle der synes prisen er ok og køber det. Og er glade for det.

Hvilket på ingen måde giver os andre retten til at synes at de eller producenten er åndssvage; vi skulle da hellere glæde sig over, at der stadig kan findes sådan nogle irrationelle ting i verden i stedet for at have ondt i måsen over det. Allerhelst skulle vi jo bare ignorere det, hvis vi ikke kan forliges med det.

Så at blive muggen på en producent / forhandler fordi de ikke vil / kan forklare, hvordan prisen er fremkommet er for mig en meningstom handling.

Mvh Jonas

Jep og så kan man jo også glæde sig over en irrationel størrelse som Paris Hilton.Her er min pointe så, det er ikke nok noget er irrationelt, for man skal kunne glædes over det.Som eks.kunne jeg spørge hvilke teknologiske fremskridt indeholder L9.

MVH 

MVH

finner i 9mm tykkelse

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
Andre skrev:
JoeConsultant skrev:
bjørn skrev:
JoeConsultant skrev:

hifihuset.dk skrev:

Tjoe.

Mvh Jonas

MVH 

MVH

finner i 9mm tykkelse

Der fik vi vist den "rationelle baggrund" for den halve million, men den anvendte gule klat er jo også "piktogrammet" for kejsernes nye klæ'r

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 November 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:

Yoshimura skrev:
Aecrewboss:  

Det kan man faktisk godt undre sig over. Man tager som bekendt et standpunkt til man tager et nyt. Jeg tror nu heller ikke King hader dem, men til mereprisen bliver det svært at forsætte L3 begejstringen. L3en har flere kvaliteter, det tror jeg bestemt King også står ved. Faktisk kan man takke King for GamuTs gode omtale. Jeg fulgte spændt med de de hvide handsker skulle i brug.

Mvh

Helt rigtig at jeg ikke hader Gamut L serien - jeg har skam rost dem og lavet flere demo på dem !

Men jeg har bare hørt andre Hter - som lyder bedere syntes jeg

Ps. og jeg får flere og flere pm mail - hvor de spør om Gamut L- serie og hvordan de gik med mine demo, og da svare jeg tilbage igen  

GamuTgoller
Branchemedlem
Branchemedlem

Lars Goller, GamuT

Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Lidt information:

GamuT L9 i udgaven "L Negro Diablo" er lavet i en sandwich af 9 mm massiv Wenge' og 21 mm Lamineret finsk birke krydsfiner, limet og spændt i facon.

Konstruktion og materialer er valgt af lydmæssige årsager, i sammenhæng emd de vifteformede afstivninger indvendigt i kabinetter der opdeler alle kabinetflader i uensaretede delsegmenter der minimering af og fordeling af farving..i.e sikrer minimal farvning af enkelte frekvenser.

Diffraktion er forstyrrelse af en bølgeudbredelse. Lyd er bølgeudbredelse, dvs det løber fremad, hvilket medfører at diffraktioner primær opstår når der forefindes kanter der set fra enhedens mebran er fremtrædende, hvilket igen betyder at enheder ikke skal undersænker for meget og en fremadrettet forhindring vil forårsage en brat forstyrrelse af lydudbredelsen, derfor er alle vore enheder hævet minimum 0.5-1 mm over kabinetfladen så der sikres et uforstyrret flow. Tænk på vand der flyder, løber det ud over et lille fald sker der faktisk ingen forandring af flow, er der derimod en lille kant op sker der ting og sager.

L9 på show er prototyper (som oplyst på prisskiltet), alle der spurgte blev oplyst at de var ret mangelfulde mht med samle finish.

Wenge er en alm. tilgængelig plantagetræ, men ret kostbar, ca. 5-6 gange ask og 3-4 gg. mahogni men den ser ret interessant ud..

L9 er bygget på samme principper som andre L serie højttalere, med primært fokus på at kunne reproducere så tidsmæssigt korrekt, (gengive det lydtryk mikrofonen opfanger så præcist som muligt) dvs. NRLI filtr DC coupled mellemtone, og maksimal acoustisk volumen, samt optimere dynamisk linearitet vha optimal placeret flowdæmpning indgår i L9 ligesom andre af vore konstruktioner.

L3 er ikke prissat men vil stige i Wenge og Ask. Ask kommer nok 10-20% og Wenge nok nærmere 50%. der vil forfindes en lakeret udgave der bibeholder prisen nogenlunde.

Lanceringsdato for L3 er ikke fastlagt

Jeg vil derudover gerne smide en handske på bordet..eller gulvet: Hvis "nogen" ønsker at duellere på viden om akustik, mekanik, elektronik, psycho akustik, magnetiske systemer eller andet relateret til højttalere, så er "vedkommende" velkommen, så kan vi vel få afklaret om "har hørt fra anden" eller "Tro og ammestue snak"  kan holde vand mod en elektroakustisk uddannelse og 20 års forskning og udviklings erfaring.

Med al respekt og ydmyghed for alles ret til fri ytring, håber jeg vi kan få en god duel!

Lars Goller
Til top Vis GamuTgoller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af GamuTgoller Besøg GamuTgoller's Websted

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

timur skrev:

Tjah, en ny BMW M3 med 420 heste koster ca 1.5 million og en ny Ferrari F430 med 490 heste koster næsten 4 mill. Nøgternt set skal man altså betale 2.5 mill (i afgiftsplagede DK altså) ekstra for 70 heste mere. Men der er jo mere i historien end bare det. Ferrarien er mere sofistikeret, fokuseret og på alle måder bedre end den ellers fabelagtige BMW M3. Pointen er så at Ferrari ikke er blege for at forklare og bevise forskellen på det virkelig gode (BMW M3) og det helt unikke (Ferrari F430).

Ligeledes kan vi vel forvente det samme af GamuT. Prisen er vel nok næsten hvad man kan kalde unik, men hvad er det lige der retfærdiggør prisen, og hvad adskiller L9´eren fra ellers gode dyre HT´ere som f.eks B&W 800D og deslignende ?

Det var da en uhørt ringe sammenligning, begge biler kan rent faktisk køre.

Til gengæld så koster BMW'en reelt kun ca.500.000 eksl. registreringsafgift, og det er den pris der skal bruges som sammenligning.

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 13 November 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

jeg kan altså slet ikke se hvad problemt er...

er de for dyre og lyder skidt køber folk dem vel ikke.

der er jo ikke noget skjult i en ht'er som man ikke kan læse på vare dek. E numre, kræftfremkaldene tilsætnings stoffer eller andet hokus pokus.

man lytter, og vurdere om man vil betale det for dem.

hvad er problemt ?

er det ræven der er på spild... Jante...folke sygdommen no1 OIR... eller ?

hvad er det i vil opnå ? tror i at der er en eneste potentiel køber til L9 der IKKE køber den fordi Bjørn gætter på det er finner, Vikipida ikke mener det er eksotisk, at Andre ikke har råd til den, at King har hørt andre der lyder bedre, at Poul stangvare heller ikke kan lide den ht'er...

eller ???

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

GamuTgoller skrev:

Lidt information:

GamuT L9 i udgaven "L Negro Diablo" er lavet i en sandwich af 9 mm massiv Wenge' og 21 mm Lamineret finsk birke krydsfiner, limet og spændt i facon.

Konstruktion og materialer er valgt af lydmæssige årsager, i sammenhæng emd de vifteformede afstivninger indvendigt i kabinetter der opdeler alle kabinetflader i uensaretede delsegmenter der minimering af og fordeling af farving..i.e sikrer minimal farvning af enkelte frekvenser.

Diffraktion er forstyrrelse af en bølgeudbredelse. Lyd er bølgeudbredelse, dvs det løber fremad, hvilket medfører at diffraktioner primær opstår når der forefindes kanter der set fra enhedens mebran er fremtrædende, hvilket igen betyder at enheder ikke skal undersænker for meget og en fremadrettet forhindring vil forårsage en brat forstyrrelse af lydudbredelsen, derfor er alle vore enheder hævet minimum 0.5-1 mm over kabinetfladen så der sikres et uforstyrret flow. Tænk på vand der flyder, løber det ud over et lille fald sker der faktisk ingen forandring af flow, er der derimod en lille kant op sker der ting og sager.

L9 på show er prototyper (som oplyst på prisskiltet), alle der spurgte blev oplyst at de var ret mangelfulde mht med samle finish.

Wenge er en alm. tilgængelig plantagetræ, men ret kostbar, ca. 5-6 gange ask og 3-4 gg. mahogni men den ser ret interessant ud..

L9 er bygget på samme principper som andre L serie højttalere, med primært fokus på at kunne reproducere så tidsmæssigt korrekt, (gengive det lydtryk mikrofonen opfanger så præcist som muligt) dvs. NRLI filtr DC coupled mellemtone, og maksimal acoustisk volumen, samt optimere dynamisk linearitet vha optimal placeret flowdæmpning indgår i L9 ligesom andre af vore konstruktioner.

L3 er ikke prissat men vil stige i Wenge og Ask. Ask kommer nok 10-20% og Wenge nok nærmere 50%. der vil forfindes en lakeret udgave der bibeholder prisen nogenlunde.

Jeg vil derudover gerne smide en handske på bordet..eller gulvet: Hvis "nogen" ønsker at duellere på viden om akustik, mekanik, elektronik, psycho akustik, magnetiske systemer eller andet relateret til højttalere, så er "vedkommende" velkommen, så kan vi vel få afklaret om "har hørt fra anden" eller "Tro og ammestue snak"  kan holde vand mod en elektroakustisk uddannelse og 20 års forskning og udviklings erfaring.

Med al respekt og ydmyghed for alles ret til fri ytring, håber jeg vi kan få en god duel!

Hej Lars,

Godt at se et informativt indlæg fra din side på trods af den spredte seriøsitet i indlæggende i denne tråd

Haugaard 

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

timur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 13 November 2007 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
timur skrev:

Til gengæld så koster BMW'en reelt kun ca.500.000 eksl. registreringsafgift, og det er den pris der skal bruges som sammenligning.

Tjah, nu kan et Dantax anlæg jo også afspille lyd, så hvorfor bruge mere end 249 kr på et anlæg ???

Desuden nævnte jeg jo også de danske afgifter i indlægget... Tror du måske en Ferrari F430 koster 4 mill UDEN afgifter !!.. Nok er en Ferrari dyr, men SÅ dyr er den heller ikke..

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 13 November 2007 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Hej Lars

Hvad er det her for en størrelse "NRLI filtr DC coupled mellemtone".

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

GamuTgoller skrev:

Lidt information:

Så er der jo ikke andet at bemærke end at du, bedømt på den udstillede højttalers lydlige præstationer, har forvaltet dine 20 års erfaring fra Vifa/Scan Speak yderst ringe, ordet sjusk ligger lige for og det er der ikke plads til i den prisklasse.

Hvad du kan/ved er uinteressant, det interessante er hvad du i dette tilfælde leverer eller ikke leverer. Du har frivilligt medbragt for en halv million højttaler der bogstaveligt talt jager folk ud af lokalet og så må du tage de verbale tæsk der følger med. Når man har hørt højttaleren på udstillingen så er der jo ikke tale om anden- eller trediehånsoplysninger.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 13 November 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Skal vi ikke vente til at GamuT komme med en færdig udvikle L-9 og ikke de prototype de vist på messe, og King har jo lovet at laver en Demo af
GamuT, tro mig ikke om han venter til L-9 er helt færdig udviklet.

Så dennes debat kan ikke rigtig bruges til noget (lige nu) for der er ingen der ved hvordan den komme til at lyde og havd den komme til at koste og
om den lander på de 600.000,-kr.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

timur skrev:
bjørn skrev:
timur skrev:

Tjah, nu kan et Dantax anlæg jo også afspille lyd, så hvorfor bruge mere end 249 kr på et anlæg ???

Desuden nævnte jeg jo også de danske afgifter i indlægget... Tror du måske en Ferrari F430 koster 4 mill UDEN afgifter !!.. Nok er en Ferrari dyr, men SÅ dyr er den heller ikke..

Lige præcis i den branche er heldigvis befriet for at skulle tro eller gætte, men det er en anden snak

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Sendt: 13 November 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
GamuTgoller skrev:

Lidt information:

Så er der jo ikke andet at bemærke end at du, bedømt på den udstillede højttalers lydlige præstationer, har forvaltet dine 20 års erfaring fra Vifa/Scan Speak yderst ringe, ordet sjusk ligger lige for og det er der ikke plads til i den prisklasse.

Hvad du kan/ved er uinteressant, det interessante er hvad du i dette tilfælde leverer eller ikke leverer. Du har frivilligt medbragt for en halv million højttaler der bogstaveligt talt jager folk ud af lokalet og så må du tage de verbale tæsk der følger med. Når man har hørt højttaleren på udstillingen så er der jo ikke tale om anden- eller trediehånsoplysninger.

prøv med salve !

ps. rønnebærne er....

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 November 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Skal vi ikke vente til at GamuT komme med en færdig udvikle L-9 og ikke de prototype de vist på messe, og King har jo lovet at laver en Demo af
GamuT, tro mig ikke om han venter til L-9 er helt færdig udviklet.

Så dennes debat kan ikke rigtig bruges til noget (lige nu) for der er ingen der ved hvordan den komme til at lyde og havd den komme til at koste og
om den lander på de 600.000,-kr.

Øh... du må lige læse det en gang mere StarTrek.... !!

Hvor står det at jeg lover og vil lave en demo mere på Gamut Hter ?? 

<< Forrige Side af 19 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes