Sendt: 13 Januar 2007 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har læst rigtig mange forhandler emner igennem, arbejder selv i en meget udskældt kæde (gæt selv ;-))
Hvad kan man konstatere?
Dårlig service, ringe betjening, lange reparationstider osv osv osv.
Men tænker man lidt ud over det, så tænk på fremtiden.
Fysiske butikker lukker, netbutikker spirer, kontakt på mail eneste mulighed.
Tænk når vi ender i den hverdag hvor eneste kontakt med butik er mailen, man kan ikke snakke person til person og få en snak på menneskeligt niveau. Man kan ikke diskutere mulighederne ordentligt, nej man kan blive afvist når ham med Outlook føler for det. Det hele trækker endnu mere i langdrag når rep skal tages fra leverandørs side (tro mig IKKE en fordel!!!).
Hvor langt tror i det kommer til at gå, hvem overlever, og hvad skal os med hifi glæde se frem til hvad angår køb af vores gejl?
__________________
NAD C352
Classic No.01B
B&W 603S3
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D
[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
|