Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger


Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 24 December 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
NADali skrev:
Hvad var der mon sket, hvis du havde givet verbalt udtryk for, at du stod med 10000 kugler i lommen til en ny amp.? Hvordan ville ekspedienten og mod-kunden mon have reageret? Hvor tit mon netop disse ekspedienter ser folk komme ned og bare kigge på grejet?
For et års tid siden var jeg i Audioart og skulle kun have SD-fødder. Ud af "ekspedienten" kom sætninger som: "Kom ind sæt dig ned og fortæl mig om dine højtalere!" og "Er du glad for dem?" osv. Det tog mig nok 1½ time, at gøre mit køb. Men jeg var nogle SD-fødder og en dejlig samtale og oplevelse rigere. Lur mig om jeg ikke besøger Audioart næste gang jeg skal skifte grej i hvert fald i første omgang bare for se hvad de har på hylderne først.
Kan I have en glædelig jul drenge
|
|
|
Ja lige netop du har en god pointe. Derfor jeg stort set altid køber hos hifi klubben (den på europaplads) Kender dem så godt efterhånden at det er min fortrukne forhandler af hifi.
Sidst jeg var forbi blev jeg spurgt: Hej Sonny, hvordan går det? Og for ikke så længe siden modtog jeg en mail. hvor i at han lige ville fortælle at de nye Cerwin Vega forstærker var kommet. Bare fordi han vidste det var intresant for mig at vide.
Det er sku service på højt plan.
|
|
|
Jamen det ER da service på højt plan! Dog synes jeg at servicen har det med at være lidt svingende alt efter hvilken sælger der betjener en. Altså mere end normalt.
Men det skal vel heller ikke komme så langt at man køber sit udstyr i den butik man får bedst service i? Sådan har jeg det i hvert fald ikke. Men får man et godt tilbud eller får man lov til at låne noget med hjem under favorable omstændigheder kan man da smøres... 
Men tilbage til emnet. Det kan da godt være at det er irriterende hvis nogen bare står og oser og især hvis vedkommende optager sælger, men det er jo sælgers vurdering om kunden skal snakkes lidt med eller det ville være bedre om han skal kigge på lidt fladskærme selv/lytte hifi selv.
Men det er jo en specialbutik, og de skal jo også ofre en speciel service overfor deres kunder. Og giver man nu sådan en "no-hoper" en god oplevelse, kan det da være at han vender tilbage senere hen med mere "kontante" intentioner. 
|
Til top |
|
|
Rapper Forum Bruger


Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
Sendt: 24 December 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Det som jeg mente var såmæn bare, at hvis man har penge (sådan ville
jeg selv have det hvis det var) så ville jeg ikke bare tage "den nemme
løsning" og smutte ned og lægge dem dér nødvendigvis... så ville jeg
tage "ud i byen" og kigge. |
|
|
Jag vet - og jeg er enig  Hvis man fx skal købe signalkabel eller lignende er HFK det perfekte sted at betale dobbelt pris
__________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
Til top |
|
|
Kristian T Forum Bruger


Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
|
Sendt: 24 December 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm syntes ikke jeg kan genkende problemet . De gange jeg har handlet i HFK har det været uden problemer. Måske har du bare været uheldig, men gir dig ret i, at ekspedienten bude have reageret når der er meget tryk på og med for lidt mandskab. Synd og skam for en forretning midster hurtigt kunder på denne måde.
Kan du ikke ringe og booke en tid? så undgår du at kommer forgæves. Hvis jeg skulle handle forstærker eller HT'er så kan det da godt tage noget tid og nogle gange skal man jo lige forbi 2-3 gange inden man er helt sikker .
Op på hesten igen ring til HFK og bestil tid vil de ikke det ja så er det jo en helt anden snak. Og for mit vedkommende sidste gang jeg ville handle der!
Go jul alle sammen 
/Kristian
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 24 December 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er selvfølgelig mere i det end bare service (selvfølgelig) Men nu er jeg blandt dem der syntes at HiFi Klubben har nogle ret intresante produkter.
Men som flere er inde på så er der måske tit lidt ventetid i HiFi Klubben men er der ikke også det andre steder. Husker tydeligt ventetiden på ca 30 minutter i Tape Connection og 10 minutter i Lydspecialisten (der var kun en på arbejde).
Det er dog ikke noget jeg vil brokke mig over for jeg er af den type der selv er i butik og ved at sådan er det bare. Det kan være svært at have en medarbejder til alle kunder for der skal jo også være et lille overskud.
Så som Rapper siger: Chill out
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
Sendt: 25 December 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
da jeg skulle lytte på anlæg i lydspecialisten (århus) ringede jeg to dage før.Da jeg kom derop var det hele klart + at det hele havde stået tændt hele natten.Sådan skal det sku gøres.lydspecialisten=super service.Når man hae en "tidsrøver" eller lign,syntes jeg ikke det er forkert at sige"jeg tager lige nogle af de andre kunder og vender tilbage"hvis kunden ikke selv har pli til at fra
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger


Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las.
Ja, du har helt ret lydspecialisten er sgu = go' service! Var derinde for at lytte til den nye serie fra Audiovector forleden (ose ), og sælger spurgte da også om jeg ikke lige kunne vende tilbage en halvtimes tid senere når han var færdig med at betjene en en kunde (ikke en oser...). Og da jeg kom tilbage stod de højttalere jeg ville lytte til klar til at lytte. Og da jeg havde lyttet nok og var ved at gå, blev jeg da spurgt om ikke liiige lige ikke også ville lytte til andre højttalere i serien. Johh, hvis det ikke kan være anderledes... 
Jeg følte mig bestemt ikke afvist, og fik da en super service bagefter! Det er helt i orden at de købende kunder kommer først, sålænge man glemmer de andre. 
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan jo eventuelt i den situation selv henvende sig til en ekspedient(uanset om han står med en kunde eller ej) og bede om betjening. Så finder de nok tid hurtigst muligt. Ellers hjælper det garanteret at flashe de penge du har tænkt dig at bruge.
Netop af nævnte grund kan jeg godt lide Vejle og Amager Hifi-klubben. De har altid tid, selvom du siger du bare kigger og ikke skal købe noget. Og sagde det samme de foregående 4gange ddu var i butikken.
Mvh. l´Blundt
|
Til top |
|
|
NriK Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
...hvis man vil have betjening hurtigt skal man bare begynde at flå tingene ned fra hylderne eller skrue helt op for et anlæg der står og spiller.
|
Til top |
|
|
sshd Forum Bruger


Bruger siden: 31 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 634
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader at handle ind og specielt at stå i kø. Jeg har flere gange stået i kø i 5-10 minutter, hvorefter jeg har lagt de indsamlede ting fra mig et tilfældigt sted og forladt forretningen i protest. Forretningen må sørge for at have nok ekspedienter til rådighed når jeg kommer forbi. Ellers går ordren til andre.
Det er nu dejligt nemt at bestille via nettet. Specielt hvis det er små ting, som kan være i konvolut, så man ikke skal ned på posthuset eller være hjemme når pakkemanden kommer.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
sshd skrev:
Jeg hader at handle ind og specielt at stå i kø. Jeg har flere gange stået i kø i 5-10 minutter, hvorefter jeg har lagt de indsamlede ting fra mig et tilfældigt sted og forladt forretningen i protest. Forretningen må sørge for at have nok ekspedienter til rådighed når jeg kommer forbi. Ellers går ordren til andre.
Det er nu dejligt nemt at bestille via nettet. Specielt hvis det er små ting, som kan være i konvolut, så man ikke skal ned på posthuset eller være hjemme når pakkemanden kommer.
|
|
|
Vores hverdag er efterhånden så travl i dag at jeg simpelthen ikke kan forstå at folk ikke bruger den ventetid på at slappe af en smugle.
Forstår sku ikke at det er så stort et problem.
|
Til top |
|
|
sshd Forum Bruger


Bruger siden: 31 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 634
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 02:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
TP Musikmarked i Næstved for en uges tid siden: Butikken er vel 40kvm i 1½ plan. De spiller noget rædsomt musik. Der er 20 mennesker i kø ved kassen. De har allesammen en seddel med og skal have hjælp til at finde tingene (på trods af at reolerne er sorteret alfabetisk). De skal ikke bare have en enhed, men adskillige, og de skal allesammen pakkes ind. For at undgå tyveri er alle æsker tomme og skiverne skal findes i en række skuffer bag disken og det tager tid. Der er kun tre ekspedienter. Temperaturen er en 25-27 grader og folk står i vinterjakker. Endvidere har de fleste (inklusiv undertegnede) adskillige bæreposer med julegaver i hånden.
Det er muligt, at du kan slappe af i sådan en situation.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 02:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
sshd skrev:
TP Musikmarked i Næstved for en uges tid siden: Butikken er vel 40kvm i 1½ plan. De spiller noget rædsomt musik. Der er 20 mennesker i kø ved kassen. De har allesammen en seddel med og skal have hjælp til at finde tingene (på trods af at reolerne er sorteret alfabetisk). De skal ikke bare have en enhed, men adskillige, og de skal allesammen pakkes ind. For at undgå tyveri er alle æsker tomme og skiverne skal findes i en række skuffer bag disken og det tager tid. Der er kun tre ekspedienter. Temperaturen er en 25-27 grader og folk står i vinterjakker. Endvidere har de fleste (inklusiv undertegnede) adskillige bæreposer med julegaver i hånden.
Det er muligt, at du kan slappe af i sådan en situation.
|
|
|
Kan jeg sagtens. Det er såmænd bare at gøre det.
Hvad kan der ske ved at de andre skal have pakket dem ind og at de ikke selv kan finde ud af alfabetet? Gå rundt og kig på de forskellige plader og nyd den "travle" julestemning.
Er det varmt så smid da jakken hvor svært kan det være.
PS. kan du ikke lide musikken de spiller så køb en Ipod du kan have på dig for eftertiden.
|
Til top |
|
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
sshd skrev:
TP Musikmarked i Næstved for en uges tid siden: Butikken er vel 40kvm i 1½ plan. De spiller noget rædsomt musik. Der er 20 mennesker i kø ved kassen. De har allesammen en seddel med og skal have hjælp til at finde tingene (på trods af at reolerne er sorteret alfabetisk). De skal ikke bare have en enhed, men adskillige, og de skal allesammen pakkes ind. For at undgå tyveri er alle æsker tomme og skiverne skal findes i en række skuffer bag disken og det tager tid. Der er kun tre ekspedienter. Temperaturen er en 25-27 grader og folk står i vinterjakker. Endvidere har de fleste (inklusiv undertegnede) adskillige bæreposer med julegaver i hånden.
|
|
|
Jeg synes godt nok det er en hystade-holdning. Du skal stå i kø i en musikforretning 5 dage før juleaften, jamen herregud da, jeg håber det ikke var en alt for traumatisk oplevelse for dig. Hvad er det lige du vil have butikken skal gøre? En musikforretning har noget der ligner 5 gange så mange kunder som i en normalt _travl_ periode, den sidste uge inden jul. Skal butikken ansætte 5 gange så meget personale i de tre uger der ligger omkring jul og nytår? Hvor er det lige butikken finder 10 personer der kan træde ind fuld tid i denne periode, og yde den samme service som de fastansatte?
Hvis du ikke vil stå i kø, så kunne du jo overveje at købe dine julegaver lidt før den 19. - specielt med tanke på at der siden november jævnligt har været historier i aviserne om at butikkerne har umådeligt svært ved at skaffe julehjælp, fordi der er generel mangel på arbejdskraft.
Men selvfølgelig, hvis du hellere vil handle i butikker der er for dyre fordi de har for mange ansatte, eller i butikker der bare generelt er så ringe at alle de andre kunder holder sig væk, så du kan undgå at stå i kø - så skal du da have lov til det. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
sshd skrev:
Jeg hader at handle ind og specielt at stå i kø. Jeg har flere gange stået i kø i 5-10 minutter, hvorefter jeg har lagt de indsamlede ting fra mig et tilfældigt sted og forladt forretningen i protest. Forretningen må sørge for at have nok ekspedienter til rådighed når jeg kommer forbi. Ellers går ordren til andre.
Det er nu dejligt nemt at bestille via nettet. Specielt hvis det er små ting, som kan være i konvolut, så man ikke skal ned på posthuset eller være hjemme når pakkemanden kommer. |
|
|
Grunden til der ikke er flere ekspedienter til rådighed ved kassen, er at de skal bruge deres tid på at sætte ting på plads, som er lagt rundt om i butikken af kunder  __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
sshd skrev:
TP Musikmarked i Næstved for en uges tid siden: Butikken er vel 40kvm i 1½ plan. De spiller noget rædsomt musik. Der er 20 mennesker i kø ved kassen. De har allesammen en seddel med og skal have hjælp til at finde tingene (på trods af at reolerne er sorteret alfabetisk). De skal ikke bare have en enhed, men adskillige, og de skal allesammen pakkes ind. For at undgå tyveri er alle æsker tomme og skiverne skal findes i en række skuffer bag disken og det tager tid. Der er kun tre ekspedienter. Temperaturen er en 25-27 grader og folk står i vinterjakker. Endvidere har de fleste (inklusiv undertegnede) adskillige bæreposer med julegaver i hånden.
|
|
|
Jeg synes godt nok det er en hystade-holdning. Du skal stå i kø i en musikforretning 5 dage før juleaften, jamen herregud da, jeg håber det ikke var en alt for traumatisk oplevelse for dig. Hvad er det lige du vil have butikken skal gøre? En musikforretning har noget der ligner 5 gange så mange kunder som i en normalt _travl_ periode, den sidste uge inden jul. Skal butikken ansætte 5 gange så meget personale i de tre uger der ligger omkring jul og nytår? Hvor er det lige butikken finder 10 personer der kan træde ind fuld tid i denne periode, og yde den samme service som de fastansatte?
Hvis du ikke vil stå i kø, så kunne du jo overveje at købe dine julegaver lidt før den 19. - specielt med tanke på at der siden november jævnligt har været historier i aviserne om at butikkerne har umådeligt svært ved at skaffe julehjælp, fordi der er generel mangel på arbejdskraft.
Men selvfølgelig, hvis du hellere vil handle i butikker der er for dyre fordi de har for mange ansatte, eller i butikker der bare generelt er så ringe at alle de andre kunder holder sig væk, så du kan undgå at stå i kø - så skal du da have lov til det.
|
|
|
*lol* i forhold til tråden som "manden" har oprettet kan jeg ikke give dig andet end ret, det er lige at tro man er den eneste som det handler om i denne verden, lidt for mig.... ungdommen nu til dags!
Dog vil jeg sige, når det ikke er jul eller andre højtider hvor det er forvendeligt at der er ventetider lange som et ondt år, så kan det også irriterere mig, hvis jeg skal stå og vente på hjælp i længere tid... Men her snakker vi om til hverdag. Omkring jul og sådan noget, kan man vel næsten ikke forvente andet. Ellers gør som jeg, køb julegaverne i GOD TID så slipper man oftest for den slags irritationer!
Dog skal det siges, at er der noget som jeg hader så er det at stå i køér i specialbutikker til hverdag, fordi ekspedienten enten "bare" er ved noget andet eller overser én, og det sker også at jeg så vender rundt på hælen og går igen. Men det er da ikke noget at blive helt rød i hovedet af... Det er livet sg for kort til!
|
Til top |
|
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Dog skal det siges, at er der noget som jeg hader så er det at stå i køér i specialbutikker til hverdag, fordi ekspedienten enten "bare" er ved noget andet eller overser én, og det sker også at jeg så vender rundt på hælen og går igen. |
|
|
Lige præcis - der er forskel på at blive sur på butikken fordi der er mange kunder som de ikke kan nå at ekspedere, og blive sur på butikken fordi ekspedienten synes det er vigtigere at hyggesnakke med vennerne end at ekspedere kunder. Dog skal det siges, at ikke alle butiksmedarbejdere du ser i en butik har til opgave at ekspedere kunder. Dét er den hyppigste årsag til at folk bliver utilfredse med ekspeditionen, de ser en medarbejder stå og fylde varer på hylderne, og bliver sure over hvorfor han ikke betjener kunder. Men det kommer varerne jo altså ikke op på hylderne af... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|
NADali Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed tråd denne her: På sølle to sider er vi kommet fra mod-kunden i Hifiklubben over julevarmen-i-TP og er på godt vej til serviceniveauet i ALDI Hvor mon vi er når vi når hen på side 4? DSB? Den siddende regering? ulandsbistand?
Jeg glæder mig
|
Til top |
|
|
sshd Forum Bruger


Bruger siden: 31 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 634
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Hvad kan der ske ved at de andre skal have pakket dem ind og at de ikke selv kan finde ud af alfabetet? Gå rundt og kig på de forskellige plader og nyd den "travle" julestemning.
|
|
|
Hvis folk nu fandt tingene selv, så ville køen ved kassen være kortere. Det kan ikke være rigtigt, at man ikke kan/gider lede efter de ting man skal købe. At gå rundt og kigge på de forskellige plader betyder at komme bag i køen. Rigtig dum ide. Desuden er det også fysisk umuligt, da butikken er alt for lille til så mange besøgende.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
sshd skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Hvad kan der ske ved at de andre skal have pakket dem ind og at de ikke selv kan finde ud af alfabetet? Gå rundt og kig på de forskellige plader og nyd den "travle" julestemning.
|
|
|
Hvis folk nu fandt tingene selv, så ville køen ved kassen være kortere. Det kan ikke være rigtigt, at man ikke kan/gider lede efter de ting man skal købe.
At gå rundt og kigge på de forskellige plader betyder at komme bag i køen. Rigtig dum ide. Desuden er det også fysisk umuligt, da butikken er alt for lille til så mange besøgende. |
|
|
Jamen det er jo netop det jeg siger "skid hul i hvad de andre kunder ikke kan og vil" Ikke ha' så travlt med andre, men nyd Julen. Kunne jo også være at man lige kunne falde i snak med en af dem i køen. (mon han har et fedt anlæg?) 
|
Til top |
|
|
sshd Forum Bruger


Bruger siden: 31 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 634
|
Sendt: 26 December 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Jeg synes godt nok det er en hystade-holdning. Du skal stå i kø i en musikforretning 5 dage før juleaften, jamen herregud da, jeg håber det ikke var en alt for traumatisk oplevelse for dig. Hvad er det lige du vil have butikken skal gøre? En musikforretning har noget der ligner 5 gange så mange kunder som i en normalt _travl_ periode, den sidste uge inden jul. Skal butikken ansætte 5 gange så meget personale i de tre uger der ligger omkring jul og nytår? Hvor er det lige butikken finder 10 personer der kan træde ind fuld tid i denne periode, og yde den samme service som de fastansatte? |
|
|
Du bevæger dig en smule væk fra Hi-Sonny-Fi's opfordring til at bruge ventetiden til at slappe af. Jeg kan ikke slappe af under de forhold. Ej heller slappede jeg af, da jeg for en måned siden sad 3½ time i kø på motorvejen. Men jeg vil da godt svare på dit spørgsmål om hvad butikken skal gøre: Løs problemerne. Sænk temperaturen med aircondition. Sæt noget musik på, som tiltaler folk over 17 år. Ansæt noget personale der løber hurtigere. Optimer plomberingsprocessen, den behøver ikke tage 30 sekunder per enhed. Indfør nogle tyverisikringshylstre istedet for at bruge 1-2 minutter for at finde indhold til hver enhed. Lav en quickkasse til folk, der selv kan finde tingene. Giv rabat til folk, som selv kan pakke gaven ind. Lad være med at modtage dankort (der ligger en bank med automat meget tæt på). Butikken skulle gerne overleve fra januar til november. Det gør man bedst ved ikke at skræmme de regelmæssige kunder væk. Jeg har brugt en 120-150kkr på musik og film siden 1993. Mange af disse penge er faldet i danske forretninger. Men i de seneste år er flere og flere penge gået til udlandet. Det er både billigere, hurtigere, nemmere og mere overskueligt. Almindelige forretninger bliver nødt til at stramme op hvis de vil være konkurrencedygtige.
|
Til top |
|
|