| Forfatter |
|
infiniti Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Jeg er på udkig efter en fladskærm på 40-42" jeg er faldet lidt for et LG 42SL8000 på grund af deres design, og så har jeg hørt at det skulle være det bedste til prisen. Men jeg har også kigget lidt på Samsung LED tv. Men hvad ville i vælge hvis i stod i mit sted, måske noget helt andet.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil til enhver tid vælge samsung
|
| Til top |
|
| |
infiniti Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
| vil til enhver tid vælge samsung |
|
|
Måske du kunne komme med en mere detaljeret begrundelse for dit valg.
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
| Sendt: 17 Februar 2010 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
har kun god erfaring med samsung, har 2 stk og der har aldrig været noget med nogen af dem
hvor imod jeg kender et par stykker der har haft nogle rigtig trælse LG'er, kan selvfølgelig
være et tilfælde, men tror det ikke... synes forøvrigt også at billedet er mere naturlig på samsung
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 17 Februar 2010 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der er noget der er godt så må det være flere tommer. Du kan få et 50 tommer panasonic plasma til 6500 kr. Se nedenstående link.
http://cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p50x10y-4692p.html
Det ville jeg til enhver tid foretrække frem for et LG 40" lcd tv. Og plasma har bedre billede, også på de analoge kanaler. Alle TV kan vise en Blueray i flot kvalitet, men panasonic plasma viser alle former for billeder fint.
Du kan få 42" plasma til 4500,- __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
infiniti Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Februar 2010 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
|
Hvis der er noget der er godt så må det være flere tommer. Du kan få et 50 tommer panasonic plasma til 6500 kr. Se nedenstående link.
Det ville jeg til enhver tid foretrække frem for et LG 40" lcd tv. Og plasma har bedre billede, også på de analoge kanaler. Alle TV kan vise en Blueray i flot kvalitet, men panasonic plasma viser alle former for billeder fint.
Du kan få 42" plasma til 4500,-
|
|
|
Ja jeg har kigget lidt på panasonic, men jeg synes bare de er for dybe, altså i forhold til at Samsung og LG ligger på en dybde mellem 3-4,5 cm hvilket jeg går meget op i.
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 18 Februar 2010 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
infiniti skrev:
Hermann. skrev:
|
Du kan få 42" plasma til 4500,-
|
|
|
Ja jeg har kigget lidt på panasonic, men jeg synes bare de er for dybe, altså i forhold til at Samsung og LG ligger på en dybde mellem 3-4,5 cm hvilket jeg går meget op i.
|
|
|
Ja, design og dybde er ikke lige Panasonics spidskompetence. Men hvis du læser nogle test som ligger vægt på rå billedkvalitet vil du erfare at nævnte Panasonic tørrer gulv med selv dobbelt så dyre produkter . .
|
| Til top |
|
| |
degofedal Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 18 Februar 2010 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et Samsung 8-serie og vil hellere have et Panasonic plasma hvis det skulle gøres om. Billedet på plasma er bare mere naturligt at se på og Panasonics plasma leverer bare rigtig gode billeder til prisen.
|
| Til top |
|
| |
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 18 Februar 2010 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville til enhver tid vælge Panasonic Plasma, har nu haft to hvoraf den jeg har nu er den 42" som Hermann nævner ovenfor.
Nej det er måske ikke lige det tyndeste, men er til gængæld det absolut mest behagelige og flotteste billede i klassen.
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 18 Februar 2010 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal det være 40", så vil jeg helt klart foreslå et Sony 40w5500. Jeg valgte det frem for Panasonic 42g10, da jeg synes at
Sony's motionflow funktion er overlegen. Panasonic har måske de mest korrekte farver, men billedet står meget mere roligt på
Sony. Det skal lige tilføjes at billedet på 40w5500 kan blive rigtig godt hvis man gider bruge et par minutter på at sætte det op:
Link til opsætning
|
| Til top |
|
| |