Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
Hej alle sammen!!
Gider nogen forklarer mig noget om blueray og hd ready??evt nogle link eller hvis nogen gider være så rare at skrive lidt selv ville det også klart være nice ..vil meget gerne udvide min videnskab omkring de to ting da jeg endnu ikk ved meget om dem? HJÆLP MIG
Tror i at det når Danmark ORDENTLIGT inden ret lang tid??
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
Bjarke.. har lige skimtet en del sider men kan ikk finde noget om hvor der står uddybende hva det to ting virkeligt er osv??? der står bare noget om hvornår de evt kommer og hva for en der er bedst men intet om hva det egenligt er??
Bruger siden: 24 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
Mercury skrev:
Ved godt det ikke lige er emnet, men HVAD END I GØR BRUG IKKE BLUE-RAY SOM DATA-BACKUP!!!!!!!!!!!!!
Der har lige været en hardware test og det er skræmmende så svært det er at få systemet til at virke......
Slap lige af?
1) De første Blu-Ray recordere (til PC) er annonceret, men jeg har endnu ikke set nogen steder man kan købe dem i DK. Jeg tror iøvrigt ikke lige det er data backup folk står og venter på at de kan komme igang med at bruge Blu-Ray til.... ROFL.
2) Hvad er det for en hardware test du snakker om? Når man fortæller folk at det nærmest er et spørgsmål om liv og død at de holder sig fra noget pga. en eller anden test, så plejer det at være rimeligt nok at give en kilde.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum