Emne: Kubikkens set-up ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 30 Maj 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Sandman skrev:
| Okay og hvordan lød det i forhold til dine andre kabler? |
|
|
I forhold til D501 er det faktisk noget svampet, det bliver simpelthen stort i bunden hos mig. Hertil er en 501 altså noget strammere og mere homogent over hele linjen. Sjovt nok har Video Link noget af den samme karakter som digitalkabel.
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 30 Maj 2007 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay det er da dejligt med noget input, vil selv teste dem her når jeg engang for min forstærker hjem fra rep.!
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der blevet lyttet lidt mere på Gamut højttaleren her i casa cm3  . Der skal ike herske nogen tvivl om, at jeg respekterer det arbejde hr. Goller har begået på den speaker. Mit indtryk er, at den er behageligt befriet fra alle t**serier, som man kan finde i mange højttalere. Der er ingen resonanser at spore what so ever. Den er clean fra øverst til nederst. Vi har her med en ingeniør at gøre, som er under mistanke for snyd. Jeg tror nemlig han har øvet sig  . Og det er jo dejligt at kunne konstatere den slags. Samtidig tror jeg, at han har fået max ud af de enheder han har brugt i L5. Det virker sundt og gennemført. Så sagt herfra, er det fra enhver teknisk synsvinkel, en gennemført højttaler. Downsiden ved L5 er i mine øjne, at man på forhånd har valgt enheder, der teknisk set burde være perfekte, eller i det mindste så tæt på som muligt, som lydmæssigt resulterer det i en flot lyd, som dog mangler lidt størrelse og substans i mellemregisteret. Man føler på en måde, at der leveres fuld valuta i ekstremerne, hvor der i mellemregisteret spares lidt på krop og substans. Er man som jeg til klassisk musik i overdrevne mængder, så går det lidt ud over cello, piano og andre kødelige og kropslige instrumenter, hvor distancen bliver lidt for stor og dermed størrelsen lidt for lille. Jeg skal lige tilføje, at det er fedt for en gangs skyld at lytte til en højttaler, hvor det ikke summer i kraniet, når man bevæger sig rundt om den. Det er lidt besværligt at forklare, hvad det drejer sig om, men jeg prøver alligevel. Ved ganske få højttalere er det som om, at man "lytter ind i et andet lokale" med den virkning, at hvis du rejser dig op og bevæger dig rundt, så ændrer du blot betragtningsvinklen, klangen er grundlæggende stabil forstås. Altså du bevæger dig, men lydbilledet bliver hvor det er - capice  . På andre højttalere kan det være sådan, at rejser du dig op og bevæger dig, så flyver lyde og instrumenter rundt i rummet. F.eks. hvis et piano ret beset burde stå midt mellem højttalerne, så ryger det pludselig et helt andet sted hen, hvis du flytter dig. L5 er her helt stabil. Modsat så er den højttaler jeg har hørt i mit liv, som har den gule føretrøje i besynderlig opførsel alt efter lyttevinkel, lavet i et land, hvor de elsker whisky - hik.
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tada: Enter Quad ESL . Det MÅ være dem du tænker på.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
|
Tada: Enter Quad ESL . Det MÅ være dem du tænker på. |
|
|
Nej! De er lovligt undskyldt fra fødselen  Man kan jo kun holde af en med Downs ikke  ?
|
| Til top |
|
| |
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Udskiftning af bølge på basmellemtone gav en langt bedre bevægelighed og Q blev sænket med ca. 1/3 og vil i kabinet blive ca. 0,4. Resonansfrekvensen har tillige ændret sig fra 29 til 23 hz. Kræfterne fra magneten bliver langt bedre omsat til membranen.
Jeg glæder mig til at få dem hjem og monteret. Desværre så skal impedanskorrektionen ændres da puklen er blevet 50 ohm højere, et udtryk for den bedre overførsel af magnetkraften.
Hvorfor har Scanspeak ikke lavet det rigtigt fra starten?
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
dav, vil bar lige se om der er nogle der ved hvilken side de sidste billeder er på ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
| dav, vil bar lige se om der er nogle der ved hvilken side de sidste billeder er på ? |
|
|
Prøv fra side 75 og lidt frem
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Juni 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå der!
Så kom dagen, hvor der blev installeret en Powerstation One i mit set-up. Det er egentlig ret mærkeligt, men den skal bare køre sammen med Powerstation Four på XDP i mit set-up. Lyden med de 2 løse PSUér er ganske enkelt mere ligetil end den er med min PS2. Mao spekulerer man ikke på det emne mere, når de 2 sidder der. Egentlig kan det godt være, at lyden med PS2 GTI på enkelte punkter har lidt ekstra detaljer og dynamik, men det er på bekostyning af helheden, som er 100% fri for unoder med PS1 og PS4. Med PS2 GTI er der lidt tendens til, at ville vise muskler. Det kan være skidefedt, men ikke i længden, når man nu altså kan vælge. Oveni dette er der blevet rodet en lille smule med netledninger. Bl.a. det originale kabel, det fulgte med Gravity i sin tid. Jeg har desværre ikke sådan et, men jeg lånte det lidt, og det har nogle ret overraskende kvaliteter, som er ganske uventede ud fra den måde de ser ud på. Slutteligt fik jeg fingrene i et stykke D300MKII i den absolut bedste udgave. D300MKII er lavet i mange afskygninger, som egentlig skulle være ens, men de er altså fra forskellige produktioner. De lyder ikke helt ens, selvom det nok for mange vil være på ligegyldighedsplanet. Men der er forskel, og jeg tror det ældste er det bedste. I hvert tilfælde er det der sidder der nu, fri for fnidder i sammenligning med det gamle. I den forbindelse kan man konstatere, at lyden fra kablet, når det anvendes som digitalkabel, ligner den det har, når det anvendes analogt. Lidt spøjst, men ikke desto mindre sandt.
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 08 Juni 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
På trods af at jeg er helt ny på dette forum har jeg fulgt meget med og der snakkes meget om dali diva i denne tråd og jeg kunne godt tænke mig at høre om KvK har hørt en Dali 350 på hans setup ?
Denne højttaler mener jeg er rigtig meget undervurderet og efter min overbevisning den bedste rene 2-vejs højttaler der nogen sinde er lavet.
Alt har sin begrænsning men inden for det område, som er stort på en Dali 350, der synes jeg klart den er bedre end feks dali 450 & Dali coupe & den store grand. Højttalere der egentlig er svære at sammenligne, men alligevel med 350´eren som stor vinder.
Dali diva VS dali 350 har jeg nu ikke prøvet og derfor dette spørgsmål.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 08 Juni 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Nå der!
Så kom dagen, hvor der blev installeret en Powerstation One i mit set-up. Det er egentlig ret mærkeligt, men den skal bare køre sammen med Powerstation Four på XDP i mit set-up. Lyden med de 2 løse PSUér er ganske enkelt mere ligetil end den er med min PS2. Mao spekulerer man ikke på det emne mere, når de 2 sidder der. Egentlig kan det godt være, at lyden med PS2 GTI på enkelte punkter har lidt ekstra detaljer og dynamik, men det er på bekostyning af helheden, som er 100% fri for unoder med PS1 og PS4. Med PS2 GTI er der lidt tendens til, at ville vise muskler. Det kan være skidefedt, men ikke i længden, når man nu altså kan vælge. Oveni dette er der blevet rodet en lille smule med netledninger. Bl.a. det originale kabel, det fulgte med Gravity i sin tid. Jeg har desværre ikke sådan et, men jeg lånte det lidt, og det har nogle ret overraskende kvaliteter, som er ganske uventede ud fra den måde de ser ud på. Slutteligt fik jeg fingrene i et stykke D300MKII i den absolut bedste udgave. D300MKII er lavet i mange afskygninger, som egentlig skulle være ens, men de er altså fra forskellige produktioner. De lyder ikke helt ens, selvom det nok for mange vil være på ligegyldighedsplanet. Men der er forskel, og jeg tror det ældste er det bedste. I hvert tilfælde er det der sidder der nu, fri for fnidder i sammenligning med det gamle. I den forbindelse kan man konstatere, at lyden fra kablet, når det anvendes som digitalkabel, ligner den det har, når det anvendes analogt. Lidt spøjst, men ikke desto mindre sandt. |
|
|
Det var da rart, at din PS4 omsider blev forfremmet, fra at være dæmpemus.  Der eksisterer også en speciel strømforsyning, til DTI, som er så kraftig, at der skal eftermonteres en køleplade på regulatoren i DTI. Kølepladen følger med. Denne forsyning ser man af og til på eBay. Den hedder Powerstation DTI. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Juni 2007 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
|
På trods af at jeg er helt ny på dette forum har jeg fulgt meget med og der snakkes meget om dali diva i denne tråd og jeg kunne godt tænke mig at høre om KvK har hørt en Dali 350 på hans setup ?
Denne højttaler mener jeg er rigtig meget undervurderet og efter min overbevisning den bedste rene 2-vejs højttaler der nogen sinde er lavet.
Alt har sin begrænsning men inden for det område, som er stort på en Dali 350, der synes jeg klart den er bedre end feks dali 450 & Dali coupe & den store grand. Højttalere der egentlig er svære at sammenligne, men alligevel med 350´eren som stor vinder.
Dali diva VS dali 350 har jeg nu ikke prøvet og derfor dette spørgsmål. |
|
|
Tjah! I mine øjne er 350 en særdeles homogen højtaler, men opløsningen på den og så Diva og for den sags skyld coupé og Grand er ikke helt i familie med hinanden. Jeg mener oprigtigt, at 350 her er henvist til støjsenderhylden  . De er på mange måder en attraktiv højttaler, men specielt er mængden af lavniveau info og så niveau liniariteten helt forskellige. Men det må du nok hellere selv opleve ved lejlighed.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Juni 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Det var da rart, at din PS4 omsider blev forfremmet, fra at være dæmpemus.  Der eksisterer også en speciel strømforsyning, til DTI, som er så kraftig, at der skal eftermonteres en køleplade på regulatoren i DTI. Kølepladen følger med. Denne forsyning ser man af og til på eBay. Den hedder Powerstation DTI.
|
|
|
Jeg har set PS DTI, men de er vist kun på markedet i amerikanske 110V udgaver. Kigger man på www.edspower.com så kan mna finde den som model stadigvæk. Jeg mener spændingen er lidt højere end PS1 og at den er endnu stærkere rent strømmæssigt. Om dne så er bedre rent lydmæssigt ved jeg ikke noget om.
|
| Til top |
|
| |
Oluf Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 257
|
| Sendt: 08 Juni 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var du godt nok lang tid om at finde ud af :-) Eller har du bare været for nærig til at købe en PS1? Jeg mener så svære har de da heller
ikke været at finde hvis man kigger sig for. En PS2 er kedelig og både lettere oppustet/brianagtig sammenlignet med de andre
strømforsyninger. Den er ikke levende og umiddelbar. Den skinner altid igennem på alle indspilninger. Den har sådan lidt imponatoreffekt og
pænlydsyndrom a la DDE 1.1./Clearstream. Nu er det bedømt ud fra en almindelig PS2 så måske er din turbo-brian PS2 helt anderledes. Men
man kan ikke altid vride en engel ud af en djævel bare ved at skifte en hulens masse komponenter. Det er vel også lærdommen efter de
utallige modifikationer af 3560 og ideen om at en integreret løsning må være at foretrække frem for drev og seperat dac.
Må man spørge hvilken nuance det foretrukne D300 mk2 har? Og med hensyn til 3560. Sidder der noget oven på clamperarmen eller er den
nøgen?
vh Oluf
|
| Til top |
|
| |
Van Helsing Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 24 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Nå der!
Så kom dagen, hvor der blev installeret en Powerstation One i mit set-up. Det er egentlig ret mærkeligt, men den skal bare køre sammen med Powerstation Four på XDP i mit set-up. Lyden med de 2 løse PSUér er ganske enkelt mere ligetil end den er med min PS2. Mao spekulerer man ikke på det emne mere, når de 2 sidder der. Egentlig kan det godt være, at lyden med PS2 GTI på enkelte punkter har lidt ekstra detaljer og dynamik, men det er på bekostyning af helheden, som er 100% fri for unoder med PS1 og PS4. Med PS2 GTI er der lidt tendens til, at ville vise muskler. Det kan være skidefedt, men ikke i længden, når man nu altså kan vælge. Oveni dette er der blevet rodet en lille smule med netledninger. Bl.a. det originale kabel, det fulgte med Gravity i sin tid. Jeg har desværre ikke sådan et, men jeg lånte det lidt, og det har nogle ret overraskende kvaliteter, som er ganske uventede ud fra den måde de ser ud på. Slutteligt fik jeg fingrene i et stykke D300MKII i den absolut bedste udgave. D300MKII er lavet i mange afskygninger, som egentlig skulle være ens, men de er altså fra forskellige produktioner. De lyder ikke helt ens, selvom det nok for mange vil være på ligegyldighedsplanet. Men der er forskel, og jeg tror det ældste er det bedste. I hvert tilfælde er det der sidder der nu, fri for fnidder i sammenligning med det gamle. I den forbindelse kan man konstatere, at lyden fra kablet, når det anvendes som digitalkabel, ligner den det har, når det anvendes analogt. Lidt spøjst, men ikke desto mindre sandt. |
|
|
Hej der Kurt,
Jeg vil lige sige tak for den vældigt hyggelige "lytte-seance" den anden aften, og det set-up kan du godt være bekendt.
MvH. VH
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror man burde eksperimentere lidt, med at lave en strømforsyning selv, til DTI. Meget af hemmeligheden, tror jeg ligger i, hvor meget digital støj, der får lov at slippe tilbage til lysnettet, igennem forsyningen.
Gammeldags EI-trafoer skulle vist have et fortrin her ?
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Så er der blevet lyttet lidt mere på Gamut højttaleren her i casa cm3 . Der skal ike herske nogen tvivl om, at jeg respekterer det arbejde hr. Goller har begået på den speaker. Mit indtryk er, at den er behageligt befriet fra alle t**serier, som man kan finde i mange højttalere. Der er ingen resonanser at spore what so ever. Den er clean fra øverst til nederst. Vi har her med en ingeniør at gøre, som er under mistanke for snyd. Jeg tror nemlig han har øvet sig . Og det er jo dejligt at kunne konstatere den slags. Samtidig tror jeg, at han har fået max ud af de enheder han har brugt i L5. Det virker sundt og gennemført. Så sagt herfra, er det fra enhver teknisk synsvinkel, en gennemført højttaler.
Downsiden ved L5 er i mine øjne, at man på forhånd har valgt enheder, der teknisk set burde være perfekte, eller i det mindste så tæt på som muligt, som lydmæssigt resulterer det i en flot lyd, som dog mangler lidt størrelse og substans i mellemregisteret. Man føler på en måde, at der leveres fuld valuta i ekstremerne, hvor der i mellemregisteret spares lidt på krop og substans. Er man som jeg til klassisk musik i overdrevne mængder, så går det lidt ud over cello, piano og andre kødelige og kropslige instrumenter, hvor distancen bliver lidt for stor og dermed størrelsen lidt for lille.
Jeg skal lige tilføje, at det er fedt for en gangs skyld at lytte til en højttaler, hvor det ikke summer i kraniet, når man bevæger sig rundt om den.
Det er lidt besværligt at forklare, hvad det drejer sig om, men jeg prøver alligevel. Ved ganske få højttalere er det som om, at man "lytter ind i et andet lokale" med den virkning, at hvis du rejser dig op og bevæger dig rundt, så ændrer du blot betragtningsvinklen, klangen er grundlæggende stabil forstås. Altså du bevæger dig, men lydbilledet bliver hvor det er - capice . På andre højttalere kan det være sådan, at rejser du dig op og bevæger dig, så flyver lyde og instrumenter rundt i rummet. F.eks. hvis et piano ret beset burde stå midt mellem højttalerne, så ryger det pludselig et helt andet sted hen, hvis du flytter dig.
L5 er her helt stabil.
Modsat så er den højttaler jeg har hørt i mit liv, som har den gule føretrøje i besynderlig opførsel alt efter lyttevinkel, lavet i et land, hvor de elsker whisky - hik. |
|
|
Den gule førertrøje? Taler vi her om en dopet højttaler, oder was? Eller får man leveret en kassefuld EPO sammen med HT'erne? Eller er Gamut beyndt at sponsorere ham Bjarne  Det er småspøjst du nævner netop det omkring mellemtonen - det var nemli' osse det første, der slog mig. For nylig havde jeg en dikussion med en gammel uven omkring "nye" og "gamle" enheder. Min helt krystalklare (og selvfølgeligt også subjektive) opfattelse, som endnu ikke noget hørbart har kunne rokke ved, er at vi skal minimun 10 år tilbage i tiden, for at opleve højttalere med en troværdig mellemtonegengivelse. Dog findes der i dag nogle få enheder, der er i stand til at gøre dette. De er bare ikke særlig dyre, og derfor er der ingen prestige i at anvende dem, hverken for fabrikanter eller kunder. Lidt hyklerisk, måske...? I bedste fald ret besynderligt... Gad egentlig vide, hvad der ville ske (jeg ved det sq godt, gnæk-gnæk), hvis en fabrikant kom til at ombytte den økonomiske prioritering fra enheder til delefilter? Nå, men jeg kan altså kun tilslutte mig din beskrivelse af L5. Der synes generelt at være en stor mangel på... hvad skal vi kalde det med et pænt ord? Jow: Kulturel Kompetence, indenfor hi-fi fabrikanter. Hvis det måler godt, så lyder det osse godt, yes?  Der mangler sq en fundamental viden om, hvordan instrumenter lyder i det virkelige liv! Så er det sagt  De organiske teksturer fra f.eks. diverse fuldblods Stradivarii er så vidt jeg ved ikke noget, fabrikanterne går rundt og måler på i tide og utide. Der fokuseres højst på allerede velkendte faktorer, der kan medføre rejsning af både hår og andet småslemt  Så er man som fabrikant jo osse dejligt fritaget for at tage et ansvar for sin konstruktion, da man blot kan henvise til en bog eller et stykke papir - eller i værste fald en dårlig hørelse. Det har vi jo hørt om før  Nyt er dermed det samme som godt. Oder was...?  Næh-nix, må vi allervenligst bede om mere fokus på klangægthed, fremfor specifikationer, tak! Ellers er vi jo i løbet af nul-komma-dut tilbage i startfirsernes hængekøjelyd, og det ville dæwlerme være ægte, uforfalsket wammelt!  Men det er ikke desto mindre derhen, markedet p.t. bevæger sig. Ikke at dette oå nogen måde skal opfattes som værende en specifik kritik af hverken Goller eller Gamut - det er blot en tør konstatering af markedet. En selv/medbyg konstruktion kunne være dét, der sparker bollerne helt op i issen på mopét-enthusiasten. Og hvis man bestiller mere end et enkelt sæt, kan der nok opnås en mærkbar rabat (der selvfølgelig straks vil blive formøblet i tvivlsom SM og andet gøgl  ). __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
...
Dog findes der i dag nogle få enheder, der er i stand til at gøre dette. De er bare ikke særlig dyre, og derfor er der ingen prestige i at anvende dem, hverken for fabrikanter eller kunder. Lidt hyklerisk, måske...? I bedste fald ret besynderligt...
... |
|
|
Måske du vil løfte sløret lidt, for hvilke enheder der er tale om ? Med risiko for at prisen skyder i vejret med raketfart, naturligvis.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
oluf skrev:
Det var du godt nok lang tid om at finde ud af :-) Eller har du bare været for nærig til at købe en PS1? Jeg mener så svære har de da heller ikke været at finde hvis man kigger sig for. En PS2 er kedelig og både lettere oppustet/brianagtig sammenlignet med de andre strømforsyninger. Den er ikke levende og umiddelbar. Den skinner altid igennem på alle indspilninger. Den har sådan lidt imponatoreffekt og pænlydsyndrom a la DDE 1.1./Clearstream. Nu er det bedømt ud fra en almindelig PS2 så måske er din turbo-brian PS2 helt anderledes. Men man kan ikke altid vride en engel ud af en djævel bare ved at skifte en hulens masse komponenter. Det er vel også lærdommen efter de utallige modifikationer af 3560 og ideen om at en integreret løsning må være at foretrække frem for drev og seperat dac.
Må man spørge hvilken nuance det foretrukne D300 mk2 har? Og med hensyn til 3560. Sidder der noget oven på clamperarmen eller er den nøgen?
vh Oluf |
|
|
Min PS2 har jeg ikke fundet så ringe, at jeg har følt behov for noget andet. Nu jeg har den, så er valget dog nemt. De løse PSUér er helt uden probs. Min 3560 er modificeret på 1punkt. Den har på den ene digitaludgang fået fjernet pulstrafoen og erstatet den med et modstandsnetværk. Jeg har tillige en helt alm. 3560. Mit D300MKII ser sådan her ud:
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Van Helsing skrev:
|
[Hej der Kurt,
Jeg vil lige sige tak for den vældigt hyggelige "lytte-seance" den anden aften, og det set-up kan du godt være bekendt.
MvH. VH |
|
|
Lige over og det der der
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|