Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 18:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: B&O BeoMedia standby (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lorup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 21 November 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har et setup hvor jeg har linket en BeoMedia sammen med et Beovision 7 og det virker upåklageligt.

Men jeg kan ikke forstå at BeoMediaen ikke går i standby når den ikke bruges, heller ikke efter en hel nat er den gået i standby.

Er der nogen som der har erfaring med om BeoMedia kan gå i standby og om den burde gøre det standard?

Det er efter min mening ikke særligt smart at den skal gøre 24/7 :-(

/Søren 

Til top Vis Lorup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lorup

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 November 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Vi er helt enige, men det skyldes manglende evne og indsigt under designet, og nok først og fremmest den USB driver der styrer ML-delen (den gamle BeoLink PC-2). Det er ikke særlig svært at få en enhed til at understøtte S3 ej heller et Via Motherboard som anvendes i BeoMedia. Men måske skyldes det også manglende buffer kredsløb til at modtage de Masterlink protokoller der løbende vælter ind. Prøv at spørg B&O's kundeservice på beoinfo@bang-olufsen.dk. Hvis det går helt galt kender jeg personligt ham der har lavet hele Beolink PC-2 delen herunder USB driveren.
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Lorup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 November 2007 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Tak for dit svar J

Det lyder jo desværre til at det er et generelt problem, jeg kan se at man har udviklet en service med navnet PowerManager (BeoPM.EXE som er udviklet af Amitech) jeg ville forvente at det var denne service som håndterede at Beomedia skal gå i standby. Der udover har de foretaget en ændring af Windows så man ikke via Windows manuelt kan bringe den i standby, så det virker på mig til at man har tænkt at det skulle virke, men det gør det så ikke helt.

Jeg vil forsøge skrive til B&O, så må jeg håbe at der kommer et løsnings forslag. Det er ærgerligt for produktet har lige akkurat den funktionalitet som jeg har manglet, nemlig at kunne afspille MP3 over anlægget og kunne styre det hele med min Beo5 fjernbetjening.

Mvh.

Lørup

Til top Vis Lorup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lorup

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 November 2007 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Åh ja, Amitech samler jo kassen og leverer alt det andet. Vidste ikke at Amitech kunne lave en NT Service, men husk at der også er tale om en XPembedded
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes