| Sendt: 09 September 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle
Jeg har min NAD forstærker der driver min hjemmebio i min stue. det er en L73 - der er kun 1 sæt højtalerudgange på. Det er selvsagt også her jeg har sluttet min dvd-afspiller, ipod, appletv osv osv på.
Jeg har planer om at købe mig et sæt Minipod Jubilee højtalere til stuen - jeg har læst folks mening om dem :o) Men jeg kan ikke stå for designet og jeg synes også de har en absolut hæderlig lyd.
Her kommer mit problem så. Jeg har tænkt mig at starte ud med at drive minipod højtalerne fra L73 via en speaker switch box. Det har jeg dog også læst er en dårlig løsning da det skaber en dårlig kontakt mellem forstærker og højtalere - og dermed også en dårlig lyd. Derfor vil jeg gerne have en forstærker mellem min L73 og mine minipod højtalere. Jeg forstiller mig at trække et kabel fra line-out på min L73'er og trække til den nye forstærker. Det er så her jeg har brug for hjælp. Hvad skal jeg vælge? Jeg har ikke brug for en fancy forstærker med 5 indgange - men en simpel forstærker der måske endda kan gemmes væk i en reol.
Er der nogen der har nogle forslag / kommentarer?
Mvh Rasmus
|