Forfatter |
|
MrFox Forum Bruger

Bruger siden: 29 September 2005
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 29 September 2005 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Jeg havde bestilt et Canon 350D for ca. 3 md. siden og rykket dem mange gange uden resultat.
Efter at jeg får samme standard svar fra dem har jeg bedt om at få pengene retur.
Men efter at jeg har læst på div. sider fra Tyskland m.v. har jeg ingen forhåbninger om at se pengene igen.
Derfor køb IKKE noget hos Net2com.de. Du ser sikkert aldrig varen eller dine penge igen :-(
Mvh MrFox 
Status:
3/10: De lover at sende pengene retur omkring d. 5-6.
12/10: Der er stadig ikke kommet penge ind på kontoen. Skrev til dem d. 10. og de påstår at de har sendt pengene d. 7. De lyver som bare f......!!!!!!
|
Til top |
|
|
Jobbe Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
De tyskere der har handlet der, har lidt blandede meninger.. Se her: http://www.idealo.de/preisvergleich/ShopMeinung/20493.htmlMen det lyder nu meget sandsynligt at de har Panasonic plasmaer i restordre. Jeg har søgt med lys og lygte efter tyske firmaer der har Panasonic TH-37PA50 på lager. Der er ingen der kan levere. Har en bestilling stående 2 steder hvor jeg har betalt med VISA. Ene sted bestilte jeg for 3 uger siden og det andet sted for 1 uge siden. De siger begge at der går 1-2 uger før de har den på lager. Desuden har jeg skrevet til 3-4 andre shops - ingen af dem kan levere før om 1-2 uger. Måske har jeg bare skrevet til de forkerte.. hvis der er nogen der kan anbefale et sted hvor de har den på lager til omkring €1400 + levering må de gerne skrive til mig.. selvfølgelig helst et sted hvor man kan betale med VISA eller efterkrav. Jeg har bestilling hos Medianess og Technikdirekt nu... annullerer en af dem på mandag, når jeg har overvejet hvem jeg tror der kan levere først..
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestil et 42" PV500 fra hifiedition, og også en HD-Recorder fra sony, og har overført penge dertil, og da de ikke havde nogen af varene da de havde modtaget mine penge, har jeg fået dem tilbage igen for recorderen, da de kun sælger samlet, og jeg gerne snart vil ha´ sendt det plasma. Alt ialt, et godt stort firma der er til at stole på, o de skriver også at de har det tv på lager:
http://www.hifiedition.com/de/pro.php?id=2423
|
Til top |
|
|
Jobbe Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan ikke regne så meget med deres lagerstatus. Har skrevet et par e-mails frem og tilbage med hifiedition. Her er det sidste svar jeg fik omkring leveringstidspunkt af TH37PA50. Modtaget igår: --- .. hallo, nicht vor KW 42.. (uge 42) Mit freundlichem Gruß hifi-edition home --- Så de kan ikke levere foreløbigt.
|
Til top |
|
|
fener Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2005 Lokalitet: København
|
Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der ikke noget nyt ang tæskeholdet,har i fået fat i dem
|
Til top |
|
|
Spediegonzalas Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han har også lovet mig pengene tilbage ... der ville gå højst 5 bankdage...
Men overvejer at køre derned og hente mine penge.. Der er ikke så langt. På den anden siden af Hamburg.
Og så evt anmelde ham hos det Tyske politi .
Men er der nogen der vil med.. Er der andre der har penge i klemme hos ham.
Evt i kan skrive på min e-mail Michael.friis@comxnet.dk
I næste uge er jeg i Munchen i en uge. Men evt i efterårsferie er jeg klar.
Det drejer sig trods alt om 20 kilo...
|
Til top |
|
|
MrFox Forum Bruger

Bruger siden: 29 September 2005
|
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Advarsel 
Køb IKKE hos Net2Com.de
Der er mange mennesker der har dårlig erfaring med dette firma incl. mig selv.
De er ekstrem svære at få pengene ud af. Jeg har i ca. 3 måneder ventet på et Canon 350D til 5200 kr. Da jeg blev træt af at vente, bad jeg om pengene retur. Det har taget over 4 uger samt mange mails frem og tilbage.
Pengene har jeg lige fået tilbage i dag, sikkert p.g.a. at jeg har truet med politianmeldelse m.m.
Derfor hold fingerne og især pengene væk fra Net2Com.
De positive historier der findes på div. tyske sider om firmaet er ikke sande. Læs de negative historier, da de er mere troværdige.
De bruger der tilbagemelder på net2com er net2com selv. Jeg kan se flere, der siger de har modtaget et Canon 350D i samme periode hvor kameret er i restordre og er meget tilfredse. Net2com lyver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh. Mr.Fox.
PS Jeg kan anbefale http://www.directshopper.de/ Dem har jeg handlet med et par gange og er ikke bange for at sende pengene til
PPS Jeg håber i andre også får pengene retur 
|
Til top |
|
|
Spediegonzalas Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom mine penge tilbage fra net2com.de De har godt nok også været længe om det. Man skal true med politianmeldse... Det eneste der hjælper... OG så at det ville koste ham 500 euro hvis jeg selv skulle hente dem...
Men rart at få sine 19000 hjem igen... Og sidst havde jeg bestilt pana 500... nu ved jeg sku ikke rigtig hvad jeg skal hoppe på. Philips 42PF9830 i lcd eller pioner 436xd i plasma..
|
Til top |
|
|
vaisgaard Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 8
|
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Jeg har også fået mine penge tilbage, men ligesom alle andre kan jeg absolut ikke anbefale dem.
Mit råd: Vil du have noget fra Tyskland så kør derned selv, og hent hvad du skal bruge kontant.
Over and out
Vaisgaard
|
Til top |
|
|
gROoxY Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 11 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 186
|
Sendt: 01 November 2005 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en lidt anden erfaring med net2com.de.
Godt nok var de lidt længe om at levere min vare, men udover det gik alt planmæssigt og de var hurtige med svar på mails...
|
Til top |
|
|
Kanstrup23 Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2006 Lokalitet: Jylland
|
Sendt: 12 December 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Jeg har desværre også dårligt nyt at fortælle om net2com.
Min historie:
I marts 2006, valget jeg efter nærmere overvejelse at bestille et fladskærms-tv hos dem til omkring de 8.000 kr. På hjemmesiden stod der, at fjernsynet var på lager, og da jeg har handlet mange gange i Tyskland uden problemer, tænkte jeg "what the hell"...
Efter én måneds tid uden ændrin i ordre status, valgte jeg at kontakte dem via mail. De undskyldte pænt, og indrømmede, at de ikke kunne love hvornår de ville have mit fjernsyn på lager. De tilbød mig herefter, om jeg ville have mine penge tilbage- hvilket jeg takkede pænt ja til.
En ny måned gik, og jeg havde stadigvæk ikke set skyggen af mine penge.. Jeg skrev og skrev, men fik hvergang det samme dumme svar tilbage, at de undskyldte mange gange, at de ville kontakte bogholderiet, osv osv. Efter et halvt år, dvs. omkring d. 8/9, modtog jeg endelig en check. De havde insisteret på, at de ville sende en check, selvom jeg havde overført via min konto til deres, men kunne jeg bare få mine penge, var jeg sådan set ligeglad. Checken blev indløst via den danske bank i KBH, og jeg fik pengene på min konto d. 12/9.
Jeg rejser på ferie, og kommer her først i december hjem til et brev, hvorpå der står at danske bank har trukket de 8.000 + diverse gebyrer, da checken er "Nicht Bezahlt". Pengene er blevet trukket fra min konto d. 1/12, og nu står jeg her. Banken siger at de intet kan gøre, at jeg skal kontakte firmaet. Men jeg kan ikke længere komme ind på deres hjemmeside, så går ud fra det det er lukket ned???
Net2com.. Aldrig har jeg været udsat for noget lignende.. Føler mig røvrendt, både af dem og min bank. Og hvad kan man så lære af det her? Handel altid med dankort.
Martin
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 12 December 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
trist for dig kanstrup,men kan det virkelig passe at man ingen rettigheder har fordi man handler med forudbetaling?
|
Til top |
|
|
Kanstrup23 Forum Bruger

|
Sendt: 12 December 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen.
Det er ihvertfald bankens svar. Hvis jeg havde handlet med dankort, ville de have hjulpet mig med at køre en sag. Jeg har dog snakket med en jurist. Han mener ikke at banken kan vente så længe med at hæve pengene igen. De er indsat på min konto d. 12/9, og bliver først hævet d. 1/12 igen..
Martin
|
Til top |
|
|
Kanstrup23 Forum Bruger

|
Sendt: 15 December 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
En eller flere der har nyt omkring dette firma?
Siden er lukket ned.. Min teori er, at der aldrig har været et firma. At de aldrig har haft nogle produkter, at de anmeldelser på diverse sidere om dem, har været skrevet af dem selv- de positive altså.. Det er et skalkeskjul, og når de har lukket net2com.de ned, starter de bare op under et andet navn, i et andet land..
Del jeres erfaringer, ved godt at det er en gammel tråd..
|
Til top |
|
|