Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
Sendt: 24 September 2010 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
Made In Japan er et fabelagtigt godt album! Jeg har det selv på LP, men det er i hvert fald ikke helt ødelagt af mastering på CD - her er "Child In Time" (godt nok som MP3, men det siger jo noget alligevel).
Bruger siden: 06 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 869
Sendt: 24 September 2010 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
Har hørt Deep Purple siden midt 80erne da jeg begynde at rode i mine forældres LPer, er specielt vild med mk II forsanger Ian Gillian, det her klip af nyere dato fremkalder gåsehud på mig.
Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 344
Sendt: 24 September 2010 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
Jeg var så heldig at se Mk.II besætningen i Odense 1972. Fed koncert. Har været stor DP fan siden 1970 og er det stadig. For 3 mdr. siden var de i Sønderborg. Fed koncert. Da jeg så dem i Odense havde jeg ikke regnet med at se dem små 40 år senere i min hjemby.
Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
Sendt: 24 September 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
stiv skrev:
lækkert for dig dfms, der er meget godt rockmusik i det navn
En som spilles mest hos mig, efter mange års bekendtskab med supergruppen, er denne
Denne skive blev spillet totalt tyndslidt hjemme hos mig i begyndelsen af 70'erne. Oplevede dem dengang til en suveræn koncert i KB hallen, hvor iøvrigt ELO var opvarmning. Sidstnævnte spillede så fremragende at jeg var bekymret for at Deep Purple ville falde igennem. Det skete dog heldigvis ikke.
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
Sendt: 25 September 2010 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
hej drenge !
jeg ligger inde med denne her cd udgave af Machine Head som jeg har fået af en ven da han syntes den lyder bedre på det set up jeg havde den gang for en ca. 10 år siden
så skal vi heller ikke glæmme denne her Fireball, den fik jeg med han var ikke rigtig til dem.
Bruger siden: 01 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 223
Sendt: 27 September 2010 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
Batman skrev:
stiv skrev:
lækkert for dig dfms, der er meget godt rockmusik i det navn En som spilles mest
hos mig, efter mange års bekendtskab med supergruppen, er denne
Denne skive blev spillet totalt tyndslidt hjemme hos mig i begyndelsen af 70'erne. Oplevede dem dengang til en suveræn
koncert i KB hallen, hvor iøvrigt ELO var opvarmning. Sidstnævnte spillede så fremragende at jeg var bekymret for at Deep
Purple ville falde igennem. Det skete dog heldigvis ikke.
Hej Batman
Jeg var oså til den koncert og ja den var fantastik, kan du huske at Ritchie Blackmoore kastede sin guitar 7-8 meter
op i luften og greb den, hvorefter han bare spillede videre og rigtig ELO var også imponerende, jeg har forøvrigt en CD/DVD
med DP koncerten
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum